zx 636 nin yıkılışı...allah kimseye göstermesin

Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Geçmiş olsun. Mal da önemli ama çalışıp yerine koyulur. Her şerde bir hayır vardır. Belki de sizi bir kaza sonucu ölümden kurtardı bu olay. Geçmiş olsun tekrar.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Geçmiş olsun kötü bi durum
Geçen hafta da sakarya da böyle bi olay oldu
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
636 nın yıkılışı diye başlık atmışsın ama ,
İnsan da yıkılır be kardeşim...
Ne diyelim.... Sana b,şey olmasın....
Allah korumuş...
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
700
sana bi şey olmasın. gerçekten çok ilginç. ben olsam kawasaki'ye mail atardım. yolda giderken motosiklet yanar mı yahu?
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
84
Geçmiş olsun gerçekten çok kötü bi durum görünce ağzım açık kaldı ve üzüldüm neyseki sana bişey olmamış o önemli :pale:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Büyük geçmiş olsun. :pale:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Allah size sağlık,afiyet versin. Gerisi bir şekilde yoluna girer.
Çok üzüldüm,geçmiş olsun...
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Canınıza bir şey olmamasına sevindim. Allah daha güzelini nasip kısmet eder inşAllah.
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
insanın yegane iflası ölümüdür demişler. allah can sağlığı versin, çalışılır kazanılır daha iyisi alınır inşallah.

benim dikkat ettiğim bir konu da bazı ciddiyetsiz pompacılar, pompayı çıkartırken ciddi şekilde benzin döküyorlar deponun üzerine ve bu benzin motor bloğuna akıp gidiyor. dikkatli olmak lazım.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
107
Büyük geçmiş olsun kardeşim.Cana gelmemesi büyük şansın olmuş. Birde kapalı bir mekanda olup ta çevreye zarar verseydin altından kalkamayacağın maddi külfet olabilirdi.Ucuz atlattığını say bence ....
 
Katılım
18 Ara 2014
Mesajlar
203
Vardır bunda da bir hayır. Bizim şer gördüklerimizde Allah bir hayır gizlemiştir yine de.
Geçmiş olsun ucuz atlatmışsın gerçekten de verilmiş sadakan varmış.
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
vay canına :O geçmiş olsun birader
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
geçmiş olsun gerçekten üzücü bir durum.

"kordinaryus" nickli arkadaşımın dediği gibi ingilizceniz var ise veya etrafınızda ingilizcesi iyi olan biri var ise resimleri de ekleyip kawasakiye bir mail atın derim. ilgileneceklerini düşünüyorum..
 
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
74
Büyük geçmiş olsun, üzücü bir durum gerçekten. Canına bir zarar gelmemesi tek tesellimiz.
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
337
geçmiş olsun, üzerine direk seri bir şekilde toprak atsaydınız belki çok zarar almadan kurtulabilirdi, ancak yakıt parlayınca da işin boyutu değişir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst