Teşekkürler arkadaşlar , Superlight a 18bin kilometre binmiş biri olarak bu motora geçmeyi isteme sebebim hem görüntüsü hemde 90-100 ile gitmek yerine 120 ile seyahat etmek. Uzun yolda daha kolaylık tabi artçım olduğundan dolayı. Geçen ay İzmir'den Köyceğiz Dalyan falan yaptık sele konforu çok önemli siz Bergama tarafına doğru giderken mola sıklığınız nasıl oldu, sele rahatlığı nasıldır?
Değerli Care 1928 en kolayı bu soruyu Cemkalkan'a sorman. Sevgili Cem verdiğin altın değerindeki bilgiler için binlerce teşekkürler. Kıymetli
Riderburak hem suzuki'yi hemde mondial'i en güzel günlerde kullanman
temennisiyle. SELAMLAR.
Teşekkürler arkadaşlar , Superlight a 18bin kilometre binmiş biri olarak bu motora geçmeyi isteme sebebim hem görüntüsü hemde 90-100 ile gitmek yerine 120 ile seyahat etmek. Uzun yolda daha kolaylık tabi artçım olduğundan dolayı. Geçen ay İzmir'den Köyceğiz Dalyan falan yaptık sele konforu çok önemli siz Bergama tarafına doğru giderken mola sıklığınız nasıl oldu, sele rahatlığı nasıldır?
Merhaba arkadaşlar. 2016 model sahibi olup ta lastik değiştiren var mı? Bir lastik satıcısı 130/80-17 ebat arka lastiğin arkadaki tozluğa sürttüğünü söyledi. Biliyorsunuz arka lastiğin orjinali 130/70-17. Ancak piyasadaki enduro lastiklerde 130/70-17 yok. 130/80-17 var. Bu da arka teker yüksekliğini 13 mm artırıyor. Bu nedenle 80 yanak lastik (130/80-17)arka tozluğa sürtüyor dedi lastikçi. 130/80-17 ebat lastik takıp ta arka tozluğu sökmek dışında bu sürtme sorununu çözen arkadaşımız var mı? Çözdüyseniz ne yaptınız? Ya da gerçekten sürtme yapıyor mu? Selamlar.





























Naci bey,paylaşımlarınız için teşekkürler.. en dikkatimi çeken ise 90 km hız ortalamanız. Gerçekci geldi bana zira 15 gün önce aydın izmit arasındaki 620 kmde rüzgarında etkisiyle 90 km hızı aşamayınca ve normal yollardada en fazla 110 120 km hıza çıkınca bende mi bi gariplik var diye şüpheleniyordum.içim rahatladı . Motorumuz uzun yol içinde şehir içi içinde 10 numara .. hoşca sürüşler.. vesselam..