Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Merhaba arkadaşlar,

Motorlarınız ortalama yakıt tüketimi ne kadar?

şöyle bi örnek vereyim şimdi benzin göstergemiz 6 diş miydi neydi bende 5 gönsteriyordu
kartala gittim beylikdüzünden
geri dönderken depoyu beylikdüzünde fulledim 27 liraya doldu

valla hessabını sen yaparsın artık :)
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
17
Arkadaşlar herkese merhaba, yakın zamanda bu motoru almayı düşünüyorum bir kaç şey danışmak istiyorum, kuyruk kısmındaki plakalığı komple söküp sele altına gelecek şekilde nasıl yapabilirim bir arkadaş benzin alırken paylaşmış aynı o misal hiç bir çıkındı olmayacak yani ve polis için sorun teşkil ediyor mu ruhsatta vs. , 2. olarak rodaj zamanında neler yapılmalı yüksek hızlı gidilmeli mi gidilmemeli mi, tüm viteslerde kullanılmalı mı? 3. olarak orjinal egzozunu değiştirip scorpion taktığımızda apaçi gibi ses mi veriyor yoksa fark edilmiyor mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:23 ----------

ve kuyruk kısmını istanbulda kime yaptırabilirim yamaha servisi yapıyor mu? sinyallere ve motora bi zarar gelmeden yaptırmak istiyorum birazcık pimpirikliyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:39 ----------
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
33
Kardeş pimpirikliysen kendin yapacaksın plakayı :D Ben kendim yaptım 2 saatimi aldı ama temiz oldu. Çok basit yapması, yavaş yavaş dikkat ede ede sohbet ede ede :D kendi sinyallerini kullanacaksan kuyruğu baya bi dağıtman gerekiyor ama basit yani, yada led sinyal al çok daha kolay olsun direk tak çıkar hesabı. Rodajı düzgün yap tüm viteslerde kullan, motor sağır olacak diye yardırma, motor zamanla açılacaktır değişimin farkına varırsın 1500 km sonrasında. Bende egsoz a takıldım açıkçası ne alsam bilemedim katalizörü atmadan hiç birinden ses çıkmıyor, katalizörü atınca motor güç kaybediyor diyorlar zaten motorun gücü ortada, valla benim de kafa karışık çözemedim. Sadece görünmtü olsun diye 1000 lira verilmez egsoza.
Arkadaşlar herkese merhaba, yakın zamanda bu motoru almayı düşünüyorum bir kaç şey danışmak istiyorum, kuyruk kısmındaki plakalığı komple söküp sele altına gelecek şekilde nasıl yapabilirim bir arkadaş benzin alırken paylaşmış aynı o misal hiç bir çıkındı olmayacak yani ve polis için sorun teşkil ediyor mu ruhsatta vs. , 2. olarak rodaj zamanında neler yapılmalı yüksek hızlı gidilmeli mi gidilmemeli mi, tüm viteslerde kullanılmalı mı? 3. olarak orjinal egzozunu değiştirip scorpion taktığımızda apaçi gibi ses mi veriyor yoksa fark edilmiyor mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:23 ----------

ve kuyruk kısmını istanbulda kime yaptırabilirim yamaha servisi yapıyor mu? sinyallere ve motora bi zarar gelmeden yaptırmak istiyorum birazcık pimpirikliyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:39 ----------
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Kardeş pimpirikliysen kendin yapacaksın plakayı :D Ben kendim yaptım 2 saatimi aldı ama temiz oldu. Çok basit yapması, yavaş yavaş dikkat ede ede sohbet ede ede :D kendi sinyallerini kullanacaksan kuyruğu baya bi dağıtman gerekiyor ama basit yani, yada led sinyal al çok daha kolay olsun direk tak çıkar hesabı. Rodajı düzgün yap tüm viteslerde kullan, motor sağır olacak diye yardırma, motor zamanla açılacaktır değişimin farkına varırsın 1500 km sonrasında. Bende egsoz a takıldım açıkçası ne alsam bilemedim katalizörü atmadan hiç birinden ses çıkmıyor, katalizörü atınca motor güç kaybediyor diyorlar zaten motorun gücü ortada, valla benim de kafa karışık çözemedim. Sadece görünmtü olsun diye 1000 lira verilmez egsoza.

Kardeş sen nasıl hallettin bu plakayı? Benim aldığım plâka sözde universal olarak geçiyor fakat montaj delikleri hiç uymuyor bile. Bende dün gidip sert plastik kestirip birşeyler uydurdum ama gel gör ki bu sefer de orjinal sinyaller monte edilemiyor çünkü plakalıkla gelen sinyal kulaklarıyla bizim sinyallerin alakası bile yok. Orjinal olmayan sinyalleri alıp kullanayım desem bu seferde elektrik tesisatı ile uğraşıcaz garanti. 2 gündür şu plakalıkla uğraşıyorum bitince resimleri atıcım inşallah
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
33
Anladım, sen plakalıkta sorun yaşadın sanırım orijinal sinyalleri kullanırsan tek sıkıntı kuyruğun içini açıp sinyalleri çıkartmak olur. onun haricinde iki türlüde kesme biçme olmuyor zaten. Ama kulaklara uyma olayı orayı bilemicem tamamen plakalıkla ilgili bi durum. İstersen 2 tane sinyal al, yapacağın şey arka sele, ortadaki grenaj, ve sürücü koltuğunu sökmek sonrasında sinyal kablolarının klipslerini çıkarmak sonrasında aynı güzergahtan yeni sinyallerini geçirip takmak. https://www.youtube.com/watch?v=HHkIwSJJbGk burda güzel anlatım var ona göre yaparsın.
Kardeş sen nasıl hallettin bu plakayı? Benim aldığım plâka sözde universal olarak geçiyor fakat montaj delikleri hiç uymuyor bile. Bende dün gidip sert plastik kestirip birşeyler uydurdum ama gel gör ki bu sefer de orjinal sinyaller monte edilemiyor çünkü plakalıkla gelen sinyal kulaklarıyla bizim sinyallerin alakası bile yok. Orjinal olmayan sinyalleri alıp kullanayım desem bu seferde elektrik tesisatı ile uğraşıcaz garanti. 2 gündür şu plakalıkla uğraşıyorum bitince resimleri atıcım inşallah
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
91
Arkadaşlar bu geri çağırılma olayı olursa motorumuz bu listenin içindemi değilmi şimdi nasıl kontrol edebiliriz? Üretim tarhine göremi? Eğer öyleyse hangi tarihler bunlar ? Yada şase numarası demiş arkadaşın birisi. Motorumuzun şase numarasına bakıp nerden kontrol edebiliyoruz bir link vs birşey varmı ?

Arkadaşlar son 2 bin km den beri beni rahatsız eden bir durum var motorda. Bilmiyorum belki sıfır halinden beri böyleydi belki de, dikkat edemedim ama son zamanlarda çok rahatsız etmeye başladı. Acaba sizde de motor çalışırken vitesi boşa alıp debriyajı bırakınca motor bloğundan takır tukur sesler geliyor mu?
Debriyajı sıkınca motordan normal gelmesi gereken sesler geliyor fakat debriyajı bırakınca vites boşta beklerken böyle sesler geliyor. Acaba subab ayarı veya debriyaj ile alakalı bir sıkıntı olabilir mi? Yardımlarınızı bekliyorum.

Yok kardeş benim motorumdan gelmiyor.
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
10
arkadaslar merhaba tekeriniz düz bassın https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yzf-25-2015-seeking-detaylara-bakiniz-306247294/detay bu konu hakkında bir bilginiz varmı gerçekten böyle bi sıkıntısı varmıdır bilenler dönebilirmi acaba tekrardan tekeriniz düz bassın...
 
Katılım
8 Ağu 2015
Mesajlar
205
arkadaslar merhaba tekeriniz düz bassın https://www.sahibinden.com/ilan/vas...015-seeking-detaylara-bakiniz-306247294/detay bu konu hakkında bir bilginiz varmı gerçekten böyle bi sıkıntısı varmıdır bilenler dönebilirmi acaba tekrardan tekeriniz düz bassın...

Evet, böyle birşey sözkonusu. İlk başta Japonya'da satışa sunulan 15bin kadar motosiklet geri çağrılmıştı, son haberlerde de ABD' de satışa sunulanların kısa süre zarfında geri çağrımına başlanacağı yönünde..

Bahsi geçen motosikletler; MT 250, YZF R25, YZF R25A, YZF R3 ve MT 320 bu modellerde yağ pompası, şanzıman ve ön frenlerde bir sıkıntı olduğunu saptamışlar.

kaynak: http://www.r3-forums.com/forum/289-yamaha-r3-general-discussion/110281-yamaha-usa-says-recall-coming.html
http://auto.ndtv.com/news/yamaha-recalls-over-15-000-motorcycles-in-japan-1420860
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
17
Yahu tam r25 alacağım kafaya koyduğum zamanlarda olacak haber mi bu arkadaş, 2. elini 1300kmde motoru 13 bine satan var. Piyasayı düşürmek istiyorlar veyahut harbi harbi bu motorlar tırt.
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
10
Yahu tam r25 alacağım kafaya koyduğum zamanlarda olacak haber mi bu arkadaş, 2. elini 1300kmde motoru 13 bine satan var. Piyasayı düşürmek istiyorlar veyahut harbi harbi bu motorlar tırt.

aynen ya sorma tam kafaya koydum alacam çok az eksiğim kalmıstı onu tamamlamaya calsııyodum şap diye bu haberi duydum

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:49 ----------

Evet, böyle birşey sözkonusu. İlk başta Japonya'da satışa sunulan 15bin kadar motosiklet geri çağrılmıştı, son haberlerde de ABD' de satışa sunulanların kısa süre zarfında geri çağrımına başlanacağı yönünde..

Bahsi geçen motosikletler; MT 250, YZF R25, YZF R25A, YZF R3 ve MT 320 bu modellerde yağ pompası, şanzıman ve ön frenlerde bir sıkıntı olduğunu saptamışlar.

kaynak: http://www.r3-forums.com/forum/289-yamaha-r3-general-discussion/110281-yamaha-usa-says-recall-coming.html
http://auto.ndtv.com/news/yamaha-recalls-over-15-000-motorcycles-in-japan-1420860

eyvallah sagolasın bakıp arasrtırıcam biraz
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Anladım, sen plakalıkta sorun yaşadın sanırım orijinal sinyalleri kullanırsan tek sıkıntı kuyruğun içini açıp sinyalleri çıkartmak olur. onun haricinde iki türlüde kesme biçme olmuyor zaten. Ama kulaklara uyma olayı orayı bilemicem tamamen plakalıkla ilgili bi durum. İstersen 2 tane sinyal al, yapacağın şey arka sele, ortadaki grenaj, ve sürücü koltuğunu sökmek sonrasında sinyal kablolarının klipslerini çıkarmak sonrasında aynı güzergahtan yeni sinyallerini geçirip takmak. https://www.youtube.com/watch?v=HHkIwSJJbGk burda güzel anlatım var ona göre yaparsın.

Hocam sen beni pek anlamamışsın gidip montajı felan anlatmışsın :)
Neyse yinede bilmeyen arkadaşlara faydası olur da ben montajdan bahsetmiyorum şu şekilde resimlerle anlatıyım madem.

Katlanır plakalığın vida delikleri arasındaki mesafe atıyorum 7 cm ise motorda bu delikler arası mesafe 10-12 cm yani ekstra bi aparat veya bağlantı uygulamadan bu universalı takmak imkansız. Bu yüzden zaten bende gidip reklamcıda sert plastik kestirdim bayada iyi oldu. Ki oda bizzat şöyle:
v4ygBz.jpg


Peki madem bu kadar sorunluydu bu plakalık ne diye aldın diye soran olursa abi hem 35 TL bana bedava geldi açıkçası hemde orjinal gibi durmasını istemiştim ve cidden sırıtmıyorda. Plakayı açınca YAMAHA yazması özellikle çok şık duruyor.
Hayalimdeki görüntü bu plakalık ve orjinal sinyalleriyle bu işi çok hesaplı kapatmaktı ki oda şöyle :
L3Gpm0.jpg



Fakat bu orjinal sinyaller ne yaptıysam olmadı oraya tutturamadım.Bu resimde de kabloları çok gergin tutturdum yani kablonun gerginliğiyle orda duruyor yoksa hemen sallanırdı.
Bende daha fazla uğraşmak istemedim oruç oruç, gidip led sinyal alıyım dedim içimde hiç ümit yoktu açıçası. Zaten dediğim gibi orjinalinden uzaklaşmak istemediğim için pek bir isteksiz almıştım.
Fakat sinyalleri taktım ve yaktım ya :)) abi olay budur dedim.
Beyaz ledlerle sinyal verdiğinde ön far kadar ortalığı aydınlatıyor resmen bayıldım.
Hatta en kısa zamanda orjinal ön farlarıda bu beyaz ledlerle değiştiricem cidden sinyal verdiğinizde arkanızdaki veya önünüzdeki aracın sizi görmemesine imkan yok hemde çok da şık oldu. O da şöyle :
bb9lqG.jpg



Geriye bir tek o kestirdiğim sert plastiği kaplama veya boyama ile kapatıcam tamamen.
Acaba bu sert plastik yerine başka bir öneride bulunabilicek varsa tavsiyelerinizi bekliyorum :)
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Beyler bendeki R25 yağ hunisi yüzünden yatak sardı bilen biliyor hatta yatak sarmadan önce buraya yazmıştım hararet sorunu falan da vardı. Bu modelde malesef böyle bi sorun var İnşaallah kimse bu konudan madur olmaz. Biz güç bela garantiden yaptırdık ama garantiden yapılmasına karşın200 TL civarı yağ vs parası aldılar. Yaptırıp yaptırmaz sattım, açtığım konularda satılık r25 ilanımı da görebilirsiniz boş yapmıyorum.

Garantisi bittiğinde yatak sarmış olsaydı bana çıkacak masrafı siz düşünün.
 
Katılım
21 Haz 2016
Mesajlar
4
pPb0az.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------

http://i.hizliresim.com/qByJMq.jpg
http://i.hizliresim.com/NEGOkQ.jpg[/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

http://i.hizliresim.com/qByJMq.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------

NEGOkQ.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------

http://i.hizliresim.com/qByJMq.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

qByJMq.jpg
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
10
motorun kaç modeldi baskan söyleyebilir misin ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------

Beyler bendeki R25 yağ hunisi yüzünden yatak sardı bilen biliyor hatta yatak sarmadan önce buraya yazmıştım hararet sorunu falan da vardı. Bu modelde malesef böyle bi sorun var İnşaallah kimse bu konudan madur olmaz. Biz güç bela garantiden yaptırdık ama garantiden yapılmasına karşın200 TL civarı yağ vs parası aldılar. Yaptırıp yaptırmaz sattım, açtığım konularda satılık r25 ilanımı da görebilirsiniz boş yapmıyorum.

Garantisi bittiğinde yatak sarmış olsaydı bana çıkacak masrafı siz düşünün.

motorun kaç modeldi baskan söyleyebilir misin ?
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
şöyle bi örnek vereyim şimdi benzin göstergemiz 6 diş miydi neydi bende 5 gönsteriyordu
kartala gittim beylikdüzünden
geri dönderken depoyu beylikdüzünde fulledim 27 liraya doldu

valla hessabını sen yaparsın artık :)

Burdan hesabı yapabilirse arkadaş tübitak'a alınsın direk :cherry:
 
Katılım
12 Ocak 2011
Mesajlar
94
Ortalama tüketim 4.7 ve 4.8 arasında değişiyor şehir içinde. Şehirler arası 4 litre belki 3.8 civarı. Akrapovic egzozla böyle yakıyor.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
motorun kaç modeldi baskan söyleyebilir misin ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------



motorun kaç modeldi baskan söyleyebilir misin ?

2014 model, servis bakımlı. 4500 km civarında yağ muhabbetinden yatak sardı. Satıp gene 25 alcaktık mat gri olandan. Ama tekrar aynı muhabbet olur diye korktum açıkcası.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2015
Mesajlar
205
ABD 'deki geri çağrılacak olan R3'ler ile ilgili bayi ve servislere gönderilen yazı.. Umarım TR 'deki sorunlu motosikletler de geri çağrılır ki sahipleri rahat rahat keyfine varsın.

aMiUxbC.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst