zx 636 nin yıkılışı...allah kimseye göstermesin

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Çok geçmiş olsun, belkide daha büyük birşeyden korudu seni bu felaket. Her şerde bi hayır vardır derler.
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
10
herkeze tesekkurler abiler.kardesler kımsenın basına vermesın.dogru haber yalan cıktı ben şok gecırmedım kımseye bişey belırtmedim ve itfaye 40 dk sonra geldı ve motoru sadece soguttular :D
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
insanın gözü önünde onca emegi kul olmasi gercekten aci bir durum goz gore gore bir sey yapamamak Allah daha iyisini nasip etsin
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun, size bir zarar gelmemiş olması sevindirici.
 
Katılım
8 Kas 2014
Mesajlar
505
Geçmiş olsun hocam. İnsan ne zorluklarla aldın belkide makineyi. Emeğin yanıp kül oldu yok yere.
Hiç bir yerden ödeme alamıyorsun değil mi?
Şu kasko fiyatları hiç değilse 1-2 bin tl olsa ne olur sanki.

Allah yâr ve yardımcın olsun. :salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bir varmış bir yokmuş ortadan aniden kaybolmuş.. isteyerek yapmadınız değil mi ?
Boş zamanlarında bu arkadaş Kawasaki yakar.. Geçen de zzr1400 yakmıştı.... :bounce:

Bu nasıl soru arkadaş....
Sigorta eksperimisin... Ağız mı arıyon..
 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cok gecmiş olsun arkadaşım ya cok uzuldum neyseki size birşey olmamış.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Büyük geçmiş olsun. Kıl payı kurtulmuşsun. Cana geleceğine mala gelsin.
 
Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
556
Gerçekten çok üzücü bir durum. Kaza olsa aniden olur biter. Ama bu şekilde yavaş yavaş gözünün önünde yanması ve hiçbir müdahale edememek çok daha üzücü. Tek teselli size bir şey olmamış.
Çok çok geçmiş olsun.
 
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
620
büyük geçmiş olsun. Ben düşünemiyorum bile böyle bi durumu :( Canınıza birşey olmamış ona şükür etmek lazım. tabi mal da canın yongası demişler çok üzücü bi durum :(
 
L

LifeisBike

Allah sağlık versin, yerine koyulur. Hiç üzülme bile. Tehlikeli makinelere biniyoruz, bunlar var, ve her daim olacak.. Ama canın 1 tane.. Ona bi zarar gelmesin, gerisi allahtan.. Geçmiş olsun.
 
Katılım
10 Tem 2014
Mesajlar
407
Çok geçmiş olsun.
Sana bir şey olmaması esas önemli olan daha iyileri nasip olur sıkma canını hiç..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Büyük geçmiş olsun , Allah sabır versin . :salut:
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
659
Çok geçmiş olsun hocam sizi düşününce gerçekten çok üzüldüm.Allah tekrar yasatmasin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst