KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
61
Merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir konu var duke 200 lerde 2014 sonraları 7500 de bir bakıma giriyor ve daha öncekileri 5000 de bakıma giriyor. Yalnız merak ettiğim ise buna göre 2014 de motormu değişti? 2012 ve 2014 model duke 200 kullandım ama aralarında tuaf bir gidişat farkı vardı. 2014 önceleri biraz dahamı kısır bu konularda? Alırken 2014 olmasına dikkat etmek gerekir mi?
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
serviste n'apıyolar ki zaten? yağ değiştir, hava filtresine hava tut, lastik havalarını kontrol et, suyu kontrol et, hidrolikleri kontrol et, başka?

motorunu seviyosan bunlar için zaten servisi bekleme.

ha dediğin gibi, bana da tuhaf geliyo. bildiğim kadarıyla ne motor değişti, ne şasi, ne yürür aksam...
 
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
61
serviste n'apıyolar ki zaten? yağ değiştir, hava filtresine hava tut, lastik havalarını kontrol et, suyu kontrol et, hidrolikleri kontrol et, başka?

motorunu seviyosan bunlar için zaten servisi bekleme.

ha dediğin gibi, bana da tuhaf geliyo. bildiğim kadarıyla ne motor değişti, ne şasi, ne yürür aksam...

Hocam bahsettiğim servisten değil Duke 200 ler kaç yılından sonra değişti yani neden böyle bişey var? motormu değişti?
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
slm kardeşler orta ayak yok zıncırı nasıl yağlıyorsunuz

Selam, ben arka maşa için makara ve kaldırma sehpası kullanıyorum.

Arkadaşlar, koltuğun sertliğinden ve peglerin çok yukarıda olmasından şikayetçiydim. Koltuk 1 saat kadar sonra ağrı vermeye başlıyordu, peglerin konumu da dizlerimi rahatsız ediyordu. Bugün "meşhur" motosay'da seleyi kaplattım. Seleyi 2-3 santim kadar yükseltip jel koymalarını istemiştim. Koltuğun orjinal kaplaması orjinal sünger ile bütün. Kaplama süngerden ayrılamıyor yani. O yüzden orjinal selenin üzerine sünger, içine de jel koyup tekrar kapladılar. Sonuç aşağıdaki gibi oldu. Selenin şekli biraz bozuldu ve şişmanladı ancak bu şekilde hem çok rahat hem de sele yükseldiği için dizlere daha çok yer açıldı. Artık dizlerim daha az kıvrık. Trafikte de biraz daha yüksek oturmaktan memnun kaldım. Düşünenler varsa..
Günahı 180 tl bu arada

538ayd.jpg

xfb80x.jpg

2ur7att.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
slm kardeşler orta ayak yok zıncırı nasıl yağlıyorsunuz

Motoru yan ayak üzerinde havaya kaldırıyorum , ön ve arka tekerler havaya kalkıyor. Kuryeci arkadaşlar motoru olduğu yerde çevirirken böyle yapıyorlar görmüşsünüzdür illaki. Sonra sol elimle motoru havada tutuyorum. Bu arada sağ elinize yakın bir yere yağı koyuyorsunuz. Sonra sağ elimle arka tekeri çevirdikten sonra yerden spreyi alıp sıkıyorum anlatmaası zor ama yapması kolay.
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
Teşekürler arkadaşlar bişey daha sorcam performans egsozu kullanan varmıhp artışından çok farkedilmek istiyorum.henüz rodajdayım egsoz kullansak sorunda olurmu.
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
16
Aynen bi İzmir buluşması yapalım, hatta İzmir MT sayfasında sanırım her hafta cuma günleri toplanıyorlar, Duke 250'ler olarak birlikte gitsek güzel olur aslında :bounce:
Katılıyorum şu finaller bir bitsin ozaman hertürlü programa uyarım:cat:

Bugün alsancak otoda motorumun 1000 bakımını yaptırdım 171 Tl tuttu ;
Castrol 10w50 yağ 2 litre 33.90x2= 67.80 TL
Yağ filtresi 26.30 TL
Periyodik bakım işçiliği 46.70 TL
KDV 30.00 TL
Toplam 171.80

Doğrusu forumda 300-400 tl bakım ücretlerininden şikayet edenleri gördüğüm için bu fiyat bana makul geldi.
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Katılıyorum şu finaller bir bitsin ozaman hertürlü programa uyarım:cat:

Bugün alsancak otoda motorumun 1000 bakımını yaptırdım 171 Tl tuttu ;
Castrol 10w50 yağ 2 litre 33.90x2= 67.80 TL
Yağ filtresi 26.30 TL
Periyodik bakım işçiliği 46.70 TL
KDV 30.00 TL
Toplam 171.80

Doğrusu forumda 300-400 tl bakım ücretlerininden şikayet edenleri gördüğüm için bu fiyat bana makul geldi.

Bir sonraki bakımın 300-400 tl tutacak :) Normalde diğer motorların bin bakımı 70-80 lira falan :) ktm bakımları pahalı biraz bu bi gerçek.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Katılıyorum şu finaller bir bitsin ozaman hertürlü programa uyarım:cat:

Bugün alsancak otoda motorumun 1000 bakımını yaptırdım 171 Tl tuttu ;
Castrol 10w50 yağ 2 litre 33.90x2= 67.80 TL
Yağ filtresi 26.30 TL
Periyodik bakım işçiliği 46.70 TL
KDV 30.00 TL
Toplam 171.80

Doğrusu forumda 300-400 tl bakım ücretlerininden şikayet edenleri gördüğüm için bu fiyat bana makul geldi.

1000 km bakımında ürkütmüyorlar, bir sonrakinde 380 TL cik.:pr:
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Bir sonraki bakımda hava filtresi ve buji de değişeceği için rakam yüksek oluyor
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
7
Enduro marketten aldığım yukarda sorunlu geçen alışveriş sonrası, KTM servisine götürdüm taktırmaya, bi tarafın parçasının ölçüleri tutmuyor, el ile gerdirerek deliklere getirdi arkadaş. Neyse bağladık derken bir tur atayım dedim. Koruma demiri tamamen motora yaslanıyor arada hiç boşluk yok, geri döndüm motoru serviste bıraktım hemen. Arkasına 2 3 pul atarak motor ile demir arasında 2 mm kadar boşluk açtırtabildim. Motor üzerinde ufak iz yapmış iki taraftanda bu koruma demiri. Ayrıca ne göreyim. Takozları çıkmadı demiştim. Montaj yapıldıktan sonra gördümki, takoz takılması gereken yerlerde birisi öne bakıyor birisi arkaya bakıyor. Saçma sapan kaynaklamışlar.
Bu kadar yazımın üzerine umarım kimse gidipte Enduro Marketten alışveriş yapmaz.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
9
Maşa ile çamurluk arasına extra demir parça gerekiyordu onu hallettinizmi

Hocam bu çamurluk işini ben de araştırıyorum. O bahsettiğiniz aparatın dahil olduğu modeller 190 lira, ama pulsarın çamurluğu gibi bitane almak isteden 30-40 lira. Sadece o aprt ve ktm etiketi için 150 şira fazla vermek istemiyorum. Bi yol bulabildiniz mi ?
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Arkadaşlar, geçtiğimiz günlerde zincirden bir sürtünme sesi gelmeye başladı. (Motor 20bin km'de, orjinal set var üzerinde). Kontrol ettiğimde zincirin bazı yerlerinin çok uzadığını gördüm. Öyle ki zincirin en sıkı yerinde hiç boşluk yokken, en bol yerinde 3-4 santim boşluk vardı.

Spormotoyu aradım, c.tesiden önce bakamayız dediler. Diğer servislerde de zincir dişli seti yoktu. Ben de KMA'dan yeni bir zincir dişli seti aldım. Duke 390 ile 250'nin setinin aynı olduğunu söylemişlerdi. Seti moto 212'de taktırdım. Eve gelirken hızlanmada belli belirsiz bir azalma hissettim. Motor da her viteste daha yüksek hızlara çıkıyordu. (4.viteste 120 örneğin, daha önce 105'de filan devir kesiciye giriyordum yanlış hatırlamıyorsam). Eve geldiğimde internetten kontrol ettim. Duke 250'nin orjinal dişli seti ön 14, arka ise 46 dişliymiş. 390'ınki ise 15-45 dişli .

Dolayısıyla torku %9 düşürüp her viteste aynı hızda %9 daha az devir çeviriyorum. Aslında bu haliyle motor daha benim tadıma göre oldu. Çoğunlukla TEM'de dümdüz işe gidip geliyorum. Devirin düşmesi hem zincir ömrünü uzatır hem de yakıt tasarrufu sağlar. Ama aklıma takıldı. Hız göstergesi veriyi şanzımandan mı (ön dişliden yani) alıyor yoksa tekerlekten mi ? Eğer hızı şanzımandan göstergeye yansıtıyorsa gerçekte olduğundan %7 kadar daha fazla okuyor demektir. Tekerlekten okuyorsa bir fark olmaz gerçi. Göstergedeki hız nereden okunuyor bilen var mı ?
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Arkadaşlar, geçtiğimiz günlerde zincirden bir sürtünme sesi gelmeye başladı. (Motor 20bin km'de, orjinal set var üzerinde). Kontrol ettiğimde zincirin bazı yerlerinin çok uzadığını gördüm. Öyle ki zincirin en sıkı yerinde hiç boşluk yokken, en bol yerinde 3-4 santim boşluk vardı.

Spormotoyu aradım, c.tesiden önce bakamayız dediler. Diğer servislerde de zincir dişli seti yoktu. Ben de KMA'dan yeni bir zincir dişli seti aldım. Duke 390 ile 250'nin setinin aynı olduğunu söylemişlerdi. Seti moto 212'de taktırdım. Eve gelirken hızlanmada belli belirsiz bir azalma hissettim. Motor da her viteste daha yüksek hızlara çıkıyordu. (4.viteste 120 örneğin, daha önce 105'de filan devir kesiciye giriyordum yanlış hatırlamıyorsam). Eve geldiğimde internetten kontrol ettim. Duke 250'nin orjinal dişli seti ön 14, arka ise 46 dişliymiş. 390'ınki ise 15-45 dişli .

Dolayısıyla torku %9 düşürüp her viteste aynı hızda %9 daha az devir çeviriyorum. Aslında bu haliyle motor daha benim tadıma göre oldu. Çoğunlukla TEM'de dümdüz işe gidip geliyorum. Devirin düşmesi hem zincir ömrünü uzatır hem de yakıt tasarrufu sağlar. Ama aklıma takıldı. Hız göstergesi veriyi şanzımandan mı (ön dişliden yani) alıyor yoksa tekerlekten mi ? Eğer hızı şanzımandan göstergeye yansıtıyorsa gerçekte olduğundan %7 kadar daha fazla okuyor demektir. Tekerlekten okuyorsa bir fark olmaz gerçi. Göstergedeki hız nereden okunuyor bilen var mı ?

ön tekerde okuyucu var .km ona göre gösteriyor.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Arkadaşlar, geçtiğimiz günlerde zincirden bir sürtünme sesi gelmeye başladı. (Motor 20bin km'de, orjinal set var üzerinde). Kontrol ettiğimde zincirin bazı yerlerinin çok uzadığını gördüm. Öyle ki zincirin en sıkı yerinde hiç boşluk yokken, en bol yerinde 3-4 santim boşluk vardı.

Spormotoyu aradım, c.tesiden önce bakamayız dediler. Diğer servislerde de zincir dişli seti yoktu. Ben de KMA'dan yeni bir zincir dişli seti aldım. Duke 390 ile 250'nin setinin aynı olduğunu söylemişlerdi. Seti moto 212'de taktırdım. Eve gelirken hızlanmada belli belirsiz bir azalma hissettim. Motor da her viteste daha yüksek hızlara çıkıyordu. (4.viteste 120 örneğin, daha önce 105'de filan devir kesiciye giriyordum yanlış hatırlamıyorsam). Eve geldiğimde internetten kontrol ettim. Duke 250'nin orjinal dişli seti ön 14, arka ise 46 dişliymiş. 390'ınki ise 15-45 dişli .

Dolayısıyla torku %9 düşürüp her viteste aynı hızda %9 daha az devir çeviriyorum. Aslında bu haliyle motor daha benim tadıma göre oldu. Çoğunlukla TEM'de dümdüz işe gidip geliyorum. Devirin düşmesi hem zincir ömrünü uzatır hem de yakıt tasarrufu sağlar. Ama aklıma takıldı. Hız göstergesi veriyi şanzımandan mı (ön dişliden yani) alıyor yoksa tekerlekten mi ? Eğer hızı şanzımandan göstergeye yansıtıyorsa gerçekte olduğundan %7 kadar daha fazla okuyor demektir. Tekerlekten okuyorsa bir fark olmaz gerçi. Göstergedeki hız nereden okunuyor bilen var mı ?

bence 250 cc gibi bir motorda torku düşürmek çok yanlış. zaten canı belli 250 cc ve siz bundaki torkuda düşürüyorsunuz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst