- Katılım
- 13 Ocak 2016
- Mesajlar
- 464
maktama cevabın için teşekkürler resimde çok orjinal duruyor direk olsaydı taktırmak isterdim.
uzun ve sivri rüzgarlıkları sevmedim .
yanlız dikkatle incelerseniz resimdeki motor 150 as degil ns 200 ve hindistan plakalı
ya orjınal camı vardır yada orda iyi uydurmuşlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
yaparsan paylaşırsan memnun olurum.en azından sizin tecrübeniz bize yol gösterir.
uzun ve sivri rüzgarlıkları sevmedim .
yanlız dikkatle incelerseniz resimdeki motor 150 as degil ns 200 ve hindistan plakalı
ya orjınal camı vardır yada orda iyi uydurmuşlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
Yabancı forumda anlatılmış resimli olarak konu olarak paylaşabilirim ben en kısa zamanda sipariş vercem uzun süredim aklımdaydı yapımı basit gibi.Direk uymasada bir iki delik açarak uyduruluyor sanırım.
yaparsan paylaşırsan memnun olurum.en azından sizin tecrübeniz bize yol gösterir.
Son düzenleme:


