KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 May 2016
Mesajlar
41
Daha ilk motorun alalı iki ay olmuş ve "Şehir dışı artçılı yol yapılmaz diyenede şaşırdım açıkcası" diye cümle kuruyorsun. :pr:

Cumlede dikkatini çeken ne oldu ? İlk motorum olması mı? Artçılı uzun yol mu ? Mt izmirden tanıyanlar bilir ne şekilde yol yaptığımı. Ctesi-pazar şöförlerinden değilim. Günlük en az 70km yol yapıyorum zaten. 2 aylık motor kullanan biri olarak 1200km lik yolda artçı ile rahatsız, şikayetçi olmadan gidebiliyorsam kendinizde problem arayın. Kg - boy orantınız bozuksa eğer bişey diyemem. Ben 65kg 176boy. Artçımda aynı şekilde.
 
Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
136
Merhaba arkadaşlar, bizim RC 390 konumuz gebermiş olduğundan kaynaklı buradan yardım talep edicem çünkü aynı motorlar :)

Egzoz'a ihtiyacım var. Bütçe sorun değil ama max 2500 verebilirim, aradığım egzoz ise full boğandan titanium olması gerekiyor.

Karbon egzoslar zıngırdama cızırtı yapıyor o beni deli ediyor.

Şöyle buldum: http://urun.n11.com/egzoz/leo-vince-ktm-duke-125-200-390-11-15-full-sistem-egzoz-P50095583

Fakat bu titanium mu? şu r25'in salyangoz olan titanium akrapovic egzozuna bayılıyorum seside hoş geliyor zıngırdama cızırdama hissetmedim hep uzaktan duydum açıkçası.

SC'nin egzozlarına hastayım hem şekil itibari ile hemde ses olarak çok güzeller bide karbon değiller böyle plastik milastik yok full titanium yada çelik demir gibi bir şeyden yapılıyorlar galiba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

Bide arkadaşlar bu motorun zinciri nasıl sıkılıyor? yanda bir şeyi gevşetip o maşaların uclarında ki vidaları sıkarak aynı düzeyde zinciri geriyoruzda bunda ben sıkılacak vida göremedim sağ ve solda da 2 tane böyle değişik bir demirimsi bişi var onlarımı sıkıyoruz? servis kapalı oluyor pazar aşırı bollaştır sorun yaratmasın? acilen sıktırmam lazım, sanayiye götürsem adamlar yapabilirmi bozmadan etmeden?
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Cumlede dikkatini çeken ne oldu ? İlk motorum olması mı? Artçılı uzun yol mu ? Mt izmirden tanıyanlar bilir ne şekilde yol yaptığımı. Ctesi-pazar şöförlerinden değilim. Günlük en az 70km yol yapıyorum zaten. 2 aylık motor kullanan biri olarak 1200km lik yolda artçı ile rahatsız, şikayetçi olmadan gidebiliyorsam kendinizde problem arayın. Kg - boy orantınız bozuksa eğer bişey diyemem. Ben 65kg 176boy. Artçımda aynı şekilde.

Hakaretler, aşağılamalar, kg-boy orantısının bozuk olduğunu varsaymalar. İdeal motorcu boyu zaten 176 ve kilosu da 65 olmalı. Bu orantıda olmazsa uzun yol yapamaz, hatta mazallah motor kullanması bile zinhar yasaktır. Komik... ::koop::
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
41
Hakaretler, aşağılamalar, kg-boy orantısının bozuk olduğunu varsaymalar. İdeal motorcu boyu zaten 176 ve kilosu da 65 olmalı. Bu orantıda olmazsa uzun yol yapamaz, hatta mazallah motor kullanması bile zinhar yasaktır. Komik... ::koop::

Şahsa herhangi bir kelimem dahi olmamıştır ki olamazda. Sizinle boşuna münakaşaya girmek istemiyorum. Girmedimde zaten. Sadece siz üstünüze alınmışsınız bazı şeyleri. Ben hissettiklerimi aktarmaya çalıştım. İyi günler.
 
Katılım
8 Ağu 2015
Mesajlar
205
Merhaba arkadaşlar, bizim RC 390 konumuz gebermiş olduğundan kaynaklı buradan yardım talep edicem çünkü aynı motorlar :)

Egzoz'a ihtiyacım var. Bütçe sorun değil ama max 2500 verebilirim, aradığım egzoz ise full boğandan titanium olması gerekiyor.

Karbon egzoslar zıngırdama cızırtı yapıyor o beni deli ediyor.

Şöyle buldum: http://urun.n11.com/egzoz/leo-vince-ktm-duke-125-200-390-11-15-full-sistem-egzoz-P50095583

Fakat bu titanium mu? şu r25'in salyangoz olan titanium akrapovic egzozuna bayılıyorum seside hoş geliyor zıngırdama cızırdama hissetmedim hep uzaktan duydum açıkçası.

SC'nin egzozlarına hastayım hem şekil itibari ile hemde ses olarak çok güzeller bide karbon değiller böyle plastik milastik yok full titanium yada çelik demir gibi bir şeyden yapılıyorlar galiba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

Bide arkadaşlar bu motorun zinciri nasıl sıkılıyor? yanda bir şeyi gevşetip o maşaların uclarında ki vidaları sıkarak aynı düzeyde zinciri geriyoruzda bunda ben sıkılacak vida göremedim sağ ve solda da 2 tane böyle değişik bir demirimsi bişi var onlarımı sıkıyoruz? servis kapalı oluyor pazar aşırı bollaştır sorun yaratmasın? acilen sıktırmam lazım, sanayiye götürsem adamlar yapabilirmi bozmadan etmeden?

Leo vince o fiyata komple sistem zor aklımı kurcalar açıkcası onun yerine Motoliz 'de mivv titanyum mevcut ona bakabilirsiniz :cat:
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
46
Merhaba arkadaşlar, egzozdan gelen metalik sesin kaynağını bulamadım. İnternette araştırırken aynı probleme sahip başka birisinin çektiği videoyu buldum, bende de aynı şekilde gazı açarken bu tarz sesler geliyor, neresi gevşemiş olabilir bir türlü bulamadım, görünürde bütün civatalar torklu bir şekilde sıkılmış vaziyette kontrol de ettim. Benzer problem yaşayan veya önerisi olan var mıdır?

Video linki bu: https://www.youtube.com/watch?v=9wTzxKXFiUw
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
kadıkoy spormotoya götürdüm perşembe günü yag sızdıran üst kapak contasını garanti kapsamında değiştirecekler.
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
46
Çok başarılı ve estetik duruyor gerçekten :cat: Peki egzoz montajı sonrası ecu fuel mapping vs ayarlarının değişmesi gerekiyor mu yoksa stok egzoza benzer bir tasarım mı yapılmış, detayları var mıdır?
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
326
Ya şu bagaj sorunu olmazsa ciddi düşünürüm de... Top case de çok çirkin. Maxiscooterım çok işimi görüyo be vazgeçemiyorum.
 
Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
95
Selamın aleyküm cümleten.
Motorum 29 hazirandan beri serviste kafayı yemek üzereyim...
giderken arka teker kitledi .ondan önce düşük yağ basincı hatası verdi ve motorun ısısı arttı saga cekeyim derken teker kitledi
ustaya götürdüğümde sanzıman kitlemis dedi hala garantiden bekliyoruz daha 10.000 deki motor kafayı yemek üzereyim gerçekten
bunun bi yasal suresi yokmudur ? isin tuhafı bakımı daha yeni yaptırmıstım spormotoda...
Ustanın dediği tek şey mail attık bekliyoruz onaylanırsa çıkarıcam diyor....
29 hazirandan beri bekliyorum bi maile cevap gelmesi ne kadar uzun sürebilir sizce bu iste baska birseymi var ?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Merhaba arkadaşlar, bizim RC 390 konumuz gebermiş olduğundan kaynaklı buradan yardım talep edicem çünkü aynı motorlar :)

Egzoz'a ihtiyacım var. Bütçe sorun değil ama max 2500 verebilirim, aradığım egzoz ise full boğandan titanium olması gerekiyor.

Karbon egzoslar zıngırdama cızırtı yapıyor o beni deli ediyor.

Şöyle buldum: http://urun.n11.com/egzoz/leo-vince-ktm-duke-125-200-390-11-15-full-sistem-egzoz-P50095583

Fakat bu titanium mu? şu r25'in salyangoz olan titanium akrapovic egzozuna bayılıyorum seside hoş geliyor zıngırdama cızırdama hissetmedim hep uzaktan duydum açıkçası.

SC'nin egzozlarına hastayım hem şekil itibari ile hemde ses olarak çok güzeller bide karbon değiller böyle plastik milastik yok full titanium yada çelik demir gibi bir şeyden yapılıyorlar galiba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

Bide arkadaşlar bu motorun zinciri nasıl sıkılıyor? yanda bir şeyi gevşetip o maşaların uclarında ki vidaları sıkarak aynı düzeyde zinciri geriyoruzda bunda ben sıkılacak vida göremedim sağ ve solda da 2 tane böyle değişik bir demirimsi bişi var onlarımı sıkıyoruz? servis kapalı oluyor pazar aşırı bollaştır sorun yaratmasın? acilen sıktırmam lazım, sanayiye götürsem adamlar yapabilirmi bozmadan etmeden?

Bu tüpü yurt dışından getirtip Ferik egzoza götür. Oraya cillop gibi bir ara boru yapıp zımba gibi teslim ederler motorunu. Fiyat biraz tuzlu olur ama işçilikte pek bi güzel olur. Bir araştır istersen 'ferik egzoz' yada 'savaş Ferik'


Nerede yaşadığın yazmıyor, profil bilgilerini güncellersen sana daha iyi yardımcı olabilirler. İzmir taraflarında isen Tire de Avcrom egzoz Halil usta var. Alternatif olarak yardımcı olabilir. Yeni boru bükme makinası almıştı onunla eğer büker ayarlar =)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Cumlede dikkatini çeken ne oldu ? İlk motorum olması mı? Artçılı uzun yol mu ? Mt izmirden tanıyanlar bilir ne şekilde yol yaptığımı. Ctesi-pazar şöförlerinden değilim. Günlük en az 70km yol yapıyorum zaten. 2 aylık motor kullanan biri olarak 1200km lik yolda artçı ile rahatsız, şikayetçi olmadan gidebiliyorsam kendinizde problem arayın. Kg - boy orantınız bozuksa eğer bişey diyemem. Ben 65kg 176boy. Artçımda aynı şekilde.

öncelikle motor hayatınız hayırlı olsun. yorumda ilk motorunuz diye böyle söyledim.

390 ile uzun yol gidebilirsiniz , her motor ile uzun yol yapılır tabikide. fakat bu sizin motordan ne beklediğiniz ile alakalı olan bir şeydir.

390 gibi bir motor ile uzun yolda artçılı , siz ve o rahatsız gidip rahatsız olmuyoruz deme sebebiniz uzun yola bir enduro ile çıkmadığınız içindir kısaca tecrübe eksikliğindendir. ee zaten bu tecrübede lappp diye olmuyor geze geze süre süre oluyor. sizde geziyorsunuz tozuyorsunuz durmayın devam edin hayatın tadı öyle çıkıyor zaten. fakat ileride inşallah bir seyahat motoru sahibi olursanız şunu diceksiniz " ne 390 mı 1200 km uzun yol mu ? yapma yav çekilmez şimdi onla " bilmem anlatabildim mi ?

ben duke 200 - duke 390 - duke 690r ile uzun bir süre birlikteydim bu motorlar ile uzun yolculuklarda yaptım emin ol şimdi yapmak istemem bu yolculukları... 15 yıldırda şu aletlerin tepesindeyim emin ol uzun yol dendiğinde enduro üzerine motor sınıfı tanımam ( goldwing hariç :cherry: )

Hakaretler, aşağılamalar, kg-boy orantısının bozuk olduğunu varsaymalar. İdeal motorcu boyu zaten 176 ve kilosu da 65 olmalı. Bu orantıda olmazsa uzun yol yapamaz, hatta mazallah motor kullanması bile zinhar yasaktır. Komik... ::koop::


öyle deme ya benim boyum 1.70 - 80 kg yum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst