Arkaaşlar 600RR'da Tiger Carbon ya da Titanyum egzoz kullanan var mıdır? Ses olarak tatminkar mı? Görüş ve fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.
bende yoşhimura rs5 var dinlemek istersen istanbuldasın bi buluşmada canlı dinleyrbilirsin
Google'a yaz orada bayağı var.
Arkadaşlar 2009 model r6 sahibiyim.Motorumu alalı 1 ay kadar oluyor.Yamaha r6 başlığı ölü olduğu için size sormak istedim. Motorum su kaynatıyor acaba bu normal bir durummu ? Hararet 85-98 arası geziyorum 15 dk şehiriçi turladıktan sonra makina bildiğiniz yanıyor 98 derecede filan eve gelip stop ettiğimde makinanın rafyatöründe foşur foşur su kaynıyor tahliye hortumundan damla damla su akıyor. Ben normal olduğunu düşünmüyorum ama servise gittiğimde sıkıntı yok diyo. Çok nadir 101 dereceyi buluyorum o Zaman'da fan açıp dereceyi düşürüyor sıkıntı yok ama bu su kaynatma neyin nesi anlamadım gitti . Korkuyorum binemiyorum makinaya tecrübeli arkadaşlar yorum yaparsa çok sevinirim kazasız sürüşler
Kat iptali güzeldir hoştur sesten rahatsız olmazsan sıkıntı yok, kompresörde vites geçişlerinde egsoz patlamaları filan oluyo ben seviyodum, top speed'e 5km daha eklersin...