Borçlanarak XV950 Mi Yoksa Borçsuz Dragstar 650 Mi?

Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
15
BAqez7.jpg


Arkadaşlar sonunda kararımı verdim ve temiz bir dragstar aldım. hepinize vakit ayırıp cevap yazdığınız için ayrı ayrı teşekkür ederim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------

DPEa6W.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------

BAqez7.jpg
 
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
212
http://imageshack.com/a/img923/5451/DPEa6W.jpg http://imageshack.com/a/img921/6076/BAqez7.jpg

Arkadaşlar sonunda kararımı verdim ve temiz bir dragstar aldım. hepinize vakit ayırıp cevap yazdığınız için ayrı ayrı teşekkür ederim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------

http://imageshack.com/a/img923/5451/DPEa6W.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------

http://imageshack.com/a/img921/6076/BAqez7.jpg

hayırlı uğurlu olsun.güle güle kullanın bende de bu renk vardı siz siyah diyince bişey demedim.kazasız belasız sürün.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
OOo
Hayırlı olsun.
Makina çok güzel duruyor. Temiz de.

Sporunu almışsın bir de. Güzel bir seçim olmuş.
Zaten xv950 de seçeneklerinin arasında olan biri classice binemez.:)

Kazasız belasız.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
15
hayırlı uğurlu olsun.güle güle kullanın bende de bu renk vardı siz siyah diyince bişey demedim.kazasız belasız sürün.

haklısınız siyah arıyordum ancak daha fazla dayanamadım temiz bulunca aldım. sizinki nasip değilmiş...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

OOo
Hayırlı olsun.
Makina çok güzel duruyor. Temiz de.

Sporunu almışsın bir de. Güzel bir seçim olmuş.
Zaten xv950 de seçeneklerinin arasında olan biri classice binemez.:)

Kazasız belasız.

çok teşekkür ederim. classic şu aşamada biraz ağır kaçar diye düşündüm.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz. En iyisini yapmissiniz. Biraz agir olacak ama borclanip motosiklet alinmaz malesef, motosiklet hobi isidir,borcla, krediyle alinmaz.
Gunluk hayatta yasadigimiz durumda borc ile motosiklet almak, kesinlikle inandirici bir hesap degildir. Sukur ki simdiye kadar ben ben 18 tane motosikletimden hicbirisini borc ile almadim, bir tl sini bile borca girseydim emin olun hicbirinide almazdim. Keyfin veresiyesi olmaz cunku.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
15

artık çok geç :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------

Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz. En iyisini yapmissiniz. Biraz agir olacak ama borclanip motosiklet alinmaz malesef, motosiklet hobi isidir,borcla, krediyle alinmaz.
Gunluk hayatta yasadigimiz durumda borc ile motosiklet almak, kesinlikle inandirici bir hesap degildir. Sukur ki simdiye kadar ben ben 18 tane motosikletimden hicbirisini borc ile almadim, bir tl sini bile borca girseydim emin olun hicbirinide almazdim. Keyfin veresiyesi olmaz cunku.

borca girme düşüncesi bile yük getiriyor insana. böyle hafiflediğimi hissettim. çok teşekkür ederim.
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Hayırlı olsun.
Biraz bilgi verseniz, kaç model , km , sakıncası yoksa fiyatı ?
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
drag star mı aldın, iyi güzel ya modifiyeyle güzelleştirebilirsin ya da ilerde 950 alırsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst