Bu 1000lik racer lardan hangisini isterdiniz

En Çok Talep

  • GSX-R1000

    Oy: 39 16.6%
  • YzF R1

    Oy: 79 33.6%
  • Aprilla SL1000

    Oy: 10 4.3%
  • Mondial Piega1000

    Oy: 1 0.4%
  • CBR 1000R

    Oy: 73 31.1%
  • ZX-10R

    Oy: 22 9.4%
  • Trıumph Daytona

    Oy: 11 4.7%

  • Kullanılan toplam oy
    235
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
187
Ben Yamah YzF R1 alıyım ama mümkünse rengi kırmızı olsun 5 fazla olsun dimi ama :D
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Ben zaten seçimimi çoktan yaptım :) Repsol yerine şu benim motorun resmini koy da daha çok tercih eden olur hehehhehehee :)

img0249mg8ir7.jpg



mcbrr20053ba800x600vg4.jpg


mcbrr20053bb800x600pc8.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiç düşünmeden kapattım sol gözümü ve YzF R1 dedim :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
kardeşş sana çok kırıldım yaa bak cbr1000rr nin daha güzel fotosu var sen gitmişsin ufacık bir foto koymuşsun burda adeletsizilik var diger firmalarınki büyük hondaya gelince ufacık:):):) açık konuş suzuki kawasaki yamaha bayilerin mi var :):):)

pardon pardon boy sagolsun hondaya yakışan resimleri koymuş bravoooo:rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
kardeşş sana çok kırıldım yaa bak cbr1000rr nin daha güzel fotosu var sen gitmişsin ufacık bir foto koymuşsun burda adeletsizilik var diger firmalarınki büyük hondaya gelince ufacık:):):) açık konuş suzuki kawasaki yamaha bayilerin mi var :):):)

pardon pardon boy sagolsun hondaya yakışan resimleri koymuş bravoooo:rendeer:
:queen: yav valla koyakda baslıkda 1000 lıler arasında dıyor o motoru bende koycaktım ama 600 luktu oyuzden koymadık.Boyut meselesı de sey googla da aradım boyutu ole cıkmıs valla degıstırıım olmassa yaparık bısler
(Daha yas 18 nerde bayı acca:pale: :salut: :p

Boy kardes motor gıyakmıs senın benım kapının onune bırakda bıraz gezek : P
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
TRIUMPH daytona nerde..ben kawayı alırdım neden bılmıorum ama:)yalnız rengı fıstık yesılı olcak ben kawa ya kawa demem yesıl olmadıkca..
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Eğer bıldıgınız burda olmayan 1000 cc motor varsa lutfen adını yazın ekleyek hemn
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
16
ya abicim bn suzukiden baska 1000lik tanımam hayabusaya bile kafa tutuyo abicim o kadr laf yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst