Mondial Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
285
Herkese selamlar arkadaslar 500 km de .xtreme 200 aldim .henuz binecek firsatim olmadi bakimlarimi kendim yaparim yag miktari 1 lt.midir? kac km sonra subap ayari ister? Zincirde bosluk yok biraz gevsetmelimiyim?telden yaziyorum affola.


1.1 litre önerilen. Subab vuruyorsa yaptırmanız da fayda var ama motor daha yeni şimdilik sadece kontrol ettirebilirsiniz yinede. Oturduğunuz zaman zincir ses yapıyorsa sürtme yapıyorsa gevsetin yoksa zaten o giderken artciyla bollasiyor. Arkaya fazla ağır kişileri almayın amortisör esniyor.

Modifikasyon olarak kafa grenaji, egzoz, ve dişli 52 arka dusunuyorm , ilerleyen zamanlarda motor bloğunda değişikliklere başvurmak istiyorum. Konu ile bilgi sahibi olan kim varsa iletişime geçmek bilgi almak isterim. İyi günler dilerim..
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
1.1 litre önerilen. Subab vuruyorsa yaptırmanız da fayda var ama motor daha yeni şimdilik sadece kontrol ettirebilirsiniz yinede. Oturduğunuz zaman zincir ses yapıyorsa sürtme yapıyorsa gevsetin yoksa zaten o giderken artciyla bollasiyor. Arkaya fazla ağır kişileri almayın amortisör esniyor.

Modifikasyon olarak kafa grenaji, egzoz, ve dişli 52 arka dusunuyorm , ilerleyen zamanlarda motor bloğunda değişikliklere başvurmak istiyorum. Konu ile bilgi sahibi olan kim varsa iletişime geçmek bilgi almak isterim. İyi günler dilerim..

http://xtrememaxsevdalilari.blogspot.com.tr/2014/07/x-treme-max-motor-modifiye-cg-modifiye.html?m=1

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:24 ----------

Sorularının cevabı burada
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2014
Mesajlar
161
Tesekkurler ustadim.Bu blog un zaten takipcisiyim.simdide forumdaki butun sayfalari okuyorum .centiko bey e de burdan selamlar.paylasimlari cok faydali allah gonlune gore versin insallah.
 
Katılım
7 Ocak 2017
Mesajlar
19
Aynı güçte scooter ve enduro...

Forumda yazdığım ilk mesaj olacak;

Şuan 150CC'lik ASYA 150T1 Scooter kullanıyorum ve daha 5.000'de , Xtreme-Max 150'ye geçiş yapmam sizce benim açımdan mantıklı bir karar olur mu? Biraz daha iyi gitmesini istiyorum alacağım bir sonraki motorun... Ortalam bütçem de 4.200 civarı
 
Katılım
14 Eki 2014
Mesajlar
161
herkese selamlar.Duse kalka yollardayiz,sayfa hareketlensin.
VP169n.jpg
 
Katılım
14 Eki 2014
Mesajlar
161
Tesekkurler cem bey.zinciri gevsetmistim makul bir esneklik var 2,5-3cm suan.subaplar emme 0,15 egzoz 0,20mm civarinda idi .ben emme 010 sert sIkI .egzoz 0,10mm. Yumusak olarak ayarladim.gaz teli yanlis montajdan dolayi rolantiyi yukseltiyor.duzelttim.suan iyi olmassa elcikle birlikte degistirecegim.ilk yagini degistirdim 500 km de .motor alisacak insallah.calismasi iyi suanda.ikinci yagimi kac km de degistireyim?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Tesekkurler cem bey.zinciri gevsetmistim makul bir esneklik var 2,5-3cm suan.subaplar emme 0,15 egzoz 0,20mm civarinda idi .ben emme 010 sert sIkI .egzoz 0,10mm. Yumusak olarak ayarladim.gaz teli yanlis montajdan dolayi rolantiyi yukseltiyor.duzelttim.suan iyi olmassa elcikle birlikte degistirecegim.ilk yagini degistirdim 500 km de .motor alisacak insallah.calismasi iyi suanda.ikinci yagimi kac km de degistireyim?

Ikisinede emme daha sert egzos normal sert ayarlasan daha iyi olurdu
Tabi sabaha kadar soğumuş motorda
1000 de bir daha değiş yag suzgecini de
Temizlemeyi ihmal etme.
Sonrasında da 1000 de değiş süzgeci temizle.
Süzgeç vites kolunun arkasında 24 lokma ile acılan yerde.
 
Katılım
14 Eki 2014
Mesajlar
161
Egzoz normal sert yani rahat geziyordu dediginiz gibi.emme biraz daha sikiydi.yagida1000 km de degistireyim.cok tesekkurler.
 
Katılım
14 Eki 2014
Mesajlar
161
egzoz silindir ust bas kuru kaliyor.on kisimi tam kapatmadim komik gorunmesin diye.oda ust camurluktan fara dogru atiyor az da olsa.onada dunden raziyim zaten.eski hali kabustu ise git gel.millet sana n oldu deyip guluyordu.
 
Katılım
14 Eki 2014
Mesajlar
161
Herkese selamlar.km saatinin sifirlama dugmesi dusmus.basina gelipte alternatif cozum bulan varmi acaba.
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
49
Abiler kardeşler merhaba,

Bugün bir xtreme max için kapora verdim salı günü alıcam nasip olursa.
Size sormak istediğim bir kaç konu var.
Birincisi bana işini bilen kazık atma peşinde olmayan bir usta veya mondial servisi lazım. (Motor yeni fakat garanti pek umrumda değil.)
İkincisi arka çanta, yan çanta, sis farı ve elcik koruma gibi aksesuarları satın alıp montajını yaptırabileceğim bir yer tavsiyesi istiyorum.

Şimdiden teşekkürler. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst