zx 636 nin yıkılışı...allah kimseye göstermesin

Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
196
Büyük Geçmiş olsun. Verilmiş Sadakanız varmış. Üzülmeyin size birşey olmamış. Allah daha iyisini nasip etsin inşallah.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Hocam çok çok geçmiş olsun, benim bakarken canım yandı, Allah bilir senin için nasıl yanıyordur :(

Bu yazacaklarım da bizler için olsun; Hani bize zorunlu değil diye yangın söndürücü taşımıyoruz ya, topcase ya da yan çantaya küçük bir tane atmak mı lazım acaba?
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
büyük geçmiş olsun. Motor tanıdık geliyor tersanede çalışıyor olabilirmisiniz?
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
681
makinayı bu şekildemi aldınız bilmiyorum ama resimden bile belli oluyor daha önceden baya operasyon geçirmiş tamamen boyalı makina ve orjinal toplamamışlar tesisatında sağlam olduğunu sanmıyorum

büyük geçmiş olsun .
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
oruçlu kafa ile halen yorumlar geliyor ama :) şeker seviyesinin son anlarını oynadıgı dkk larda.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
oHOooooo
adam kazadan 1 gün sonra foruma girmiş. Bir daha girmemiş.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst