Hocam geç kaldın... Artık benim de bir freedom'um var

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:50 ----------
Burada paylaşılmamış ve benim için önemli olan detayları paylaşmak isterim...
- Dörtlü flaşörü var
- Dörtlü açıkken sinyal verebiliyoruz ve sinyali kapatınca tekrar dörtlü flaşör devreye giriyor.
- Dörtlü açıkken sinyal ikaz lambası çalışmıyor!
- Farın yanında duran iki adet sis farı görünümlü zımbırtılar park lambası sadece ama dolgun yanıyor.
- Jigle var! Ve sol kumanda panelinde! Soğuk çalıştırmada inanılmaz işe yarıyor.
- Yan sehpa açıkken buji ateşlemesini kesiyor.
- Orta sehpa yok!
- Frenleme şahane!
- Uzun far ikaz lambası var, km sayacının içinde!
- Vites çift çatallı, topukla vites yükseltebiliyoruz!
- Benim motorumu boşa almak imkansız gibi bişey!
- Vites geçişleri sorunsuz!
- Cüsse fazla büyük ve dolgun! İnce bi motor değil! Bildiğin chopper bu yahu!
- Sele ve kullanım şekli şahhanülazam!
- Tork inanılmaz! Ama çok da seri değil! Alt devirleri fena verimli! Ama rampa aşşağı olmadan 130u görmüyor! Düzde 110-115 son diyebilirim!
- Akü göstergesi gayet nizami!
- Egzoz sesi gayet başarılı ötesi!
- Korna beş para etmez

uyarı için gaz ver ortalığı inlet!
- Vitesteyken marşa basabiliyoruz, emniyet müşürü yok! Viteste çalıştırırken debriyaja basmayınca zıplıyo normal olarak
- Direksiyon kilidi yanda falan değil direk kontakta!
- Direksyon kilidine aldıktan sonra, parkları açık bırakabiliyoruz! Keza dörtlüleri de bu konumda kullanabiliyoruz! Hatta istersen parklar ile birlikte far hatta uzunları bile açık bırakabiliyoruz

amman aküye dikkat!
- Ayna açısı şahane! Dirsek omuz falan değil direk arkayı görüyoruz

ben hala bu güzelliğe alışamadım kafamı çeviriyorum! İnanılmaz bi güzellik bu benim için!
- Ayak marşı da var!
- Vites göstergesi çok şahane olmasa da başarılı!
- Boştayken boş lambası yanıyor! Vites göstergesi de "0" gösteriyor

- Gırtlağına kadar doldursak da depoyu Full göstermiyor benimki en azından öyle!
- Yedek depo var mı bilmiyorum, bilen bana söylesin! Bakmayı unuttum

60TL benzin aldı!
- NET SÖYLÜYORUM! TİTREŞİM YOK!
- Devir sayacı 8.000 üzerini göstermiyor!
Şimdilik dikkatimi çekenler bu! Ha bu arada felaket dikkat çekici bi motor! Aman nazar'a dikkat!
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:11 ----------
Unutmadan!
Selektör düğmesi yok! Yani far kapalıysa sellektör atamıyoruz, kısalarımız açıkken uzun kısa yaparak anca sellektör atabiliyoruz ki bu bence kötü olmuş
