Mondial Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Merhaba arkadaşlar.Benim yaşım 18.Ve motora yeni merak saldım Şehir içi kullanabileceğim bir motor istiyorum.Öğrenci olduğum için bütçem bayaa kısıtlı.Xtreme maxi görünce aklıma yattı.Öğrenmek için ideal mi sizce.Birde hız göstergesini değiştirebiliyor muyuz.Şimdiden teşekkürler

Kadran değişir
ancak ilk aracın olacağı için
Trafik sigorta fiyatını araştırmadan alma
Kimine motor fiyatı kadar trafik sigortası cikabiliyor
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
14
selam arkadaşlar. 1000km yi devirmiş bulunuyorum. kendim yağını değiştirsem yeterli olur mu? ne dersiniz. servise pek gidemiyorum ekonomik sebepler malum. ancak elim bu işlere yatkındır azçok. ilk bakıma dair ekstradan neler yapabilirim bireysel olarak fikir verirseniz çok mutlu olacağım... zincir bakımı, fren hidroliği, karburator vs. kurcalasammı. herkese iyi günler dilerim...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
14
Bari biri bana bu motorun yağ filtresi varmı yokmu onu söylesin. aradım taradım bulamadım, emin olamadım...
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Bari biri bana bu motorun yağ filtresi varmı yokmu onu söylesin. aradım taradım bulamadım, emin olamadım...
Vites pedalının oraya bak hemen altta bi vida somun bisey var onu acınca yaylidir pıt diye atar zaten yağ süzgecini de görürsün :) yağ da akar gider bazı metal küçük parçalar çıkar ama korkmaya gerek yeni ise çıkıyor yeni değilse çıkmıyor öyle işte.
 
Katılım
12 Eki 2015
Mesajlar
8
Arkadaşlar selamlar anlaşılan ankarada baya xtreme maxci arkadaşlarımız var bi akşam xtreme gecesi yapsak haftalık görüşme yardımlaşma tarzında hem bilgi hem dostluk :)
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
5
arkadaşlar aranızda İstanbul da buluşup gezip,off road falan yapan varmı?var ise katılırım aranıza herkese selamlar.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1
arkadaşlar,

bilidniği gibi mondialin rx3i evo modeli dünyada başka isimlerle de satılmakta (şimdi isimleri aklıma gelmedi). bu isimleri youtubeda aratarak farklı ülkelerdeki youtube kanalları ile yabancıların yorumlarını izleyebiliyoruz. tahminimce xtreme max'ın da yabancı versiyounu vardır, ama adını duymadım. bilen var mı?
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Merhaba arkadaşlar istanbulda benim karabatagi eskisi gibi güzel günler için toplayacak arkaya üçlü çanta demiri ve koruma demiri yapacak sağlam iyi bir usta önerisi lütfen, malum ben modifiye piston taktım dişli küçülttüm ve pişman oldum şöyle derleyip toplayıp tekrar yollara dönmek istiyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
arkadaslar acil olarak debriyaj teli ariyorum, nerden temin edebilecegimi konusunda yardimci olabilecek var mi. bir kac toptanci aradim elimizde yok dediler..
 
Katılım
22 Eki 2016
Mesajlar
2
Selam degerli dostlar x treme max 150 aldim araniza yeni katiliyorum cok neseli bir grup masallah herkes yardimci olmaya calisor. Benimde yardima ihtiyacim var birincisi parasi hic onemli degil arazi icin en iyi lastik hangisidir? Digeride boyum 1.70 arazide motor cok yüksek geliyor biraz dusuremezmiyim? Saygilar..
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Hey gidi günler bee ne güzel zaman geçerdi bilgi alışverişi yapılır dı bu forum sayfasınd :)
 
Katılım
22 Eki 2016
Mesajlar
2
Selam degerli dostlar x treme max 150 aldim araniza yeni katiliyorum cok neseli bir grup masallah herkes yardimci olmaya calisor. Benimde yardima ihtiyacim var birincisi parasi hic onemli degil arazi icin en iyi lastik hangisidir? Digeride boyum 1.70 arazide motor cok yüksek geliyor biraz dusuremezmiyim? Saygilar..
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Selam degerli dostlar x treme max 150 aldim araniza yeni katiliyorum cok neseli bir grup masallah herkes yardimci olmaya calisor. Benimde yardima ihtiyacim var birincisi parasi hic onemli degil arazi icin en iyi lastik hangisidir? Digeride boyum 1.70 arazide motor cok yüksek geliyor biraz dusuremezmiyim? Saygilar..
Lastik konusundan marka söyleyecek tecrübem yok ama , cross lastik alırsan o lastiklerle yağmurlu havada asfalta çıkma :queen: Boy konusunda bence alçaltma derim, ne kadar yüksek o kadar iyi bence :cherry: zamanla alışırsın boy olayına derim ..
 
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
285
Al benden de o kadar ! :) Nerde kullanacağın önemli Cross için aldıysan bak ama genelde asfalltaa kullancaksan hiç masraf etme bile arazi lastiğine.
Bu arada marka öneren var mı yol lastiği için ? Diğer motoruma 1000 liraya lastik almıştıum bunda lastik fiyatları 250-400 olunca insan ister istemez işkilleniyor. Ne dersiniz lastik konusunda ve ölçülerde oynama olursa çok birdeğişiklik olur mu . 4,60/18 lastik ölçüsü kaça denk geliyor ?
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
111
Al benden de o kadar ! :) Nerde kullanacağın önemli Cross için aldıysan bak ama genelde asfalltaa kullancaksan hiç masraf etme bile arazi lastiğine.
Bu arada marka öneren var mı yol lastiği için ? Diğer motoruma 1000 liraya lastik almıştıum bunda lastik fiyatları 250-400 olunca insan ister istemez işkilleniyor. Ne dersiniz lastik konusunda ve ölçülerde oynama olursa çok birdeğişiklik olur mu . 4,60/18 lastik ölçüsü kaça denk geliyor ?

Mitas MC24 Enduro lastiği öneririm. Hem asfalt hem arazi için uygundur. Forumda bi çok kişi bu lastiği taktı max'ına
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Beyler gidon tavsiyesi olan varmı?
Orjinal gidonu en ufak darbede yamuluyor, resmen alüminyum, her cross gidonu xtreme 150 uyarmi, bi tavsiye verin gidon duzeltmekten ciğerim soldu
 
Katılım
14 Eki 2014
Mesajlar
161
Herkese selamlar arkadaslar 500 km de .xtreme 200 aldim .henuz binecek firsatim olmadi bakimlarimi kendim yaparim yag miktari 1 lt.midir? kac km sonra subap ayari ister? Zincirde bosluk yok biraz gevsetmelimiyim?telden yaziyorum affola.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst