Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
ara bakımda yağı kendiniz değiştirebilirsiniz veya servise gidipte değiştirebilirsiniz ama garanti kapsamındaki bakımları serviste yapılması gerek.

Yanlış biliyormuşum o zaman. Peki ufak bi hatada bu yağı siz koydunuz uygun değil veyahut eksik , fazla doldurmuşsunuz deyip masrafları müşteriye ödetir mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------

Arkadaşlar şunuda yaziyim bugün sabah saatlerin yollar boşken gaz kökledim motor 150 yi gördü hafif rampa aşağı 150 gördükten sonra bıraktım gazı ama çıkacağı en fazla 160 civarı. Fabrika çıkıs lastikleri mevcut motorda çok az gidon sallama oldu fakat sıkıntı oluşturmadı. Ama ben pek keyif almadım sadece deneme amaçlı bastım basarken gereksiz yere zorlama gibi geldi bidaha basmam heralde böyle titreşim hadsafada oluyor gerek yok.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Yanlış biliyormuşum o zaman. Peki ufak bi hatada bu yağı siz koydunuz uygun değil veyahut eksik , fazla doldurmuşsunuz deyip masrafları müşteriye ödetir mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------

Arkadaşlar şunuda yaziyim bugün sabah saatlerin yollar boşken gaz kökledim motor 150 yi gördü hafif rampa aşağı 150 gördükten sonra bıraktım gazı ama çıkacağı en fazla 160 civarı. Fabrika çıkıs lastikleri mevcut motorda çok az gidon sallama oldu fakat sıkıntı oluşturmadı. Ama ben pek keyif almadım sadece deneme amaçlı bastım basarken gereksiz yere zorlama gibi geldi bidaha basmam heralde böyle titreşim hadsafada oluyor gerek yok.

işini düzgün yaptıktan sonra bir sıkıntı olmaz, yağ filtresi dahil 1,3 litre yağ koyun fazlası zarar.
 
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
Ben zaten kendim değiştiririm her şeyimi arkadaş için söylemiştim. Kullanım kılavuzunda yağ filtresi değiştirirsen 1.4lt yağ filtresi değiştirmediğinde 1.2 lt olması lazım. Aslında her yağ değişiminde filtrenin de değişmesi öneriliyor.
 
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
26
hacı abi hoşgeldin.
motorun rodajı bittıyse motul 5100 serisi 15w-50 motor yagı kullana bilirsin.hem daha titreşimsiz hemde vites geçişlei 0daha olur.
servislerde bulunmuyor,yiba çarşısından alabilirsin
litresi 35 tl.dir.
-yag degiştirme işini servise bıraksan daha iyi olur.kazasız günlerde kullanma dilegiyle motorun hayırlı olsun.
Eyvallah münir abi saolasın.
Abi ben biraz tez canlıyım boş günümde aklıma koydum bi yapam dedim bugün bi abimizle dolandık civar benzinlikleri castrollarda hep 2T vardı bende en son PO nun Maxi moto yağını bultuk 4T aldım saolasun işi bilen bi komşumda geldi onunla hallettik yağ değişimini çokta zor bişey değilmiş.2000 km sonra servise bakıma gene götürecem abi benim maksadım kendim bişeyler yapabilmekti bi daha değiştirmem gerekirse rahatca yağ değişimi yapabilirim.Bilgilendirme için saolasın abi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------

Ben zaten kendim değiştiririm her şeyimi arkadaş için söylemiştim. Kullanım kılavuzunda yağ filtresi değiştirirsen 1.4lt yağ filtresi değiştirmediğinde 1.2 lt olması lazım. Aslında her yağ değişiminde filtrenin de değişmesi öneriliyor.
Ben 20 tl ye dün yağ filtreside almıştım bugün onuda değiştirmeyi düşünüyordum yağ ile beraber ama filtrenin olduğu kısımı açtık filtereyi çıkartamadık araya sokup ince çekecek o an yanımızda bişi yoktu ve motordan çıkan yağda temizdi bu sebeple değiştirmedik geri ama yağ filtresinin olduğu kısımdaki yağda boşaldığı için yardımcı olan abim bana motoru çalıştırttı mankineyi topladıktan sonra yağda biraz azalma oldu sonrasında üstünü tamamladık tekrar belirtilen yağ çizgisine kadar.Allahtan yanımda işi bilen biri vardı.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Eyvallah münir abi saolasın.
Abi ben biraz tez canlıyım boş günümde aklıma koydum bi yapam dedim bugün bi abimizle dolandık civar benzinlikleri castrollarda hep 2T vardı bende en son PO nun Maxi moto yağını bultuk 4T aldım saolasun işi bilen bi komşumda geldi onunla hallettik yağ değişimini çokta zor bişey değilmiş.2000 km sonra servise bakıma gene götürecem abi benim maksadım kendim bişeyler yapabilmekti bi daha değiştirmem gerekirse rahatca yağ değişimi yapabilirim.Bilgilendirme için saolasın abi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------


Ben 20 tl ye dün yağ filtreside almıştım bugün onuda değiştirmeyi düşünüyordum yağ ile beraber ama filtrenin olduğu kısımı açtık filtereyi çıkartamadık araya sokup ince çekecek o an yanımızda bişi yoktu ve motordan çıkan yağda temizdi bu sebeple değiştirmedik geri ama yağ filtresinin olduğu kısımdaki yağda boşaldığı için yardımcı olan abim bana motoru çalıştırttı mankineyi topladıktan sonra yağda biraz azalma oldu sonrasında üstünü tamamladık tekrar belirtilen yağ çizgisine kadar.Allahtan yanımda işi bilen biri vardı.

Düz tornavida veya bir çivi de bulamadınız mı, yağ filtresini çıkartırken köşelerde kanırtma yapmayın kenarları zedeler yağ kaçmasına sebep olursunuz, yağ filtresinin ortasına çivi veya düztornavidayı çakar gibi yapın geri çekin aklınızda bulunsun.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Bugün özellikle depoda hiç benzin kalmayana kadar motosikleti sürdüm teklemeye başlayınca kadar içerinde yarım litre var yada yok hatta yoktur.Telefonun ışığı ile baktım özellikle.Depoyu ağzına kadar doldurdum 11 litre net aldı kısacası hiç bir zaman 14.3 Litre almaz bu depo :) 45 tl yakıtlada 296km gittim nasıl gazladıysam tuhaf..Bir depo benzin vpower ile 52 ye geldi.
 
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
26
Düz tornavida veya bir çivi de bulamadınız mı, yağ filtresini çıkartırken köşelerde kanırtma yapmayın kenarları zedeler yağ kaçmasına sebep olursunuz, yağ filtresinin ortasına çivi veya düztornavidayı çakar gibi yapın geri çekin aklınızda bulunsun.
Düz tornavida vardı yerinden oynattık hatta motoru dizime yatırdım diğer abi düşürmeye çalıştı geride fazla uğraşmamak ve zarar vermemek için kapattık.Benim maksadım bişeyler öğrenenebilmek motorun bişeylerini yavastanda olsa kendim yapabilmekti şu aşamada bugünkü uğraş yeterli idi benim için.Aklımda bulunsun bir dahaki sefere sizin tavsiyenizi uygularım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

Bugün özellikle depoda hiç benzin kalmayana kadar motosikleti sürdüm teklemeye başlayınca kadar içerinde yarım litre var yada yok hatta yoktur.Telefonun ışığı ile baktım özellikle.Depoyu ağzına kadar doldurdum 11 litre net aldı kısacası hiç bir zaman 14.3 Litre almaz bu depo :) 45 tl yakıtlada 296km gittim nasıl gazladıysam tuhaf..Bir depo benzin vpower ile 52 ye geldi.


Benim yakıt tüketimim sizin belirttiğiniz şekilde oluyor her daim.TRIP1 i her benzin aldığımda sıfırlıyorum ben ve 300 km görmeden benzin alıyorum ve 45 tl lik yakıta düzlüyor pompacılar bu yakıtlada deponun üst sınırına kadar doluyor.
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
13
Herkese selamlar.Aşağıya resim ekledim.Ön sağ sinyal böyle bir çatlama mı diyim kırılma mı diyim böyle bişey olmuş.Motorun plastik aksamlarını silerken fark ettim.Vida geldi elime alttan gevşedi diyip yıldızla sıkıyim dedim. Vida boşa döndü tutmadı geri düştü, düştü derken yere de düşmüyor yuvada kalıyor.Neden böyle bi hasar oluşmuş olabilir ? (Motorun düşmesi sürtmesi çarpması flanda yok)Bide servise götürücem değişirler mi ?
PQ1VZ5.jpg
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Herkese selamlar.Aşağıya resim ekledim.Ön sağ sinyal böyle bir çatlama mı diyim kırılma mı diyim böyle bişey olmuş.Motorun plastik aksamlarını silerken fark ettim.Vida geldi elime alttan gevşedi diyip yıldızla sıkıyim dedim. Vida boşa döndü tutmadı geri düştü, düştü derken yere de düşmüyor yuvada kalıyor.Neden böyle bi hasar oluşmuş olabilir ? (Motorun düşmesi sürtmesi çarpması flanda yok)Bide servise götürücem değişirler mi ?

Değiştirilir fabrikadan yenisini istenir garantisi devam ediyorsa yok beklemem dersenizde oraya başka vida uydurulabilir benimde aynam çok gevşekti içteki vidalardan biri boşa dönüyordu yeni ayna istetmedim altı üstü büyük bir vida taktırıp yola devam ettim.
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
ben olsam etrafına sıcak silikon çeker devam ederdim.. hatta çinden led sipariş et, bi daha ampül yandı attı açmak zorunda kaldım derdinde olmaz.. 1 2$ a geliyor zaten.. akünede yararlıdır ömrü uzar..
 
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
Arkadaşlar son 1 çizgiye gelince kaç km daha yapıyorsunuz ? Ben ortalama 330 km yapıyorum 40 tl lik benzinle ağız dolusu alıyor.
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
13
Şuan bi sıkıntı teşkil etmiyor.Garantiside var.Yarın giderim. Parça sipariş etsinler. Gelincede değiştirirler sıkıntı yok o zaman.
 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Arkadaşlar ön siperlik camı kullananlar gerçekten gözle görülür faydası oluyor mu ? Ben 70 80 den sonra aşırı derecede rüzgar yiyorum,bayağ rahatsız ediyor gerçekten fayda ediyorsa yaptırmayı düşünüyorumda.
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Bugün özellikle depoda hiç benzin kalmayana kadar motosikleti sürdüm teklemeye başlayınca kadar içerinde yarım litre var yada yok hatta yoktur.Telefonun ışığı ile baktım özellikle.Depoyu ağzına kadar doldurdum 11 litre net aldı kısacası hiç bir zaman 14.3 Litre almaz bu depo :) 45 tl yakıtlada 296km gittim nasıl gazladıysam tuhaf..Bir depo benzin vpower ile 52 ye geldi.
Çok yanlış bir hareket yapıyorsunuz
Benzin pompası depo içindeki benzin ile soğuyor.Hiç benzin kalmazsa Pompayi yakarsınız.En iyisi 1-2 çizgi kalınca depoyu doldurmak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:40 ----------

Herkese selamlar.Aşağıya resim ekledim.Ön sağ sinyal böyle bir çatlama mı diyim kırılma mı diyim böyle bişey olmuş.Motorun plastik aksamlarını silerken fark ettim.Vida geldi elime alttan gevşedi diyip yıldızla sıkıyim dedim. Vida boşa döndü tutmadı geri düştü, düştü derken yere de düşmüyor yuvada kalıyor.Neden böyle bi hasar oluşmuş olabilir ? (Motorun düşmesi sürtmesi çarpması flanda yok)Bide servise götürücem değişirler mi ?
http://i.hizliresim.com/PQ1VZ5.jpg

2-3 damla Japon yapıştırıcısı damlat ve yapıştır.Hiç uğraşma.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Çok yanlış bir hareket yapıyorsunuz
Benzin pompası depo içindeki benzin ile soğuyor.Hiç benzin kalmazsa Pompayi yakarsınız.En iyisi 1-2 çizgi kalınca depoyu doldurmak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:40 ----------


Yok abi azda olsa benzin vardı birdahada yapmam uyarın için teşekkürler bir şey daha öğrendim acil durum testiydi birazda....
 
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
47
iyi akşamlar arkadaşlar. bugün talihsiz bir olay yaşadım. önüme çıkan bir otobüs yüzünden kırmızı ışığı geç farkettim ve farkettiğimde frene bastığımda arka tekerin kaydığını anlayınca hızlı bir şekilde yaya geçip geçmediğini kontrol edip düşmektense kırmızı ışıkta geçmek zorunda kaldım. Kırmızı ışık cezaları kaç günde yansıyor ve nasıl öğrenebilirim bilgi verirseniz sevinrim.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
iyi akşamlar arkadaşlar. bugün talihsiz bir olay yaşadım. önüme çıkan bir otobüs yüzünden kırmızı ışığı geç farkettim ve farkettiğimde frene bastığımda arka tekerin kaydığını anlayınca hızlı bir şekilde yaya geçip geçmediğini kontrol edip düşmektense kırmızı ışıkta geçmek zorunda kaldım. Kırmızı ışık cezaları kaç günde yansıyor ve nasıl öğrenebilirim bilgi verirseniz sevinrim.

e-devlet ten kontrol edin veya nerden biliyorsunuz ceza yediğinizi.
 
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
Arkadaşlar motosiklete Metzeler Lasertec taktırıcam. İstanbul içinde yetkili bayi olup taktırabileceğimiz yer var mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst