KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Valla içime çok güzel su serptiniz, çok teşekkür ederim. Peki abs olayını pek kestiremiyorum da uzun yolda absli duke 200 ile abssizin ne farkı olur acaba? :D

ABS için uzun yol kısa yol farketmez. Belki hiç kullanmayacaksın ABS yi. Ama en can alıcı yerde Allah göstermesin ani bi frende tekeri kilitleyip düşüp sürüklenmek yerine, tekeri kilitlemeden durduğunda iyiki ABS almışım dersin :)
 
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
41
ABS için uzun yol kısa yol farketmez. Belki hiç kullanmayacaksın ABS yi. Ama en can alıcı yerde Allah göstermesin ani bi frende tekeri kilitleyip düşüp sürüklenmek yerine, tekeri kilitlemeden durduğunda iyiki ABS almışım dersin :)

pek fiyat farkı yok aslında ikinci ellerinde. yeni başlayan için abs önemli anladığım kadarıyla. ne olur ne olmaz absli almak en mantıklısıymış :D
 
Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
41
Gösterge panelinden gelen titreşim sesini çözdüm, aynı sorundan muzdarip olan varsa yardımcı olabilirm
 
Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
41
Nasıl çözdünüz hocam? Başına gelenler ona göre önlem alsın :)

Önce küçük rüzgarlığı çıkardım daha sonra gösterge panelini sökmek için, panelin sağ ve sol alt kısımlarında yer alan alyan vidaları söktüm ve paneli yerinden çıkardım. Panel bir yatağın içine yerleştirilmiş durumda ve buları bir arada tutan 3 adet yıldız vida var, bu vidaları da söktükten sonra yatak ve göstergeyi ayırdım. yatak ve panel arasında titreşimleri sönümlemek için plastik parçalar koymuşlar ama yetersiz kalıyor sanırım.

Panel ve yatak arasına ince bir sünger (ben kuyumcudan aldığım çeyrek altın kutusuun içindeki süngeri kulladım) koydum ve tekrar topladım. Ses kesildi ve yaklaşık 5 gündür tekrar etmedi.

Çok zor ve zaman alan bir işlem değil ancak kabloları yerine yerleştirirken sabırlı olmak gerekiyor, paneli yatağa yerleştirirken yada panelin hemen altındaki lastik sabitleyiciyi tekrar takarken kablolara zarar verebilirsiniz.

Ben bu sesten çok rahatsız oluyordum, derdinize çare olursa ne mutlu bana :)
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
42
merhaba arkadaşlar 2014 200 abs nin ön frene basınca stop yanmıyor daha önce forumda okudum ama bulamıyorum nereye bakmam gerek
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
2
Arkadaşlar mrb.Aranıza yeni katıldım. 2 hafta önce Duke 250 aldım. Başlangıç motorum oldu. Gayet memnunum. Soruları olan arkadaşlar varsa cevaplayabirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

Ustad ben taktırdım. Gecen hafta motoru yatırma durumu oldu. Çok faydasını gördüm. Radyatörü vs. Cidden iyi koruyor. Öneririm.
 
Katılım
21 Haz 2015
Mesajlar
127
13.000 Kilometre oldu duke 250 kullanıyorum. Bakım aralıklarının uzun olması, yakıtta tüketim değerleri düzgün kullanılırsa şehir içinde 2.8'e inmesi beni çok tatmin ediyor. En son zincir ve dişli seti aldım. KTM orjinal zinciri DİD oringli geliyor. Duke 250 için dışarıdan x-ring DİD gold zincir almak isterseniz diğer dişli üreticileri henüz 46 dişli üretmemiş. Mecbur ebay-aliexpres yolu sizleri bekliyor. Ben beklemedim orjinal aldım.
29m4vgi.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Dün itibari ile ben de aranıza katılmış bulunmaktayım. Koruma demiri taktırdım ve arka çamurluk aldım ilk iş olarak. Arka çamurlugu henüz monte etmedim. Direk yaklaşık 60-70 km lik bi gezi yaptım gece gece.Plaka acayip ses yapıyor ya ona ekstra bi vida-çift taraflı bant vs yapıcam ya da app plaka yoluna gidicem gibi. Peglerin geride olması ilk başta "lan vites nerde " dememe yol açtı yolda ancak alıştıktan sonra çok rahat bir konumda olduğunu farkettiriyo. Önceki motorum msx125 di ve bir hafta xmax 250 kullandım al sat yaptım. Duke Gerçekten acayip keyifli ve kıvrak bir motormuş. Bayıldım.

13zwj6e.jpg


141o37.jpg




Tekeriniz düz bassın :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
2
Hocam bende de aynısı var. Birey soracak bazen diyorum ki: xmAx 250 mi alsaydım. Kullanım kolaylığı açısından. Sen her ikisinde sürmüş biri olarak ne dersin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------

Hocam bende de aynısı var. Birey soracak bazen diyorum ki: xmAx 250 mi alsaydım. Kullanım kolaylığı açısından. Sen her ikisinde sürmüş biri olarak ne dersin?
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
79
Sevgili KTM severler, bende aranıza KTM Duke 200 Abs alarak dün katıldım.Bulunduğum şehirde yetkili servisi yok.Motorun bakım aralıkları nedir? Kaç binde bir servise gitmeli ? Yağı ne marka olsa iyidir ? Yağ filtresi elimde mevcut.
 
Katılım
3 Kas 2015
Mesajlar
230
Önce küçük rüzgarlığı çıkardım daha sonra gösterge panelini sökmek için, panelin sağ ve sol alt kısımlarında yer alan alyan vidaları söktüm ve paneli yerinden çıkardım. Panel bir yatağın içine yerleştirilmiş durumda ve buları bir arada tutan 3 adet yıldız vida var, bu vidaları da söktükten sonra yatak ve göstergeyi ayırdım. yatak ve panel arasında titreşimleri sönümlemek için plastik parçalar koymuşlar ama yetersiz kalıyor sanırım.

Panel ve yatak arasına ince bir sünger (ben kuyumcudan aldığım çeyrek altın kutusuun içindeki süngeri kulladım) koydum ve tekrar topladım. Ses kesildi ve yaklaşık 5 gündür tekrar etmedi.

Çok zor ve zaman alan bir işlem değil ancak kabloları yerine yerleştirirken sabırlı olmak gerekiyor, paneli yatağa yerleştirirken yada panelin hemen altındaki lastik sabitleyiciyi tekrar takarken kablolara zarar verebilirsiniz.

Ben bu sesten çok rahatsız oluyordum, derdinize çare olursa ne mutlu bana :)

Ses sorunundan bende mağdurum. Gösterge panelinden gelmiş olduğundan şüphelensem de tam olarak emin olamadım. Bir de dediğiniz yöntemi deneyelim bakalım ne olacak.

Birde arkadaşlar bu koruma demirlerini orjinal mı alıyorsunuz ? Benim vicdanım iki parça demire 500 600 lira vermeye razı gelmiyor. Daha uygun yollu temin edebilen var mı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
[/COLOR]Hocam bende de aynısı var. Birey soracak bazen diyorum ki: xmAx 250 mi alsaydım. Kullanım kolaylığı açısından. Sen her ikisinde sürmüş biri olarak ne dersin?

Xmax250 aldım bir hafta kullandım sattım.Skuter bana göre değil.Trafikte vs duke ile uzaktan yakından alakası yok kullanım kolaylığı ve kıvraklık olarak. Tek artısı rüzgar almaması ve bagaj olayı. Ama bana onlar cazip gelmedi. Duke un keyfi bambaşka.


Maşa ile çamurluk arasına extra demir parça gerekiyordu onu hallettinizmi

Ben direk KTM için olan hugger çamurluğu aldım. Herhangi bir demir vs bişi gerekmiyor araya.
 
Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
41
PcK0PaT hocam,
benimki orjinal KTM degil başka bir firmanın ama fabrika yapımı yine, 350 tl ye almıştım bence güzel.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
42
ön fren müşürüne bak. sonuçta frenin tutuyor sadece lambayı yakmıyor = ön fren müşürü.

arkadaşlar arızayı buldum belki başkasınında başına gelir anlatayım
önce ön fren pedalının altında bi anahtar var (müşür) onu ölçtüm sıkıntı yokmuş sonra gösterge panelini söktüm (sağ ve solda 2 şer plastik sekmanla bağlı üste de 2 alyan baş vida ile bağlı) müşüre bağlı fiş cıkmış sadece taktım oldu:))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst