- Katılım
- 7 Ağu 2015
- Mesajlar
- 528
- Konu Yazar
- #1
https://m.youtube.com/watch?v=Om6M8tKT2c8&feature=share
Bugün Denizliden bir arkadaşımın yaşamış oldugu tatsız bir olayı sizlerle paylasmak istedim..
Motosikleti 2. Sınıf araç olarak gören bu kisilere ( maganda desek sanirim yanlis söylemis olmayiz) karsi motosiklet severliler olarak ne yapsak bilemiyorum.. Üzücü görüntüler...
Bugün Denizliden bir arkadaşımın yaşamış oldugu tatsız bir olayı sizlerle paylasmak istedim..
Motosikleti 2. Sınıf araç olarak gören bu kisilere ( maganda desek sanirim yanlis söylemis olmayiz) karsi motosiklet severliler olarak ne yapsak bilemiyorum.. Üzücü görüntüler...