Burda senin neler beklediğin önemli motordan.
Şu bu bok yemiş diyen adamlara hiç inanma çok bilip sürenler onlar.
Eğer spor görüntülü bi makine istiyosan 883 ve bolt a bakmanı tavsiye ederim. Ama hd nin servisi euro üstünden ve ciddi paralar. Bi bakıma 300 euro gibi bi mebla ayıramazsan uzak durmanı tavsiye ederim. Gelelim bolt a şehir içi için çok kolay bir kullanımı var yavaş giderken 10 la 20 ile filan çok dengeli. Şehir dışı için çıplak bi makine ben 140 tan sonra çıkamadım. Ama yanlış anlama motor daha giderdi ben rüzgardan duramadım. Bu arada max 150 sanırım motor.
Az binicem dedin. Kayış aktarma indim bindim yağla temizle derdi yok. Hava soğutma, suyumu bitti fanmı açmadı devir dayimi mi bozuldu derdi yok.
Yok ama bunların götürdükleri var. İvmelenme çok güzel hız benim için güzel. Ama kayış ve hava soğutma yüzünden yarı hacimdeki zincir ve su soğutmalı motorlar kadar hızlı gidemezsin. Hele mt7 hilan yarısı kadar beygirin var. Hava soğutmada sıkışık trafikte bacaklarına doğru bi sıcaklık gelir hele çok sıcak hava ve biyerde çakılı kalırsan bacaklar sıcağı hissediyo. Çare bacakları biraz açıyosun geçiyo. Bolt için bunları söyleyebilirim. Senin gözüne hangisi hitap ediyo ona bak ama az para çok köfte malesef yok. Ucuz diye aldığın makinenin neler geçirdiği ne bakımlar görsüğü nasıl tamirler geçirdiği hepsi risk.
CBS ne olaki? "combined braking system" olabilir mi acaba?
aslında temiz, kazasız dragstar bulamadığım için bolt'a yöneldim. yoksa gönlümde ds var. sanki tüm ds ler kazalıymış gibi gelmeye başladı
Aslında dragstar görüntüsüyle ve sesiyle daha çok hoşuma gidiyor. ancak pazarlık yaptığım 4-5 dragstarın tamamında hasar kaydı ve önden kazasının olduğunun ortaya çıkması sebebiyle karamsarlığa kapıldım. xv950'nin "0" km olacak olması, ilk kez benim kullanacak olmam, lastiklerinin yeni olacak olması nedeniyle ağır basmaya başladı. buradan seslenmiş olayım; elinde siyah, kazasız, temiz, hasar kayıtsız dragstarı olan var ise beri gelsin...
siyah demeyeydin iyiydi.
Klübümüzdekilerin motorları Dragstar 650, Dragstar 1100, XVS1300, XV950 Bolt, XV950 cafe racer. XVS950 li arkadaşımız yok maalesef..
Görüntü olarak XV950 spor bir motor ve canavar gibi, Adi isimli üyemizde cafe racer modeli var hastasıyım
Ama ben illa klasik chopper görüntüsü istiyorum dersen 1100 veya 650.
Eğer 650 veya 1100 alacaksan en az 8 yaşında olacağını bil. ABD üretimleri hala var 2015 modeli ama Avrupa bölgesine karbüratörlü motor alınmadığından Türkiye'de satılmıyor. Temiz bir tane bulursan yıllarca keyifle binersin, parça olarak eğer ebayı kullanabiliyorsan Harley kadar bol aksesuar ve yedekparça bulabilirsin.
Bir arıza durumunda her japon motor gibi yüksek maliyetler çıkabilir ama şu da var. sıfır XVS 1300 e yıllık 1.508 TL, sıfır XV950 ye yıllık 623 vergi veriyorsan, benim 2005 model 2007 çıkışlı motoruma yıllık 66 TL, 6 aylık 33 TL vergi ödüyorum![]()
var mıydı yoksa sende?
piyasada temizi, makul fiyatlısı kaldı mı sizce? Malum sitede makul fiyatlılar genelde bitik motorlar. temiz denen motolarda almış başını gitmiş...