- Katılım
- 30 Ağu 2012
- Mesajlar
- 838
Evet yaptırmayı düşünüyorum. Dün akşam nasıl olduda bukadar uygun fiyat verdiler anlamıyorum. Üstelik bu kadar sigorta fiyatları artmışken. Gerçi %20 hasarsızlık indirimi var dedi ama Hasarsızlık indirimi olmasa bile 150 civarı bir para tutar. Geçen sene 130TL ye yaptırmıştım. Dün akşam sigortacı son gün felan diyordu ama gidip yine bakacam umarım aynı fiyattan vazgeçmemişlerdir.