Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Benimde demek istediğim bu fazerın frenleri o deli bozuk gidişe yetersiz kesinlikle güçlendirilmesi gerekir.
Fazer600'de kullandım ninja300'de bildiğim ne kadar fazer kullanıcısı varsa hepsi ya virajda yada fren'den dolayı kaza yaptı agresif kullanıma gelmeyen bir makine
Ninja300'e gelecek olursam vites ve devir aralığını iyi zamanlamak gereki hızlanabilmek için
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Timfx hocam video daha öncede izlemiştim, yine izledim sanki koşarsam geçerim gibi :) Vites 1 de sanki 😂😂
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Timfx hocam video daha öncede izlemiştim, yine izledim sanki koşarsam geçerim gibi :) Vites 1 de sanki 😂😂

İşte şehir içinde kullanırken algılayamıyoruz nekadar yavaş hızlandığını (arabaları geçtiğimiz için) . Eğer mükemel vites değiştirirseniz 165'ı anca görürsünüz oda yerse :queen: düzlük sonunda keskin virajlar sizi bekliyor. Ciddi kondisyon ve pratik istiyor.

 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Aynen öyle otomobilden hızlı kalkınca kralız :) Pist zor anladığım kadarıyla hiç gitmedim..
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Bir ara usaktaki piste gözü karartıp gidecek gibi oldum zamansızlıktan vazgeçtim. Cepten 300 400 civarı para cikacakti. Hem memleket görmüş olurdum hem de eğlenceli vakit gecirirdim.

Supermoto pisti. Yüksek hızlara belki çıkamayız ama eğlenceli olacağı kesindi.
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
556
Cuma yarım gün tatili fırsat bilip Ninja'nın lastiklerin balans ayarını, bujilerini ve ön fren balatasını değiştireyim dedim.

Bujileri 12 binde kendim değişeceğim.

Fren balatasını da hazır ön tekerlek sökülmüşken değiştirdim. Orjinal balataları yarıdan biraz fazla aşınmıştı. Her zaman ki gibi EBC'nin HH serisini tercih ettim. Umarım balatlar iyice oturunca ön frende hissedilir derecede bir iyileşme olur:silent:

nEn0Bl.jpg


Birde eskimiş ve özensiz yapıştırılan tank pad ini değiştirdim.

vZ9Wq6.jpg
 
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
7
selam arkadaslar agustos ayinda kawasaki ninja 300 2015 30 yil uretimi 2. el motor sahibi oldum. cozemedigim bir konu var ellerimi biraktigimda gidon sallaniyor ve sallanti git gide artiyor ama suruste hic bir sikinti yok. arka lastikte bir tane yama vardi gecen lastige bisey girmis simdi 2 adet yama oldu. lastikler michelin pilot street.. yardimci olabilirmisiniz yada bilgisi olan varmidir.. tesekkurler.
 

SRC

Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
22
Merhaba arkadaşlar bugün talihsiz bir olay yaşadım ve 30. Yıl serisi motorum sağa yattı grenajda hafif çizikler ve sinyal kırıldı. Biliyorsunuz grenaj fiyatları uçuk ben de çok hasar yokken stickerları değiltireyim diyorum. Bunu ucuz yollu satan var mıdır (şeritleri) veya sağlam bir reklamcı aynısını yapabilir mi? Ayrıca siyalin camı kırık sinyal tek mi satılıyor sinyalin olduğu siyah grenaj komple mi ? Cevaplar için şimdiden sağ olun
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
556
Hafta sonu daha önce aldığım bujileri değiştik. Led park ve Led farları taktım.

QQ6V6r.jpg

XdaPaO.jpg

bynBnn.jpg

dX1O1Q.jpg

A3914Q.jpg

5YZDZA.jpg

40Ea7Y.jpg
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Bayağı ilgileniyorsunuz motorla.
İridyum takmistim ben buji. 24 bin km götürecek buji için sürekli depoyu sok çıkar yapmak istemiyorum.

Leşlerle çok daha hoş bir görünüşü oluyor. Ampulleri de patladıktan sonra philips ile değişmiştim.

Src arkadaşım. Forumda jemand nickli üyeye sticker kaplama nerede yapılır siye sor. Uyguna yaptırdığı bir yee var.
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
556
Merhaba arkadaşlar bugün talihsiz bir olay yaşadım ve 30. Yıl serisi motorum sağa yattı grenajda hafif çizikler ve sinyal kırıldı. Biliyorsunuz grenaj fiyatları uçuk ben de çok hasar yokken stickerları değiltireyim diyorum. Bunu ucuz yollu satan var mıdır (şeritleri) veya sağlam bir reklamcı aynısını yapabilir mi? Ayrıca siyalin camı kırık sinyal tek mi satılıyor sinyalin olduğu siyah grenaj komple mi ? Cevaplar için şimdiden sağ olun

Geçmiş olsun, sinyal tek satılır...
Sticker'i yetkili servisten getirmekten başka şansın yok. Reklamcılar birebir aynısını yapmak için mesai harcamazlar, photoshop vs. ister.
Sadece sticker hasar aldı ise diğer tarafı da söküp sade dolaşabilirsin oda bir alternatif.:thumleft:

Koruma takozu edinmek faydalı olur:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

selam arkadaslar agustos ayinda kawasaki ninja 300 2015 30 yil uretimi 2. el motor sahibi oldum. cozemedigim bir konu var ellerimi biraktigimda gidon sallaniyor ve sallanti git gide artiyor ama suruste hic bir sikinti yok. arka lastikte bir tane yama vardi gecen lastige bisey girmis simdi 2 adet yama oldu. lastikler michelin pilot street.. yardimci olabilirmisiniz yada bilgisi olan varmidir.. tesekkurler.

Ön arka balans ayarı yaptır bakalım fark edecek mi? Hem olası lastik hatalarına bakarlar.
 
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
7
[/COLOR]

Ön arka balans ayarı yaptır bakalım fark edecek mi? Hem olası lastik hatalarına bakarlar.[/QUOTE]

ön arka balansı yapıldı. gidişte hiç problem yok. el bırakınca bir süre sonra sallantı oluyor gidonda yinede enteresan anlamadım belkide arka lastik sorunlu ama gidişi engellemiycek şekilde..
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
276
Kawasaki ninja 300 kullanicilari. memnum musunu motordan. cbr 125r kullaniyorum.
Yamaha mt25 yamaha r25 ve ninja 300 arasinda kaldim. NİNJA 300un yakit tuketimini merak ediyorum.görünüşü zaten cok hoş. Parçalari pahali mi kullanimi rahat mi neyini seviyorsunuz neyini sevmiyorsunuz. yardimci olursaniz cok sevinirim
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
556
Kawasaki ninja 300 kullanicilari. memnum musunu motordan. cbr 125r kullaniyorum.
Yamaha mt25 yamaha r25 ve ninja 300 arasinda kaldim. NİNJA 300un yakit tuketimini merak ediyorum.görünüşü zaten cok hoş. Parçalari pahali mi kullanimi rahat mi neyini seviyorsunuz neyini sevmiyorsunuz. yardimci olursaniz cok sevinirim

Yakıt ortalama 3,5-4 litre, agresif kullanımda 4,5-5 litre maksimum. Parçalar nispeten pahalı ama sarf malzeme (balata, filtreler, buji vs. piyasa değerlerinde).Kaza esnasında kırılacak ayna, grenaj, far, gidon vs. gibi parçalar Honda'dan pahalı ama Yamaha ile çokta fark yok.
Kullanımı rahat, yani oturuş, sele ve süspansiyonu güzel ayarlanmış. Şasi rijit, yani esneme dolayısı ile grenajlarda oynama, esneme. zırıltı yok. Setlerden geçerken tek bir çelik parçası geçiyormuş hissi veriyor. Tok!

Tek eksik yanı; ön fren zayıf tasarlanmış (yakında modifiye edeceğim burada da paylaşacağım), nispeten rakiplerine göre daha ağır ancak hantal değil, ön süspansiyon, frende çabuk dalıyor ama büyük eksi değil.
Artıları eksilerinden fazla olan bir motor. Sadece sıfır fiyatı çok yüksek.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
33
yakıt tüketimi ile ilgili birkaç sayfa önce bir şeyler paylaştım. R25i olan bir arkadaşımla gezilerde gözlemlediğimiz bir durumdur. Onu bir oku hesabını yap ve mümkünse ikisini de kullan. ninja 300ün verdiği hissiyat çok farklı. ben ikisini de kullandım kararımı öyle verdim. Hangisini alırsan al hayırlısı olsun şimdiden..
 
Katılım
17 Kas 2016
Mesajlar
3
Sanırım bu konu başlığını baştan sona sayfa sayfa okuyan , aynı zamanda yaşayan ender insanlardanım. 2015 yıllarında yapılan buluşmaları izledikten sonra konunun şu andaki halini görmek insanı Ninja 300'den soğutur.

Herkes Wp gruplarına mı kaçtı ?
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Eskisi kadar 300 buluşması olmuyor doğrudur. Nedeni motorların bir kısmının satılması, ekiptekilerin bir şekilde birbirinden kopmasıdir.

Halen daha gorusuyoruz fakat eskisi gibi değil.

Her kullanıcı kendine ayrı gruplar kurdu ya da gruplara dahil oldu desek yeridir.
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
"68charger" hocam maşallah bilgi var, el yatkın, baya bir çaba ve emek harcıyorsunuz. Takipteyim, eğer satmazsam motoru bende sizin gibi güncelleyeceğim. Koruma takozu kesinlikle taktırın bende zincir temizlerken yatırdım, can sıkıcı gerçekten... Birde tavsiye isteyen arkadaşlara imkanınız varsa R25 almktansa ninja şiddetle tavsiye olunur.
 
Katılım
6 Ara 2016
Mesajlar
1
arkadaşlar 2016 model 2 haftallık çiçeği burnunda ninja 300 üme 20 liraya aldığım sinyali sırf motorun kuyruğunu sivriltmek için satın aldım be kendi sinyallerini söktüm motorumun yeni sinyalleri bağladım açtım sinyali yanıyor ışık ama çakmıyor sürekli yanık kalıyo ben kapatana kadar çok canım sıkıldı acaba ne yapmam lazım hangi parça arıza yapmıştır sizce yardım edene şimdiden çok teşekkürler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst