Başka Gruptaki Bir Arkadaşimizin Yasamis Oldugu Tatsız Olay!!!!!

Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Allahından bulsun demek lazım ama bana denk gelseydi saldırırdım. Dövsem de dayakta yesem onu o bayanın yanında varya muhtemelen linç ederdim şuan bile çok fena delirdim.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
araba çok genişten alarak yola çıkmış ama korna selektörlük bi pozisyonda yok. yavaşla deyip dursada uzun süre korna çaldığı için sinirlenmiş. özet; kavga dövüş bu kadar kolay çıkmamalı
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Bütün ehliyetler için psikolojik yeterlilik sınavları hakkıyla yapılmadığı veya cezalar caydırıcı olmadığı sürece böyle olaylar git gide artacak. İnsan(!)lar korkmuyor ki başına bir şey gelip gelmemesinden. Seni beni dövse, öldürse ne yazar, en fazla 1 yıl yatar çıkar. Takım giyer iyi hal alır, "motorluydu, çok hızlıydı" der taksire girer, "kaskı vardı" der tahrik indirimi alır, sevdiğim adaleti...
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
Pek sıkıntı olacak bir durum olmamış ama o adamın da sanki makam aracı kullanır gibi el kol hareketleriyle kimsenin üstüne yürümesi alttan alınacak bir durum değiş umarım video kaydı sayesinde bir cezai işlem uygulanır bu şekilde cesaretleniyorlar.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Geçende kavga etmeme sebep olan olayın aynısı daha doğrusu benzeri. Durum şöyle; yokuş yukarı dar bir sokaktan çıkıyorum hızım 30 kmh kadar, tam o sırada bayan bir şöför yanında adam ne sağa ne sola bakmadan ya allah yola atlayınca bi hışımla kornaya bastım arkalarında küfür+ korna ile yokuşun üstüne kadar takip ettim, sonunda durdular adamda beni dövecekmiş gibi arabadan ana avrat küfür ederek inince hak ettiğini fazlasıyla aldı. belliydi böyle olacağı, havalar ısınınca kudurdu hanzolar.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
daha önce defalarca dediğim gibi denizliden araç sürücü çıkmaaaaz. Özellikle aydın da ikamet eden arkadaşların tamamı bilir bu konuyu. Ben olsam aracı takip eder üzerine benzin döker yakardım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2016
Mesajlar
15
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen her halde avantajlısın kafanda kaskın var eldivenin ağzına bi çaksan oturacak aşağıya bağırıp çağırmican sana vursa nerene vuracak
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
230
Her şey bir kenara, yanında eşin varken neden şekil yaparsın. Bu tipler eniklenmeden toplumdan soyutlayacaksın.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Pek kavgalık bir durum yok.Motosikletin rahat rahat geçebileceği kadar yer var.Benzer durumlarla her gün karşılaşıyorum.Çok gereksiz bir atraksiyon olmuş.Ama sonrasında araba sürücüsünün yaptığı hareketler direk dayaklık.Genelde sakin bir insanım yani en azından sakin olmaya çalışıyorum (tamam kabul ediyorum ruh hastasının tekiyim :mrgreen:) ama birisi benim o şekilde üstüme yürürse sinirlerime hakim olabileceğimi sanmıyorum.Eleman "Yavaşla yavaşla" derken dişlerinin ortasına istemsiz bir şekilde korumalı eldivenlerle indirirdim herhalde bir tane.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
393
dur ve yavaşla ne demek ya sanki demir yolu geçidi.. Araç sürücüsü tali yoldan geliyor ama geçiş yerin vardı sanki çok kornaya basmana gerek yoktu.

Adam kamera olmasa kavga edecek, kadının yanında hava atıyor tam dayaklık::pokey::
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
442
İnip döveceksin,başına dert olacak.Bırakıyorsun kuduruyorlar.Gelip el kol yapmasa bi durum yok ama o hallere girince haketmiş dayağı.
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
427
Motosikleti
22" Bajaj NS 200 - 25" Pcx DLX
Yavaşla yavaşla :cherry: bu tür olaylarda nasıl sakin olmayı başarıyorsunuz gerçekten hayret ediyorum, şahsen ben dayak yiyeceğimi bilsem de haklı olduğum için arabadan indiği an hamlemi yapardım.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Sürücü davranışlarını bir tarafa bırakırsak, arkadaşınız da bu olayda kusurlu. Yaklaşık 50m. önce kavşağa girdiğini gördüğü araç olmasına rağmen hız düşürmeyip tehlikeye neden olmuş. Otomobil sürücüsü park halinde olan araçlar nedeniyle 50-60 metre geriden gelen motosikleti görmemiş olabilir. Güvenli bir şekilde ana yola girmek için motosikleti beklemesi gerekirdi. Fakat çok geride olduğundan görmemiş olabilir. Motosiklet sürücüsünün bütün bunları göz önüne alarak temkinli davranması hız kesmesi gerekirken neredeyse arabayı altına alıp ezecek havalara bürünmüş. Üstelik kendisi de hız sınırı diye bir mefhum tanımazken.
r9OLJN.png

YbgPg6.png

Otomobil sürücüsü agresif. Fakat asıl suçlu yanında oturup "dır dır" eden karısı olabilir :)
Son sözüm motosiklet sürücüsüne "Yapma böyle kardeşim. Başına kötü şeyler gelir."
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
163
https://m.youtube.com/watch?v=Om6M8tKT2c8&feature=share

Bugün Denizliden bir arkadaşımın yaşamış oldugu tatsız bir olayı sizlerle paylasmak istedim..

Motosikleti 2. Sınıf araç olarak gören bu kisilere ( maganda desek sanirim yanlis söylemis olmayiz) karsi motosiklet severliler olarak ne yapsak bilemiyorum.. Üzücü görüntüler...

Hatan şurda: Kaskı çıkarıp karısının yanında bir güzel kafasını gözünü yaracaktın, sonra basıp gidecektin.
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
528
dur ve yavaşla ne demek ya sanki demir yolu geçidi.. Araç sürücüsü tali yoldan geliyor ama geçiş yerin vardı sanki çok kornaya basmana gerek yoktu.

Adam kamera olmasa kavga edecek, kadının yanında hava atıyor tam dayaklık::pokey::

Görüntü bana ait değil bir arkadaşima ait arkadaşlar.. Sadece böyle kisilerle ayni yollari paylasiyoruz dikkatli olalim diye paylasmistim:)
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Kafasında kaskı var kafayı gömse suratı dümdüz olur. Her şeyi devletten beklemeyin.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
daha önce defalarca dediğim gibi denizliden araç sürücü çıkmaaaaz. Özellikle aydın da ikamet eden arkadaşların tamamı bilir bu konuyu. Ben olsam aracı takip eder üzerine benzin döker yakardım :)

Denizliliyim kesinlikle denizliden ve aydından adam akıllı sürücü çıkmaz! Ben de izmirden denizliye giderken trafikte sinir hastası olanlardanım...

Öte yandan bence motosiklet sürücüsü kusurlu. O adam yola atladığı an arkadan gelen sensin ve dikkatli olmak zorundasın. Öngörülü olup hız keseceksin. Haklı olabilirsin ama ölmemek daha önemli. Motosikletli duramayıp arkadan çarpsa yüzde yüz suçlu. Trafikte korna vs gereksiz hallerde küfür maksatlı vs yapmamak gerek. O adama arabadan indiğinde kaskla gömersin sıkıntı yok, hatta iki de korumalı eldivenle çakarsın bu da nefis, hatta koluna vurur dirsekliğine geldiği için eli acır falan şahane ama arabaya dönüp bıçağı ya da silahı çıkardığı an kaçamazsın... BKZ Altın Elbiseli Adam "Haklı ve Ölü"
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
528
Görüntüler bana ait değil arkadaşlar sürekli hatan , nasil sakin kalıyorsun gibi bana sözler olunca tekrar hatırlatmak istedim :) Görüntüler bir arkadaşımıza ait.. Ben değilimmm :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst