- Katılım
- 26 Ocak 2010
- Mesajlar
- 4,680
Merhaba arkadaşlar.Benim yaşım 18.Ve motora yeni merak saldım Şehir içi kullanabileceğim bir motor istiyorum.Öğrenci olduğum için bütçem bayaa kısıtlı.Xtreme maxi görünce aklıma yattı.Öğrenmek için ideal mi sizce.Birde hız göstergesini değiştirebiliyor muyuz.Şimdiden teşekkürler
Kadran değişir
ancak ilk aracın olacağı için
Trafik sigorta fiyatını araştırmadan alma
Kimine motor fiyatı kadar trafik sigortası cikabiliyor