Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Arkadaşlar motosiklete Metzeler Lasertec taktırıcam. İstanbul içinde yetkili bayi olup taktırabileceğimiz yer var mı ?

Anes motor var perpanın arka tarafımda feyizoğlunun yan tarafında kalıyor bayisimi bilmiyorum montajı yaparlar balans falanda yapıyorlar gökhan var sürücü kursundan tanerin selamı var de yardımcı olur
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar motosiklete Metzeler Lasertec taktırıcam. İstanbul içinde yetkili bayi olup taktırabileceğimiz yer var mı ?

Avrupa yakasında Kağıthane de kayalar motor var birde oktay motor var sök tak balans yapıyorlar, anadolu yakasında zen motorda taktırabilirsiniz.
 
Katılım
20 Eyl 2016
Mesajlar
3
İstanbul içi 2015 veya 2016 model yüksek kilometre yapmamış motosiklet arıyorum, satan varsa iletişime geçebilir.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Benim aklıma hep mt-60 rs corsa var kış için ama hem bütçe hemde boyut problemi var arkaya 160 takmak ne kadar doğru olur açıkcası bilenlere sormak isterim duke-200 e takılıyorda bizim motosiklete neden fazla ağır gelsin anlamış değilim hep denemek istedim ama fırsat olmadı bir gün arkaya mt-60 rs corsa takıcam :)
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
bende aynı lastiği taktırmayı düşünüyorum
fiyat ve taktırdığın yer hakkında bilgi paylaşırsan sevinirim

ben taktırdım aynı lastiği izmirden kargo ile geldi kadıköyde moto zenn var taktırıp balansını mutlaka yaptırın benım taktırdıgım yer balan yapmıyor gerek yok dediler moto zenn e gittim 40 gr balans çıktı arka lastıkde

kullanım olarakda orjınallerden cok daha iyi diyebilirim birde lastikler ısındıkça performans gösteriyor gunluk kullanımda kısa mesafe katediyorum lastiğin ısınmasına yeterli olmuyor açıkcası ama uzun sürüşlerde performansı iyi
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Herkezin Motosikleti tek marşta çalışıyormu bu havalarda yoksa azda olsa gaz veriyormusunuz.
 
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
bende aynı lastiği taktırmayı düşünüyorum
fiyat ve taktırdığın yer hakkında bilgi paylaşırsan sevinirim

Hocam günlük 50-60 km kadar kullanıyorum 1 hafta kullanıp deneyimlerimi paylaşırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

Lastiği taktıktan sonra tecrübe lerinide yazarsan sevinirim.

Tabi iyice kullanıp bilgi aktarımı yaparım.
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Enjeksiyonlu motorlarda calistirilirken gaz verilmez.
Ha calistirildigi zaman gaz verilirse bir zararı olurmu, Bilmiyorum
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Enjeksiyonlu motorlarda calistirilirken gaz verilmez.
Ha calistirildigi zaman gaz verilirse bir zararı olurmu, Bilmiyorum

Kirapcıkta söylenen


SOĞUK MOTORU ÇALIŞTIRMA
1. Ön / Arka fren kolunu sıkın.
2. Marş düğmesine basarak çalıştırın.
3. Gerektiğinde, gaz kolunu hafifçe açın.
4. Motor çalıştıktan sonra, ısınması için bir süre rölantide
çalıştırın.
SICAK MOTORU ÇALIŞTIRMA
1. Ön / Arka fren kolunu sıkın.
2. Marş düğmesine basarak çalıştırın.
3. Gerektiğinde, gaz kolunu hafifçe açın.
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
93
ben taktırdım aynı lastiği izmirden kargo ile geldi kadıköyde moto zenn var taktırıp balansını mutlaka yaptırın benım taktırdıgım yer balan yapmıyor gerek yok dediler moto zenn e gittim 40 gr balans çıktı arka lastıkde

kullanım olarakda orjınallerden cok daha iyi diyebilirim birde lastikler ısındıkça performans gösteriyor gunluk kullanımda kısa mesafe katediyorum lastiğin ısınmasına yeterli olmuyor açıkcası ama uzun sürüşlerde performansı iyi

Hocam günlük 50-60 km kadar kullanıyorum 1 hafta kullanıp deneyimlerimi paylaşırım.


Bilgilendirme için teşekkür ederim.

Öğlen molasında servise gittim Michelin ps için ön+arka sökme takma balans için 770₺ fiyat verdiler

Lastiği getir sökme, takma, balans, ön, arka 80₺ dediler
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Bu garibime ne oluyor bu aralar.Servisle ters düşünce gitmekde istemiyorum.Akümü elveda diyor.Yoksa marş motorumu ömrünü tamamladı.

Motor 2014 model 6200 de çok nadir biniyorum.10 günde bir .2. evlat yatıyor tozdan ölecek yakında :)

Sesi açarsanız durumu anlarsanız.

https://youtu.be/230KOaFZtGU

https://youtu.be/230KOaFZtGU
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst