Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Geçmiş olsun. Mal da önemli ama çalışıp yerine koyulur. Her şerde bir hayır vardır. Belki de sizi bir kaza sonucu ölümden kurtardı bu olay. Geçmiş olsun tekrar.
insanın yegane iflası ölümüdür demişler. allah can sağlığı versin, çalışılır kazanılır daha iyisi alınır inşallah.
benim dikkat ettiğim bir konu da bazı ciddiyetsiz pompacılar, pompayı çıkartırken ciddi şekilde benzin döküyorlar deponun üzerine ve bu benzin motor bloğuna akıp gidiyor. dikkatli olmak lazım.
Büyük geçmiş olsun kardeşim.Cana gelmemesi büyük şansın olmuş. Birde kapalı bir mekanda olup ta çevreye zarar verseydin altından kalkamayacağın maddi külfet olabilirdi.Ucuz atlattığını say bence ....
Vardır bunda da bir hayır. Bizim şer gördüklerimizde Allah bir hayır gizlemiştir yine de.
Geçmiş olsun ucuz atlatmışsın gerçekten de verilmiş sadakan varmış.
"kordinaryus" nickli arkadaşımın dediği gibi ingilizceniz var ise veya etrafınızda ingilizcesi iyi olan biri var ise resimleri de ekleyip kawasakiye bir mail atın derim. ilgileneceklerini düşünüyorum..