Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
maktama cevabın için teşekkürler resimde çok orjinal duruyor direk olsaydı taktırmak isterdim.
uzun ve sivri rüzgarlıkları sevmedim .
yanlız dikkatle incelerseniz resimdeki motor 150 as degil ns 200 ve hindistan plakalı
ya orjınal camı vardır yada orda iyi uydurmuşlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

Yabancı forumda anlatılmış resimli olarak konu olarak paylaşabilirim ben en kısa zamanda sipariş vercem uzun süredim aklımdaydı yapımı basit gibi.Direk uymasada bir iki delik açarak uyduruluyor sanırım.

yaparsan paylaşırsan memnun olurum.en azından sizin tecrübeniz bize yol gösterir.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
maktama cevabın için teşekkürler resimde çok orjinal duruyor direk olsaydı taktırmak isterdim.
uzun ve sivri rüzgarlıkları sevmedim .
yanlız dikkatle incelerseniz resimdeki motor 150 as degil ns 200 ve hindistan plakalı
ya orjınal camı vardır yada orda iyi uydurmuşlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------



yaparsan paylaşırsan memnun olurum.en azından sizin tecrübeniz bize yol gösterir.

Yukarıda yazdıklarım kendi deneyimlerimdendir. 200ns'im var ve 150ns camını 5-6 ay kadar önce alıp takmıştım, ben de sevmiyorum o boynuz çıkıntısı gibi olan büyük camları.
Yukarıdaki motorun 200ns olduğunu biliyorum, onun için " 200ns'in orjinal siperliğinde delik delerseniz " diye yazmıştım. Zira o fotolarda 200ns'in orjinal siperliğini delerek vidalarla tutturmuşlar. As150 camında, yanlarda 1'er vida ve önde 4 vida için delikler var, ancak 200ns'in siperliğinde öndeki 4 vidanın gireceği bir yer yok, ya deleceksiniz, ya da diğer takılan camlardaki gibi bağlantı demiri ayarlayacaksınız.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Ucuz yollu stomp grip tarzı bir şeyler varmı deponun sağına ve soluna yapıştırabileceğim ?
 
Katılım
8 Tem 2016
Mesajlar
18
4300 km deki 200 ns imi satıyorum. 2015 model 2016 trafiğe çıkışlı kazasız 4300 km de. Okula işe gidip geldiğim için km artabilir. Renk beyaz. Tüm bakımları lafta değil ciddi şekilde eksiksiz itina ile tayfun motor bajaj antalya yetkili servisinde yapıldı. Tanıyanlar ustayada sorabilir. Fiyat pazarlıksız 6800 tl. Okul masrafı için satıyorum. İlgisiz alakasız soru ve sorunlar için rahatsız etmeyin lütfen. İletişim: 534 446 33 97 Yer: Antalya merkez. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
31
arkadaşlar ls2 ff352 kaskım var ve motorum ns200. kaskıma kamera takmak ve motora telefon tutucu alarak telefonumu koymak istiyorum. ne tavsiye edersiniz? çok teşekkürle.r
 
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar iki hafta önce sizlerin ve bu forumun yardımıyla 200 NS'mi aldım.Hemen hemen her sayfayı gezdim diyebilirim. Çok memnunum. Bu fiyata bu kalite çok iyi diye düşünüyorum lastiklerde yeterli mevsime göre bence. Stop etme problemi yaşamadım yokuş aşağı vites düşürdüm, debriyajla gittim stop etmedi. Akü sorun çıkarmadı. 590 km'de daha 500 bakımı için servise götürme fırsatım olmadı acaba bi sorun olur mu? servis bakımına ne yapıyorlar önemi nedir? servis 60-70 km uzaklıkta haftaiçi çalışıyorum haftasonu fırsat bulabilirsem gideceğim ama direk 1000 km bakımına götürsem problem yaşar mıyım? daha garantisini bile başlatmadım kullanma kılavuzunu bile almadım sonra gelip garantisini yaptırırsın kullanma kılavuzunuda alırsın deyip yolladılar beni... şaşırdım ama öyle oldu :) rodaj,servis bakımı, çanta, kış için lastik almalı mıyım? yardımcı olursanız sevinirim.

Birde ilk 334 km'ye 47 TL yaktı ilerde dahada düşecek diye düşünüyorum. Forumdaki paylaşımlarla hemen hemen aynı.. Böyle gidersede iyi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Merhaba arkadaşlar iki hafta önce sizlerin ve bu forumun yardımıyla 200 NS'mi aldım.Hemen hemen her sayfayı gezdim diyebilirim. Çok memnunum. Bu fiyata bu kalite çok iyi diye düşünüyorum lastiklerde yeterli mevsime göre bence. Stop etme problemi yaşamadım yokuş aşağı vites düşürdüm, debriyajla gittim stop etmedi. Akü sorun çıkarmadı. 590 km'de daha 500 bakımı için servise götürme fırsatım olmadı acaba bi sorun olur mu? servis bakımına ne yapıyorlar önemi nedir? servis 60-70 km uzaklıkta haftaiçi çalışıyorum haftasonu fırsat bulabilirsem gideceğim ama direk 1000 km bakımına götürsem problem yaşar mıyım? daha garantisini bile başlatmadım kullanma kılavuzunu bile almadım sonra gelip garantisini yaptırırsın kullanma kılavuzunuda alırsın deyip yolladılar beni... şaşırdım ama öyle oldu :) rodaj,servis bakımı, çanta, kış için lastik almalı mıyım? yardımcı olursanız sevinirim.

Birde ilk 334 km'ye 47 TL yaktı ilerde dahada düşecek diye düşünüyorum. Forumdaki paylaşımlarla hemen hemen aynı.. Böyle gidersede iyi :)

ilk bakım 750km üst limit mutlaka götür sıkıntı çıkarabilirler yakıtın normal bana göre
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
750 km yi geçsen servis garanti dışı bırakabilir.geçirmedsen iyi olur.
Kullanma kılavuzu yok.istersen internetten pdf dosyası indiriyorsun.
Garanti belgeside a4 çıktısı.bayii işlem yaptıktan sonra istersen sonradanda alabiliyorsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------

Lastikleri kışlık lastik takıp yazında kullanan var.
 
Katılım
24 Mar 2016
Mesajlar
47
Şu kablonun ne işe yaradığını bilen var mı acaba dibi baya gevşek sallanıyor resmen birde içinden aşağıya doğru baya bi gelmiş resimler uzaktan yakına doğru sıralı


 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
BEYLER ELİMDE ESKİ MOTORUM PULSAR 200 DEN KALAN YAG FİLTRESİ VAR İSTEYEN GELİP ALABİLİR FIRSATIM OLURSA KARGODA YAPABİLİRİM

ÖĞRENCİ ARKADASLAR ÖNCELİKLİ ( HAYIR DUASI YETER )
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
31
Birde ilk 334 km'ye 47 TL yaktı ilerde dahada düşecek diye düşünüyorum. Forumdaki paylaşımlarla hemen hemen aynı.. Böyle gidersede iyi :)

Bende senin kadar yakıyordum sebebini bilmiyorum ama git gide artmaya başladı biraz önce yakıt aldım 278 km de 10.5 lt yakmışım yani 50₺ ilk yakıt aldım 278km de.Havadanmıdır yoksa yağ değişti onla alakalımıdır bilmem ama sürüşüm aynı
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Şu kablonun ne işe yaradığını bilen var mı acaba dibi baya gevşek sallanıyor resmen birde içinden aşağıya doğru baya bi gelmiş resimler uzaktan yakına doğru sıralı
[url]http://i.hizliresim.com/ZYnEGG.png[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/7AQyka.png[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/E32yqq.png[/url]

arka stop kablosu o, kablo ile oynamayın, arka frene basın stoplar yanıyor mu, yanıyorsa sıkıntı yok yanmıyorsa 2. resimde gözüken somundan ayar yapın yanacaktır.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Merhaba arkadaşlar iki hafta önce sizlerin ve bu forumun yardımıyla 200 NS'mi aldım.Hemen hemen her sayfayı gezdim diyebilirim. Çok memnunum. Bu fiyata bu kalite çok iyi diye düşünüyorum lastiklerde yeterli mevsime göre bence. Stop etme problemi yaşamadım yokuş aşağı vites düşürdüm, debriyajla gittim stop etmedi. Akü sorun çıkarmadı. 590 km'de daha 500 bakımı için servise götürme fırsatım olmadı acaba bi sorun olur mu? servis bakımına ne yapıyorlar önemi nedir? servis 60-70 km uzaklıkta haftaiçi çalışıyorum haftasonu fırsat bulabilirsem gideceğim ama direk 1000 km bakımına götürsem problem yaşar mıyım? daha garantisini bile başlatmadım kullanma kılavuzunu bile almadım sonra gelip garantisini yaptırırsın kullanma kılavuzunuda alırsın deyip yolladılar beni... şaşırdım ama öyle oldu :) rodaj,servis bakımı, çanta, kış için lastik almalı mıyım? yardımcı olursanız sevinirim.

Birde ilk 334 km'ye 47 TL yaktı ilerde dahada düşecek diye düşünüyorum. Forumdaki paylaşımlarla hemen hemen aynı.. Böyle gidersede iyi :)

Sevgili hemşerim,Bende adanalıyım yalnız ben antalyada otoruyorum motor gerçekten harika umarım ALLAH kaza bela vermez tekerin düz basar.Adananın yollarında o lastik ıslak zeminde tutmaz seni düşürür kuru zemindede fren mesafesi çok uzun.Ben sana bridgestone batlax tavsiye ederim.Al tak güvenli bir şekilde sür motorunu.Akdeniz ikliminde bridgestone batlax performansı gerçekten çok iyi.Motorun yağını en kısa zamanda değiştir paraya kıy çok kaliteli yağ koy.Yağ konusundada tavsiye edeceğim marka motül ve liquı moly.Ben liquı moly kullanıyorum çokda memnunum.
 
Katılım
31 Ağu 2016
Mesajlar
3
bende 200rs var henüz rodajda 2 sorum var 1.si arka lastik cok kayıyor ve erken kitliyor altarnatif bi marka varmı 2.si koruma takozu takılıyormu taktıran varmı ?
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
bende 200rs var henüz rodajda 2 sorum var 1.si arka lastik cok kayıyor ve erken kitliyor altarnatif bi marka varmı 2.si koruma takozu takılıyormu taktıran varmı ?

fabrika çıkışlı lastikler btün pulsar kullanııların sorunu kayıyor.
çözümüde daha kaliteli bir lastikle degiştirmek.metzeler,michelin vs.
bildigim kadarı ile RS modellere koruma takozu takılmıyormuş.olsa daha iyi olurdu.
 
Katılım
20 Tem 2016
Mesajlar
52
bu yeni sistemde ehliyet alan var mı?
sürücü kursu emniyetten randavu al git dedi, şimdi baktım 1 ay sonraya randevu veriyor. almadan gidilebilir mi, varsın olsun orada sıra bekleyeyim.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
bu yeni sistemde ehliyet alan var mı?
sürücü kursu emniyetten randavu al git dedi, şimdi baktım 1 ay sonraya randevu veriyor. almadan gidilebilir mi, varsın olsun orada sıra bekleyeyim.

Malesef o devir eskide kaldi rusvet falan her turlu yolsuzluk olmasin diye randevu disinda islem yapmiyorlar zaten ehliyetinde ankarada basilip postalaniyor hani tanidik falan belki hatir isi ama dusuk bi ihtimal kimse yanasmiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------

Manisada 2016 model sifir pulsarlar 7800 tl den veriliyormus buyrun buradan yakin kask kilit vs de hediyeymis
 
Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
112
Malesef o devir eskide kaldi rusvet falan her turlu yolsuzluk olmasin diye randevu disinda islem yapmiyorlar zaten ehliyetinde ankarada basilip postalaniyor hani tanidik falan belki hatir isi ama dusuk bi ihtimal kimse yanasmiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------

Manisada 2016 model sifir pulsarlar 7800 tl den veriliyormus buyrun buradan yakin kask kilit vs de hediyeymis

Manisa merkezde ikamet ediyorum.Bajaj bayisi 8.300 tl diyor.Bir tane bayi var zaten.Merkezden mi bahsediyorsunuz acaba?100 tl zorla indirim yapmışlardı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst