KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
1
selam dostlar bende hayalini kurduğum duku 1haftalık ikinci el 350km alarak aranıza katıldım :)
 
Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
7
Selamlar,
Ben de Kayseri'den, 6 aylık sürücü hayatına 3. aracı olarak KTM Duke 250 sığdırmak üzere olan, ne görse alası gelen bir maymun iştahlı olarak aranızdayım.
Şu ana kadar her iki Duke başlığını da takip ediyor, bu mesajı da her iki başlığa yazıyorum.
Özellikle bakım, rodaj süresi, kronik sorunlar ve çözümleri hakkında yazanlar için teşekkürlerimi sunuyorum.
Hazır bunca çene yormuşken de KTM Duke ile yağışlı zeminde çamur/su sıçratma problemi yaşayanlardan kullandılar ise, hugger/mudguard/splash guard dedikleri arka teker üzeri korumalardan kullananların model ve alışveriş noktaları hakkındaki tavsiyelerini bekliyorum.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Dun sabah is cikisinda yagmura yakalandim hafif yagmur altinda 35 km gittim ve anlayamadigim bir sekilde belim sirilsiklam oldu!
Abi arka camurluk bildigin hic bir ise yaramiyor!!
Extradan camurluk taktirmak gerekiyor:(
Ktm gibi bir marka nasil boyle bir sey yapabiliyor hayret ettim
 
Katılım
27 Haz 2016
Mesajlar
7
Dun sabah is cikisinda yagmura yakalandim hafif yagmur altinda 35 km gittim ve anlayamadigim bir sekilde belim sirilsiklam oldu!
Abi arka camurluk bildigin hic bir ise yaramiyor!!
Extradan camurluk taktirmak gerekiyor:(
Ktm gibi bir marka nasil boyle bir sey yapabiliyor hayret ettim

Sanırım bu sebeple hugger kullanıyorlar. İşte benim merakım da bu yönde. Gerçekten bu hugger ile ıslak zemin mukayesesi yapabilen oldu mu?

KTM-Duke-390-Road-Test-Review1.jpg
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar facebook ktm duke sayfasında hugger kullanıcıları da çamurdan dert yanıyordu. Sonuçta hugger da olsa çamura çare görünmüyor. Yağmur-çamurun etkilemediği tek motor türü scootermış bben bunu net anlamış oldum.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Arkadaşlar facebook ktm duke sayfasında hugger kullanıcıları da çamurdan dert yanıyordu. Sonuçta hugger da olsa çamura çare görünmüyor. Yağmur-çamurun etkilemediği tek motor türü scootermış bben bunu net anlamış oldum.
çamuru nerde buluyon ya? enduro yapıyom deme şimdi duke ile?
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Ben chooper kullandim hic bir yerime camur gelmiyordu.
Hugger camurluk kullanip bakmak lazim yoksa bu boyle gitmez tam bir rezillik !!
 
Katılım
8 Tem 2016
Mesajlar
18
arkadaşlar merhaba. foruma yeni katıldım. şuan bajaj pulsar 200 ns kullanıyorum. duke 390 a geçmeyi düşünüyorum. ancak 2017 de değişikliklere uğrayacakmış. bu doğru mu? doğruysa ne gibi değişiklikler olacak? fiyatı değişecek mi? bilgisi olanlar aydınlatırsa çok sevinirim. şimdiden teşekkürler
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
arkadaşlar merhaba. foruma yeni katıldım. şuan bajaj pulsar 200 ns kullanıyorum. duke 390 a geçmeyi düşünüyorum. ancak 2017 de değişikliklere uğrayacakmış. bu doğru mu? doğruysa ne gibi değişiklikler olacak? fiyatı değişecek mi? bilgisi olanlar aydınlatırsa çok sevinirim. şimdiden teşekkürler

2015 sonrası olabılecek butun değişiklikleri yaptılar zaten:S ilk kez senden duyuyorum. fiyat konusunda evet zamlanacak.
 
Katılım
8 Tem 2016
Mesajlar
18
2015 sonrası olabılecek butun değişiklikleri yaptılar zaten:S ilk kez senden duyuyorum. fiyat konusunda evet zamlanacak.

fiyatın değişebileceği konusunda pek bilgim yok. ancak yabancı siteleri ve motovlogları inceledim. bu euro 4 denen saçmalıktan ötürü emisyonda değişiklik olacakmış. tasarımında değişeceğini söyleyenler var. alacam bu sefer değişirse motor üzülecem. kaygılarım büyük :(
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
fiyatın değişebileceği konusunda pek bilgim yok. ancak yabancı siteleri ve motovlogları inceledim. bu euro 4 denen saçmalıktan ötürü emisyonda değişiklik olacakmış. tasarımında değişeceğini söyleyenler var. alacam bu sefer değişirse motor üzülecem. kaygılarım büyük :(

1 ay önce sipariş verirken satış müdürü fiyatında değişiklikler olacagını söyledi bende onun yalancısıyım tasarım konusundan hiç söz etmedi ama..
su an 970 km de bayram yuzunden bakım yaptıramıyorum:S 1 haftadır garajda yatıyor gazlayamıyorum:(

ben buyuk cc den sıkıldım ve butun beklentılerımı zıyadesıyle karsıyor tavsıye ederim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta tasarım komple değişti ön kafa ve depo.gerisi gizli ufak fotolar falan var google bulabilirsiniz.rc390 da makyaj gördü onunda fren diski büyüdü şase güçlendirildi birde yan tarafa egzoz yerleştirildi.fiyatlar artıcakmış öyle söylediler.ya risk alıp bekliceksiniz yada para hesabınızı yapmaya başlayın.rc390 20 bin çok derken 22iyi görücek ve tamamen fantezi motor olarak kalıcak galiba.
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha önce paylaşıldı mı bilmiyorum, Duke ve RC serisi için body kit yapıyorlar.

http://www.autologuedesign.com

İstediğiniz renk ve grafik tasarımı ile.
RC 390 için sipariş vermeyi düşünüyorum. Şu an ön satışta ve fiyat olarak 500 TL'ye mal oluyor.

DJ19Zy.jpg


EJLpoD.jpg


mLb5B2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
46
Merhaba arkadaşlar,

Motorun alt kısmından egzozun çıktığı büyük parçadan tahmin ediyorum tangır tungur metalik bir ses çıkıyor, genel olarak 2500-3500rpm aralığında(rölantiden gaz verip 3500 devire kadar kestiğimde çok belirginleşip kayboluyor) bu ses geliyor ve üst devirlerde yine kayboluyor. Şaseye bağlayan vidaların gevşemesi sonucu metalle bu devir aralığında temas etmesi sonucu çıkıyor olabilir mi? Bu ses problemini yaşayan olduysa tecrübelerini paylaşabilirse çok sevinirim. Teşekkürler.
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
32
Arkadaşlar 7500 bakımı yaptıran oldu mu?Yaptırdıysanız kaç TL ödediniz ve nelere yapıldı.Bilgi verirseniz acil bende yarın öbür gün servise gireceğim.İzmir de 350 TL gibi bir fiyat verdiler.Yağ yağ filtre, hava filtre,buji, fren bakım.
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
46
Bugün gittim Kadıköy tarafındaki Spormoto'nun yanındaki servise 400TL dedi 7500km bakımı için. Biraz yoğunluk var, haftaya ancak alacaklarmış.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar 7500 bakımı yaptıran oldu mu?Yaptırdıysanız kaç TL ödediniz ve nelere yapıldı.Bilgi verirseniz acil bende yarın öbür gün servise gireceğim.İzmir de 350 TL gibi bir fiyat verdiler.Yağ yağ filtre, hava filtre,buji, fren bakım.

Merhaba arkadaşlar,

Motorun alt kısmından egzozun çıktığı büyük parçadan tahmin ediyorum tangır tungur metalik bir ses çıkıyor, genel olarak 2500-3500rpm aralığında(rölantiden gaz verip 3500 devire kadar kestiğimde çok belirginleşip kayboluyor) bu ses geliyor ve üst devirlerde yine kayboluyor. Şaseye bağlayan vidaların gevşemesi sonucu metalle bu devir aralığında temas etmesi sonucu çıkıyor olabilir mi? Bu ses problemini yaşayan olduysa tecrübelerini paylaşabilirse çok sevinirim. Teşekkürler.

Arkadaşlar yalnız bakım 7500 de değil 8500 de yapılmalı, 1000 km bakımını yaptırdınız, sonraki bakımlar 7500 km'de bir.
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
46
Ekranda "Service Not Reset" yazısı çıkıyor zaten 6900km olmasına rağmen, sebebi de 2013 ve öncesi Duke'lerin servis aralığı 5000km idi, şimdi onları da manual içerisinde revize etmişler, demin kontrol ettim. Yeni manual'de "yazan every 7500km" ve "every 15000km" ibarelerine bakınca ilk başta 1000km'de yapılan üzerine 7500km eklenmiyor, direk 7500'e gelince bakıma giriyor. Başka forumları arattığımda da bu bilgi mevcut. 8500 bence biraz geç kalabilir, tozlu ortamlar ve yüksek kompresyon hava filtresi ve motor yağının ömrünü kısaltıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst