- Katılım
- 19 May 2014
- Mesajlar
- 2,499
Benimde demek istediğim bu fazerın frenleri o deli bozuk gidişe yetersiz kesinlikle güçlendirilmesi gerekir.
Fazer600'de kullandım ninja300'de bildiğim ne kadar fazer kullanıcısı varsa hepsi ya virajda yada fren'den dolayı kaza yaptı agresif kullanıma gelmeyen bir makine
Ninja300'e gelecek olursam vites ve devir aralığını iyi zamanlamak gereki hızlanabilmek için
Fazer600'de kullandım ninja300'de bildiğim ne kadar fazer kullanıcısı varsa hepsi ya virajda yada fren'den dolayı kaza yaptı agresif kullanıma gelmeyen bir makine
Ninja300'e gelecek olursam vites ve devir aralığını iyi zamanlamak gereki hızlanabilmek için