KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Evet yaptırmayı düşünüyorum. Dün akşam nasıl olduda bukadar uygun fiyat verdiler anlamıyorum. Üstelik bu kadar sigorta fiyatları artmışken. Gerçi %20 hasarsızlık indirimi var dedi ama Hasarsızlık indirimi olmasa bile 150 civarı bir para tutar. Geçen sene 130TL ye yaptırmıştım. Dün akşam sigortacı son gün felan diyordu ama gidip yine bakacam umarım aynı fiyattan vazgeçmemişlerdir.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Duke kullanıcılarını şanslı buluyorum açıkçası.Çünkü zengin motoru bence. Merak ettiğim bir soru var dük'ünüzün yanında şahsınıza ait bir arabanız var mı? Kısaca olum çok mu zenginsiniz:mrgreen: bu motora binmek için zengin mi olmak gerekiyor haha :) ben arabamı satıp duke 200 almakla hata mı etmiş olurum.(Not: Arabanın piyasası 16-17 bin) Kafamda deli sorular:silent:
Teşekkürler
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Duke kullanıcılarını şanslı buluyorum açıkçası.Çünkü zengin motoru bence. Merak ettiğim bir soru var dük'ünüzün yanında şahsınıza ait bir arabanız var mı? Kısaca olum çok mu zenginsiniz:mrgreen: bu motora binmek için zengin mi olmak gerekiyor haha :) ben arabamı satıp duke 200 almakla hata mı etmiş olurum.(Not: Arabanın piyasası 16-17 bin) Kafamda deli sorular:silent:
Teşekkürler

Alakasi yok. Duke serisinin alt modelleri bilinenin aksine oyle zengin motoru falan degil bence. Hatta duke 200 ve 250 yamaha ve hondadan dahi ucuz. 200 fiyat olarak zaten asagida. 250 deki extralarida hesaba katinca daha ucuz oldugunu goreceksiniz.
Sahsim adina arabam yok ama benim icin alinmis bir araba var. Kendisi otoparkta yatmakta. Soyle soyleyeyim en son gecen yil subat ayinda calistirdim. Gecen akusu bitmis akusunu degistirdim. Oyle fenada bir araba degil 2014 model otomatik hyundai i20. Lakin yakiti, bakimi beni asar. Ogrenci adamim motorumu kendim calisip, kendim aldim. Yakiti az, derdi tasasi yok. Bozulmaz kirilmaz daha ne olsun? Atarim arkaya kiz arkadasimi gezerim her yeri.
Gelelim diger sorunuza. Araba mi yoksa motor mu sorusu bence, yemek mi, tatli mi gibi bir sey. Hangisine ihtiyaciniz varsa onu almalisiniz. Eger tekseniz, gencseniz, diriyseniz bence motor. Isletme maliyetleri dusuk ve doga dostu. Ama evli olsam tabiki once araba sonra motor derim. Bilmem ifade edebildim mi kendimi.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Alakasi yok. Duke serisinin alt modelleri bilinenin aksine oyle zengin motoru falan degil bence. Hatta duke 200 ve 250 yamaha ve hondadan dahi ucuz. 200 fiyat olarak zaten asagida. 250 deki extralarida hesaba katinca daha ucuz oldugunu goreceksiniz.
Sahsim adina arabam yok ama benim icin alinmis bir araba var. Kendisi otoparkta yatmakta. Soyle soyleyeyim en son gecen yil subat ayinda calistirdim. Gecen akusu bitmis akusunu degistirdim. Oyle fenada bir araba degil 2014 model otomatik hyundai i20. Lakin yakiti, bakimi beni asar. Ogrenci adamim motorumu kendim calisip, kendim aldim. Yakiti az, derdi tasasi yok. Bozulmaz kirilmaz daha ne olsun? Atarim arkaya kiz arkadasimi gezerim her yeri.
Gelelim diger sorunuza. Araba mi yoksa motor mu sorusu bence, yemek mi, tatli mi gibi bir sey. Hangisine ihtiyaciniz varsa onu almalisiniz. Eger tekseniz, gencseniz, diriyseniz bence motor. Isletme maliyetleri dusuk ve doga dostu. Ama evli olsam tabiki once araba sonra motor derim. Bilmem ifade edebildim mi kendimi.
Valla iyi biriktirmişsin öğrenci halinde 8 10 bin lira.(Yaklaşık değeri...hadi anne babada biraz eklese)
Benim arabada tüplü 1.25 motora sahip az yakıyor yani.
Tekim, gencim, diriyim amma ve lakin buranın kışı biraz uzun sürüyor. Arabayı arayacağım zamanlar olur diye tereddütlerim var. Sizin orda tabi motora binilir hava belli bi derecenin altına düşmüyor kar yağmıyor ohh mis:)
 
Katılım
3 Kas 2015
Mesajlar
230
Mrb arkadaşlar motorumun kafa kısmından yani digital gösteri far civarında belirli devirlerde zırıltı tarzında ses geliyor ve benim gibi takıntılı birisini acayip rahatsız ediyor. Daha önce bu tür birşey başına gelen oldu mu sesin sebebi nedir acaba ?
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Benimkinden de geliyor. Ama benimki depo kapağından. Depo kapağına parmağınla bas eğer ses bendeki gibi oradan geliyorsa kesilmesi lazım.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Bu duke ların abidik kubidik çok sorunları var ya. Stop edeni çalışmayanı göstergesi su alanı daha bir sürü sorun. Tamam küçük şeylerde insanın hevesini kıran şeyler
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Valla iyi biriktirmişsin öğrenci halinde 8 10 bin lira.(Yaklaşık değeri...hadi anne babada biraz eklese)
Benim arabada tüplü 1.25 motora sahip az yakıyor yani.
Tekim, gencim, diriyim amma ve lakin buranın kışı biraz uzun sürüyor. Arabayı arayacağım zamanlar olur diye tereddütlerim var. Sizin orda tabi motora binilir hava belli bi derecenin altına düşmüyor kar yağmıyor ohh mis:)

Kimse yardım etmedi. 2 yıl boyunca çalıştım. Önce pcx, sonra duke 200 aldım. Evet motora uygun bir şehir ben olsam kayseri'de araba devam ederim :)
 
Katılım
3 Kas 2015
Mesajlar
230
Benimkinden de geliyor. Ama benimki depo kapağından. Depo kapağına parmağınla bas eğer ses bendeki gibi oradan geliyorsa kesilmesi lazım.

Denicem teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------

2015 lerde bir çok minik düzenlemeler yapıldı bu sorunlar kalktı sanırım...

Aynen satın aldığım arkadaş bayagı sıraladı. Sele yumaşatılmış sinyaller güçlendirilmiş su alma sorunu giderilmiş bujiler uzaklaştırılmış motor sıcakken stop edince sorun olmaması için. Birde radyayör fan konumu değiştirilmiş sıcak havayı dizlere değil aşağı veriyormuş. Tabii bu benim ilk motorum ilk dukem olduğu için bu farklılıkları hissedemiyorum.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Duke kullanıcılarını şanslı buluyorum açıkçası.Çünkü zengin motoru bence. Merak ettiğim bir soru var dük'ünüzün yanında şahsınıza ait bir arabanız var mı? Kısaca olum çok mu zenginsiniz:mrgreen: bu motora binmek için zengin mi olmak gerekiyor haha :) ben arabamı satıp duke 200 almakla hata mı etmiş olurum.(Not: Arabanın piyasası 16-17 bin) Kafamda deli sorular:silent:
Teşekkürler

15 binden aşağıya adam gibi motor yok zaten. O yüzden duke zengin işi değil...

Bundan dolayı Honda - yamaha suzuki - ktm ıvır zıvır bu markaları almak istiyorsan adım atması 15 bin tl den başlıyor.

Bence motor işi genel anlamda pahalı bir zevk zaten. Fakat sadece işe gidip gelmek için motor alınıyorsa o zaman 5-6 bin tl ye güzel bir scooter alınır her yere gidilir.
 
Katılım
14 Şub 2015
Mesajlar
75
Merhaba arkadaşlar, krediyi çekmiş bulunuyorum duke 250 alıcam. Fuarı bekliyorum belki insafa gelir 15.500 veya 16k ya bırakırlar diye siz ne düşünüyorsunuz ?
 
Katılım
23 Kas 2015
Mesajlar
5
duke 125 ile istanbul, ayvalık, izmir, antalya, denizli ve istanbul yaptım. arkamda sağlam yük, toplam 7 motor günü. 2600 - 2700 km gibi bişeydi. tatil kafası hava güzel. istediğin yere gir çık. en güzel tatilimdi.
ama 200 tecrübem yok. eminim daha eğlenceli ve kolay olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst