Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
videoda gözüküyor takoz yan grenajı kurtardı ama kuyruğu kurtaramadı :pr: takozun üstündeki bant gevşeyip düşmesin diye :queen: nasıl takıldığı bu konudaki geçmiş mesajlarımda var ,piyasada satılanların ( hesaplı motor , ve fatih kılıçlı ) çoğu direk uymuyor motora bilgin olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Kawasaki'nin forum sitesi olsa anlarım da, burası 600rr topiği fakat piyasada kullanıcı yok forum sessiz sakin. Buralara yakışmıyor, bilgi paylaşımı yapın, resim atın, tecrübelerizi paylaşın, uzun yol-şehir içi sakin var hard kullanım yakıt tüketim değerlerinizi yazın. Bence bir faaliyet gösterilmeli.

Ben 600rr alırsam kısmetse o zaman çarşı karışıcak :p :bounce: :pl: :flower:


Arkadaşlar bu arada grup olarak 29 mayıs Pazar günü Sakarya/Maşukiye'ye kahvaltıya gideceğiz. Ayrıntıları öğrenmek isteyen arkadaşlar Özelden mesaj atabilir. İnstagram/Facebook kullanan arkadaşlar, FREEDOM MOTORCYCLE CLUB'ı takip edebilir, etkinliğe katılıp gelip gelmeyeceğini beyan edebilir. Sayfa admini ve kurucusu benim, Herkesi beklerim. Özetle aile ortamı olacak, show yapılıcak bir durum olacağını sanmıyoruz, müsade etmeyi, sürüşü tehlikeye atacak hareketleri istemiyoruz. Toplu düzenli gidip geleceğiz. Sonuçta keyif ve eğlenme amacıyla gitmeyi düşünüyoruz. Kimseleri riske atmaya gerek yok. Arzu edenler, kız arkadaşı ya da eşiyle beraber gelebilir.

İnstagram üzerinden'de Dm atabilir, merak ettiğiniz bir şey olursa sorabilir, paylaşılmasını istediğiniz fotoğrafları gönderebilirsiniz.

Teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Arkaaşlar 600RR'da Tiger Carbon ya da Titanyum egzoz kullanan var mıdır? Ses olarak tatminkar mı? Görüş ve fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.
 

r48

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
117
sizlerden bir egzoz tavsiyesi ve egzozu alabileceğim orjinalliği güvenilirliği kesin bir internet sitesi rica edebilir miyim? . hem uzayınca hem de rölanti de tok sesli gürültü vs önemli değil.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Ölmüş buralar resmen. İnsan bir girer bakar, iki muhabbet, makara gırgır yapalım. Resim atılsın bu ne böyle :pr::farao::farao:
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Katılım
26 Ocak 2014
Mesajlar
100
bende yoşhimura rs5 var dinlemek istersen istanbuldasın bi buluşmada canlı dinleyrbilirsin
 

r48

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
117
Google'a yaz orada bayağı var.

öncellikle ufkumu genişleten bu öneri için teşekkrler :) hocam inan çok farkeder tiger da mesela videolarda müthiş gerçekte tırt. ne kadar doğal farklı gaz tepkilerinde çekilmiş olursa o kadar iyi profesyonel çekimdense kullanıcının videosu daha yararlı oluyor.
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
126
Arkadaşlar 2009 model r6 sahibiyim.Motorumu alalı 1 ay kadar oluyor.Yamaha r6 başlığı ölü olduğu için size sormak istedim. Motorum su kaynatıyor acaba bu normal bir durummu ? Hararet 85-98 arası geziyorum 15 dk şehiriçi turladıktan sonra makina bildiğiniz yanıyor 98 derecede filan eve gelip stop ettiğimde makinanın rafyatöründe foşur foşur su kaynıyor tahliye hortumundan damla damla su akıyor. Ben normal olduğunu düşünmüyorum ama servise gittiğimde sıkıntı yok diyo. Çok nadir 101 dereceyi buluyorum o Zaman'da fan açıp dereceyi düşürüyor sıkıntı yok ama bu su kaynatma neyin nesi anlamadım gitti . Korkuyorum binemiyorum makinaya tecrübeli arkadaşlar yorum yaparsa çok sevinirim kazasız sürüşler
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
121
Şehiriçi özellikle yazın hararet artar ve fan devamlı devrede olur heleki trafiğe girmişseniz, bu çok normal... Benim '06 600F'imde E5 te trafiğe yakalanmışsam 101-103 arası gider gelirdi, yol açılıp gazı açığım zaman büyük vitesda tekrar 80-85 derecelere inerdi... İstanbul'a yolunuz düşerse Kardeşler Yamaha'ya bir uğrayın iyice baksınlar, kafanız rahat olsun, ama bence sorun yok normal :cat:
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Arkadaşlar 2009 model r6 sahibiyim.Motorumu alalı 1 ay kadar oluyor.Yamaha r6 başlığı ölü olduğu için size sormak istedim. Motorum su kaynatıyor acaba bu normal bir durummu ? Hararet 85-98 arası geziyorum 15 dk şehiriçi turladıktan sonra makina bildiğiniz yanıyor 98 derecede filan eve gelip stop ettiğimde makinanın rafyatöründe foşur foşur su kaynıyor tahliye hortumundan damla damla su akıyor. Ben normal olduğunu düşünmüyorum ama servise gittiğimde sıkıntı yok diyo. Çok nadir 101 dereceyi buluyorum o Zaman'da fan açıp dereceyi düşürüyor sıkıntı yok ama bu su kaynatma neyin nesi anlamadım gitti . Korkuyorum binemiyorum makinaya tecrübeli arkadaşlar yorum yaparsa çok sevinirim kazasız sürüşler

Dostum su damlatıyor demen normal değil, eğer kaçak varsa su damlatır kaldı ki buda su eksiltmesi hararetin yükselmesi demektir. Benim bildiğim racing makineler 105-108 derece civarında fan açarlar. Kaldı ki sen hem 98 dereceden bahsediyorsun, hemde su damlattığını söylüyorsun. Hiç normal değil su damlatması.

Ayrıca olur da yolun İst'a düşerse, sakın Kardeşler Yamaha'nın kapısından bile geçme. Sağlam olan birisi 500 diğer 1757 km'de olan 2 motorumu da geçmiş zamanda bozdukları için neler çektiğimi ben bilirim. Kısaca Kardeşler Yamaha'yı tavsiye etmem. Anadolu yakasında Kadıköy'de Ersoy motor var birde Avrupa yakasında Motoland Ünal Terzi var bu 2 servise de gözün kapalı gidip motoru bırakabilirsin.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
11
1000 RR başlığı ölü, sanırım 1000 rr pek kullanan yok forumda, dün ıvır zıvır işler için servise gittim. Yağına baktıklarında fazla olduğunu gördüler. 500 ml kadar fazla yağ çıktı. Servis keçelerde vs de kaçak görünmüyor dedi. Sizce fazla yağın bir etkisi olmuşmudur ?
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Benim bildiğim 600cc klasmanında en çok 600RR satılıyor ama en ölü forum sayfası gene burası. Nirdeee bu kullanıcılar nirdeee :pr: iki lafın belini kralım, motorlardan konuşalım, egzoz konusunda fikir alışverişi yapalım, yine egzoz konusunda kat iptali yapan var mıdır? Faydasını gördü mü? Aslında bir sürü konu var konuşulacak ama kimseler yok.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Kat iptali güzeldir hoştur sesten rahatsız olmazsan sıkıntı yok, kompresörde vites geçişlerinde egsoz patlamaları filan oluyo ben seviyodum, top speed'e 5km daha eklersin...
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Kat iptali güzeldir hoştur sesten rahatsız olmazsan sıkıntı yok, kompresörde vites geçişlerinde egsoz patlamaları filan oluyo ben seviyodum, top speed'e 5km daha eklersin...

Peki siz bu işlemi 600rr mı yaptınız? Eğer öyleyse motorunuz kaç modeldi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst