Borçlanarak XV950 Mi Yoksa Borçsuz Dragstar 650 Mi?

Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
15
Herkese selamlar, hayırlı ramazanlar. Motosiklet alma arefesindeyim. 19.000-TL bütçem var.
Hiç borçlanmadan 2000-2006 model arası xvs 650 dragstar ile 10.000-TL borç ile "0" km xv 950 arasında kaldım.
iki motosiklet arasında dağlar, uçurumlar var mıdır? Borçlanmaya değer mi?
*senede 4-5 bin km yol yapıyorum. Motosikleti sadece yaz aylarında günlük 30 km işe gidip gelmek için bazen de hafta sonları 40-50 km yol yaparak kullanabiliyorum...
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Ne alırsan al borçsuz almaya bak bence. "Borç yiğidin kamçısıdır" bankacıların uydurduğu bir değim :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Tabi ki dragstar. Borçlu borçsuz olayını geçtim. XV950, dragstar'ın yanında bok yemiş.
Dragstar gibi bir motor bir daha zor çıkar piyasaya.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Ikinci el 2006 değilde 2012 yapmaya çalış ne model alırsan al dünyanın masrafı çıkacak 0 motorun yerini hicbirşey tutmaz.( ilk elden ve tanıdığın düzgün kullanılmış motor haric)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Herkese selamlar, hayırlı ramazanlar. Motosiklet alma arefesindeyim. 19.000-TL bütçem var.
Hiç borçlanmadan 2000-2006 model arası xvs 650 dragstar ile 10.000-TL borç ile "0" km xv 950 arasında kaldım.
iki motosiklet arasında dağlar, uçurumlar var mıdır? Borçlanmaya değer mi?
*senede 4-5 bin km yol yapıyorum. Motosikleti sadece yaz aylarında günlük 30 km işe gidip gelmek için bazen de hafta sonları 40-50 km yol yaparak kullanabiliyorum...

İkisi bambaşka motorlar. Dragstar eskimez bir klasik. Ancak "şahsen" 2. elde biçilen bu fiyatları o motosiklete vermem. XV950 tarzı olan ama HD'ın Sportster serisine yakınlık gösteren bir motosiklet. Ben görüntü olarak sevsem de sürüşünü sevemedim. Ama ABS gibi çok güzel bir yeniliği barındırıyor içerisinde. En doğrusu sürmeden karar vermemek olur.

İlle de tercihiniz bu ikisinden yanaysa ben her türlü yenisini tercih ederim. Ancak ilk motorunuz olacaksa zaten bu ikisini de almayın, ufak hacimli bir şeyler bakın.

Bu arada dipnot niteliğinde belirtmekte fayda var, madem XV950 Bolt hoşunuza gitti; 19 bin üstüne biraz borçlanarak 2. el temiz bir Harley Davidson 883 Sportster Iron alabilirsiniz. Dragstar 650'yi beğeniyorsanız da yine biraz borçlanarak Midnightstar 950 alabilirsiniz. 2014'teki son parti sıfır satış fiyatı 24.750 TL idi. Buna göre uygun bir satıcıyla pazarlık edebilirsiniz. Spor ve klasiğin hoş bir karışımı var görüntüsünde. Üstelik CBS fren sistemi ile, yani Yamaha'nın kombine frenlemesi sayesinde daha güvenli.Aracınızın yeni olması satarken de size fayda sağlayacak bir unsurdur.
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Dragstarı aldığında o borca motosikletin tamiri için girmeyeceksen Dragstar derim...
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
15
İlgiliniz için teşekkür ederim. halen kafa karışıklığı geçmedi. biraz akışına bırakayım...
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
695
İkisinin kullanımı açısından da farklar var, moda konusunda da farklar var. Bence de DS her zaman için eskimeyecek bir klasiktir. Xv 950 şu siyah ve spor modası geçince ne olacak belli değil (beki de geçmez bu moda diyeceğim ama bilemedim). Xv 950 kullanmadım, ama DS 650 çok rahatsız bir makine değil. Artçılı, eşyalı falan rahat kullanılır, istihap haddi iyi. Basit teknoloji olduğu için bütçeyi yorucu masraflar da çıkarmaz. 950 büyük motor, bunu bütün kış yatıracaksan baharda aküsüne şarj vs gibi bakımlar yapman gerekir. (çok büyük dert değil şarj cihazı alıp 2 gün kadar şarj ediceksin). 950 alınacaksa Midnightstar bana da daha mantıklı gelir, ama çok da fazla yok o makineden piyasada. Başka markalara da bakabilirsin. Ama neticede borçsuz almak gibi bir opsiyon bence her şeyin önüne geçiyor. Temiz güzel bir Ds yıllarca seni mutlu edebilir.
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
Her ne kadar dragstar demek istesem de senin icin. Ben olsam borca girip enfes bir xv950 alırdım orasi da ayri. Ama fazla sürmüyormuşsun simdi o yuzden pek yorum yapamayacagim yilda 4-5 bin km icin değmez gibi. Neyse laf kalabalığı yapmış oldum da bu kadar az süreceksen borca girmenin manasi yok. Ha ben olsam borca girer xv950 alirdim gozumu karartirdim cunku yilda 20 bin km yi devirecegime eminim. Sen pek binmeyecegin icin yorum yapamayacağım motoskklete yaklaşımın nedir ne olarak görüyorsun vs.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst