zx 636 nin yıkılışı...allah kimseye göstermesin

Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun :(.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Geçmiş olsun size bişey olmamış olması sevindirici tarafı. Bügün benimde arka fren borusunun çatalın iç kısmında kalan tarafı serbest kalmış. Otobanda agresif kullanım ve sert fren sonucunda serbest kalmış kısım egzozla temas edince birden alev aldı çok şükür hemen el vurunca söndü sadece boruyu değiştirince iş hallolacak ama alev lastiğe sıçrasa muhtemelen bende motorun kül oluşunu seyredecektim.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Bir an kendi motorumu o halde dusundumde of.
Yanan sadece motor degil,emekler,hayaller ve bir cok sey. Gecmis olsun.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Geçmiş olsun kardeşim, Allahtan zamanında kurtulmussun, Depo hemen patladimi?
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Geçmiş olsun. Verilmiş sadakanız varmış. Allah'tan farkedip atlamışsınız. Bence yine fakir fukara birine bir şeyler verin. Sadaka belayı savar.
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
offff! Çok geçmiş olsun kardeşim. Çok üzüldüm. Ne diyeceğimi bilmiyorum yeminle. Kendimi senin yerine koyuyorum da, Allah sabır versin.
 
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
506
Gecmis olsun kardesim allah beterinden saklasın benim arkadas yazın yırtik benzin hortumundan 5 litre benzin siztirmis hareket halinde uşak banaz arası 30 km de banazda motordan inince fark etmis ama alev almamış. Tekrar gecmis olsun kardesim
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
bir varmış bir yokmuş ortadan aniden kaybolmuş.. isteyerek yapmadınız değil mi ?
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
gerçekten cok ama cok geçmiş olsun hocam. sen üzerinde ikende alev alabilirdi. gerçekten verilmiş sadakan varmış.
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
416
Çok geçmiş olsun,çok büyük bir tehlike atlatmışsın,,,
Allahtan size bir şey olmamış,
Motorunda gerçekten çok güzelmiş ama canına bir şeyolmadığına şükret,,,
Allah daha büyük tehlikelerden,kazalardan korusun hepimizi,,,
 
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
57
Çok geçmiş olsun.. Allah korumuş.. Verilmiş sadakanız varmış.. Umarım daha iyilerine sahip olursunuz...
 
Katılım
11 Ağu 2005
Mesajlar
190
Motosikleti
Cbf 150
Geçmiş olsun hocam kötü olmuş gerçekten. Size bişey olmaması sevindirici mal bu alınır sonuçta ama size bi zararı olsaydı yemişim motorunu yani. Allah size daha iyisini nasip etsin inş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Büyük geçmiş olsun allah korumuş.
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
allah seni korumuş abi :'( yanan sadece motor değil emek hayaller herşey yandı ama en azından sana birşey olmadı bu bıraz yarana merhem olur inşallah en kısa zamanda tekrardan motosiklet alırsın
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
ne denir bilmiyorum. birden dellendim paranoya yaptım. motordan soğutur bu görüntü. gözüm çok geçmiş olsun. vardır bundada bir hayır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst