Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
Hocam günlük 50-60 km kadar kullanıyorum 1 hafta kullanıp deneyimlerimi paylaşırım.


Bilgilendirme için teşekkür ederim.

Öğlen molasında servise gittim Michelin ps için ön+arka sökme takma balans için 770₺ fiyat verdiler

Lastiği getir sökme, takma, balans, ön, arka 80₺ dediler


Hocam ben de Michelin ps alıcaktım fakat Metzelerin ıslak perfonmasını çok övünce Metzeler aldım. Ben BUZ MOTOR'a sordum ön arka takma için 60 TL dediler orada taktıracağım. Lastik fiyatı 566 TL.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Bu garibime ne oluyor bu aralar.Servisle ters düşünce gitmekde istemiyorum.Akümü elveda diyor.Yoksa marş motorumu ömrünü tamamladı.

Motor 2014 model 6200 de çok nadir biniyorum.10 günde bir .2. evlat yatıyor tozdan ölecek yakında :)

Sesi açarsanız durumu anlarsanız.

https://youtu.be/230KOaFZtGU

https://youtu.be/230KOaFZtGU

Sanki marş motoru kaçırıyor gibi ama yanıltabilirde.6200 deki motorun marşının kaçırmasıda zor gibi.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
31
2 ay önce aldığım motoru memnuniyetsizlikten dolayı satmayı düşünüyorum 2800 km de ankara içi ilgilenen olursa mesaj atabilir sahibindene henüz ilan koymadım.İlan koyunca linkinide paylaşırım buradan.
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Sanki marş motoru kaçırıyor gibi ama yanıltabilirde.6200 deki motorun marşının kaçırmasıda zor gibi.

akü zayıflamışsa marş kaçırıyor gibi ses çıkarır.
diger motorlarımda fark etmiştim.aküyü sarj edince normal çalışıyordu.
video daki durum tamaman akünün zayıf oldugundan kaynaklanıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2015
Mesajlar
61
benim arka tekerim giderken yalpalıyormuş bunun sebebi ne olabilir 2014 model 25 bin kmde..
 
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
12
Merhabalar arkadaşlar n11.comdan kummotors adlı bir satıcıdan taa malatyadan tekirdağa getirttiğim görselde çok beğendiğim jant şeridini kargodan alınca başımdan kaynar sular döküldü toplam 16 adet şerit var kağıdın üstünde bir janta 3 şerit gelecek şekilde kesit kesit halinde fakat hepsi aynı yöne bakar şekilde yarısınında diğer tarafa bakması gerekiyor ki jantın diğer tarafına da yapıştırınca çizgiler aynı yönde gitsin hadi onuda geçtim görselde 6 kesik çizgili şerit çok beğenmiştim 6 vites ya motorda hani vites aralıkları gibi hepsi falan aradım satıcıyı böyle böyle adam bana diyor ki firma böyle göndermiş 3 tanede yedek koymuş daha napalım o hadi onuda geçtim şeridin yapışkanları boktan olduğu için bi şerit yapışmadı falan söküp tekrar deneme derken iyice moralim bozuldu öyle yarım bıraktım siz sakın böyle internetten almayın





---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------

Bdmuxer sen çamurluk kısmına mavi led mi Çektin değişik çıkmış
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Merhabalar arkadaşlar n11.comdan kummotors adlı bir satıcıdan taa malatyadan tekirdağa getirttiğim görselde çok beğendiğim jant şeridini kargodan alınca başımdan kaynar sular döküldü toplam 16 adet şerit var kağıdın üstünde bir janta 3 şerit gelecek şekilde kesit kesit halinde fakat hepsi aynı yöne bakar şekilde yarısınında diğer tarafa bakması gerekiyor ki jantın diğer tarafına da yapıştırınca çizgiler aynı yönde gitsin hadi onuda geçtim görselde 6 kesik çizgili şerit çok beğenmiştim 6 vites ya motorda hani vites aralıkları gibi hepsi falan aradım satıcıyı böyle böyle adam bana diyor ki firma böyle göndermiş 3 tanede yedek koymuş daha napalım o hadi onuda geçtim şeridin yapışkanları boktan olduğu için bi şerit yapışmadı falan söküp tekrar deneme derken iyice moralim bozuldu öyle yarım bıraktım siz sakın böyle internetten almayın


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------

[/COLOR]Bdmuxer sen çamurluk kısmına mavi led mi Çektin değişik çıkmış

Yok çamurluk takılı değil karanlıkta çektim fotoğrafı.
Şerit işine gelirsek gerçekten baş ağrıtan bir iş bende aldım yapıştıramayıp vazgeçtim bu sevdadan araştırdığımda zeminin temiz olması dışında ıslatıp yapıştıran var yapıştırdıktan sonra üzerinden saçkurutma makinası ile ısıtıp kaynamasını sağlayan var kısacası en iyisi gidip anlayana yaptırmak lazım bende aldığımda içinden yanlış aparat çıkmıştı yapışmadı.Geçmiş olsun.


---------- Mesajlar birleştirildi - 07:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:56 ----------

Kalite farkı :)

176598d1427017420-pulsar-200-ns-owners-review-experiences-1427017418327.jpg


176599d1427017468-pulsar-200-ns-owners-review-experiences-1427017465442.jpg
 
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
Yok çamurluk takılı değil karanlıkta çektim fotoğrafı.
Şerit işine gelirsek gerçekten baş ağrıtan bir iş bende aldım yapıştıramayıp vazgeçtim bu sevdadan araştırdığımda zeminin temiz olması dışında ıslatıp yapıştıran var yapıştırdıktan sonra üzerinden saçkurutma makinası ile ısıtıp kaynamasını sağlayan var kısacası en iyisi gidip anlayana yaptırmak lazım bende aldığımda içinden yanlış aparat çıkmıştı yapışmadı.Geçmiş olsun.


---------- Mesajlar birleştirildi - 07:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:56 ----------

Kalite farkı :)

http://www.xbhp.com/talkies/attachm...s-owners-review-experiences-1427017418327.jpg

http://www.xbhp.com/talkies/attachm...s-owners-review-experiences-1427017465442.jpg

Ne kadar ekmek o kadar köfte :)
 
Katılım
12 Eyl 2016
Mesajlar
2
Hayırlı forumlar herkese. Önceki sayfalarda vardı ancak bulamadım tekrar. Ön cam önerisi istiyorum. Kışın da kullanacağım ihtiyacım olacak hissediyorum bu havalarda biraz. Çok uzun bişey istemiyorum. Bunun dışında debriyaj manetim zırıl zırıl. Keçe falan da kesmedi. Değiştirmeyi düşünüyorum onlarıda. Öneriniz varsa sevirinim.
 
Katılım
30 Haz 2016
Mesajlar
6
Yaklaşık 3 aydır 2016 model pulsar 200ns kullanıyorum. Motorum 3500 km de. Şimdiye kadar stop etme sorunum yoktu. Ancak iki gündür motorla yola çıktıktan yaklaşık 700m sonra(hep aynı virajdan önce) vites küçültmek için debriyajı çektiğimde motor stop ediyor. Acaba havaların soğumasının bununla alakası olabilir mi diye düşündüm. Havalar soğuyunca sorunu artan/ortaya çıkan başka kullanıcılar var mı? Yoksa hava sıcaklığıyla alakasız bir durum mudur?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458

ben istanbul kadıköy de taktırdım bay moto da boyum 1.70 rugzar kaska vuruyor cok yüksek degil alçak da değil ideal yakışıklı bir cam tavsiye ederim

debrıyaj için birşey diyemeyecegim
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
ben istanbul kadıköy de taktırdım bay moto da boyum 1.70 rugzar kaska vuruyor cok yüksek degil alçak da değil ideal yakışıklı bir cam tavsiye ederim

debrıyaj için birşey diyemeyecegim

Zevkler ve renkler farklıdır ama arkadaş şu camı yapan hiç anlamıyor estetikten çok çirgin oluyor 150 as nin camı takan gördüm ben yabancı forumlar şeffaf olan

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------

Daha bir orjinal sanki 150 as nin spierliği

209856d1460981572-pulsar-200-ns-owners-review-experiences-1460981453232.jpg

209854d1460981552-pulsar-200-ns-owners-review-experiences-1460981432839.jpg
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
peki 200 ns lere uyuyormu?
uyuyorsa çok daha zarif duruyor.
deneyen varmı?

Yabancı forumda anlatılmış resimli olarak konu olarak paylaşabilirim ben en kısa zamanda sipariş vercem uzun süredim aklımdaydı yapımı basit gibi.Direk uymasada bir iki delik açarak uyduruluyor sanırım.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
peki 200 ns lere uyuyormu?
uyuyorsa çok daha zarif duruyor.
deneyen varmı?

Öndeki 4 vida için 200ns'in orjinal siperliğinde delik delerseniz ya da onlara uygun bir bağlantı demiri bulursanız/yaparsanız uyar, yoksa yan vidalar hariç uymuyor. Yan vidaları da orjinal siperliği çıkartırsanız oluyor(ya da uydurmak için bayağı esneteceksiniz/zorlayacaksınız).
Bağlantı demiri uydurup yukarı doğru baktırmazsanız kullanıcı bakımından rüzgara bir koruması olmuyor(gerçi bağlantı demiriyle yukarı kaldırsanız da çok bir şey farketmez, zira camın kendisi kısa). Yukarıdaki fotolardaki gibi direkt orjinal siperliğin üstüne taktığınızda sadece gösterge panelini yağmurdan çamurdan koruyor. Size gelen rüzgar yine aynı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst