https://m.youtube.com/watch?v=Om6M8tKT2c8&feature=share
Bugün Denizliden bir arkadaşımın yaşamış oldugu tatsız bir olayı sizlerle paylasmak istedim..
Motosikleti 2. Sınıf araç olarak gören bu kisilere ( maganda desek sanirim yanlis söylemis olmayiz) karsi motosiklet severliler olarak ne yapsak bilemiyorum.. Üzücü görüntüler...
Denizliliyim kesinlikle denizliden ve aydından adam akıllı sürücü çıkmaz! Ben de izmirden denizliye giderken trafikte sinir hastası olanlardanım...
Öte yandan bence motosiklet sürücüsü kusurlu. O adam yola atladığı an arkadan gelen sensin ve dikkatli olmak zorundasın. Öngörülü olup hız keseceksin. Haklı olabilirsin ama ölmemek daha önemli. Motosikletli duramayıp arkadan çarpsa yüzde yüz suçlu. Trafikte korna vs gereksiz hallerde küfür maksatlı vs yapmamak gerek. O adama arabadan indiğinde kaskla gömersin sıkıntı yok, hatta iki de korumalı eldivenle çakarsın bu da nefis, hatta koluna vurur dirsekliğine geldiği için eli acır falan şahane ama arabaya dönüp bıçağı ya da silahı çıkardığı an kaçamazsın... BKZ Altın Elbiseli Adam "Haklı ve Ölü"
9. Saniyede durun, bakın, araba nerede motor nerede? O mesafe aracın yola çıkması için yeterli mi ona karar verelim, yoksa sen motor olarak şehir içinde cadde de yardır, sonra herkes senin geçmeni beklesin, hiç olacak iş mi? Araç sürücüsünün gözüne güneş gelir, o kadar uzağı göremez, yanındaki o an bir şey der fark edemez, şehir içinde duramayacağın hızlarla gezersen %100 kaza yaparsın, birisine o cc de motor sana olmaz ölürsün demiştim, geç kalmışım, bu kafayla haklı da olsan kaza yaparsın
Vayy arkadaş 3. Kez yazıyorum ya olayı yasayan ben degilimsadece Denizli de bir baska grupta ki arkadasim yaşamış , burda ne şartlarda sürüyoruz paylasmak istedim ...
Dövseydin, vursaydın gibi lafları eden arkadaşları anlıyorum ama kesinlikle yapmayın, etmeyin. benim davalık bir kavgam var, adamın 20 gün iş göremez raporu var. maalesef böyle sinirlenme durumunda adama saldırdım, bana küfür ettiği için. herif haklı çıkacak. dava hâla sürüyor. avukat parası falan ödedim o kadar. şimdi diyorum ki "ulan keşke basıp gitseymişim." pişman olursunuz gençler. yapmayın etmeyin. adam dayağın alâsını hak ediyor ama bırakın, hangi birni döveceksiniz?
Size başımdan geçen olayı anlatayım.
Aynı böyle bir durum sağ taraftan tali yol geliyor hundai h100 kamyon çıkıyor. Hızım 35-40 şehir içi.
Ön tarafımda motosiklet sürücüsü var takip mesafesi bırakmıştım adam oraya daldı çok ani bir şekilde bende kornaya abandım abii ne yapıyorsun ?!!
Tabi adam beni çocuk gördü in lan motordan dedi. Kafamda kask var şöyle bir bakış attım. Okula yetişmem lazım zaten. Bastım gidiyorum.
Zaten çok heyecanlanmıştım. Dikiz aynamdan baktığımda gördüğüm şeye inanamadım hundai h100 kamyon sürücüsü şehir içi ben ondan kaçarken 80km/h filan kıçıma kadar girmişti.
Bir yaya çıksa adam beni tost yapacak arkadan omurilik felcinden gidicem. Neyse bu korna filan çalıyor ve kalp atışlarım git gide artıyor..
Elimle işaret yaptım dursun diye bende sağa çektim motoru adam zaten ters yonden geliyor bana yetişmek için. Önüme kırdı arabayı.
Kime artislik yapıyorsun sen dedi. Ben dedim kimseye sadece araya çok hızlı girdin abi bu yüzden korna çaldım dedim. Adam yumruğu sıktı en son hatırladığım 2 kişi tartışıyorduk ve adam çok bağırıyordu. EHLİYETİNİ GÖSTER NEREDE HADİ VAR MI SENİN EHLİYETİN DİYE vs vs
Sonra trafik kilitlendi bir anda 30 kişi olduk. Yoldan geçen taksiciler geldi hepsi beni savundu saolsunlar önümden giden motor da geldi zaten orta yaşlı bir adam dediki bu çocuğun suçu yok ben şimdi polis çağırıyorum dedi
Bu gence baskı yapıyorsun hemen karakola gidiyoruz dediler adam daha da sinirlenmeye başladı ve çağırın polis dedi bastı gitti. Benim eller ayaklar zangır zangır titriyordu. Ramazan ayının 2.günü oldu bu olay.
Laf dalaşından uzak durun ve yol hakkı sizin olsa bile yol verin karşıdaki kişinin aptal olduğunu her zaman düşünmelisin. :bestmt: