KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ağu 2014
Mesajlar
42
Facebook gruba hugger için kullandığım bağlantı elemanı fotosunu ekledim arkadaşlar bakıp benzeri ile bağlanabilir hugger
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Yaş 26, İzmir, ilk aracım, 2016 KTM Duke 250, 670-TL'ye yaptırdım, Türk Nippon Sigorta
 
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
11
Bu zorunlu trafik sigorta fiyatlarının hali nedir yav??:(
İnsanı motordan soğuturlar yeminle! Trafikte binlerce plakasız, belgesiz motor mevcut. Bunlarla uğraşmazlar, mtv, ötv düzenli ödeyen dürüst adama bir de zorunlu sigorta geçirirler. Ve araştırdığım kadarıyla, kesinlikle indirim yapılmayacakmış!
Milyon dolarlık onlarca araçta, bizlerin ödediği vergilerle bedavaya seyehat eden saygı değer devlet büyüklerine sonsuuz teşekkürler! Durmak yok, gaz açmaya devam sevgili ülkem.
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
25
http://tr.aliexpress.com/item/Taiwan-Dimotiv-fit-KTM-390-DUKE-Handlebar-Riser-DMV-modification-accessories/32453509208.html?spm=2114.010208.3.116.bij1iQ&ws_ab_test=searchweb201556_8,searchweb201602_2_10017_10021_507_10022_10020_10009_10008_10018_10019_101,searchweb201603_2&btsid=927b4168-aa60-4282-a659-35dbd7af74ec
beyler şu ürüne bir bakabilir misiniz? gidona bir türlü alışamadım yada seleye. oturuşta bir rahatsızlık hissediyorum sanki racing sürüyom gibi görüşlerinizi bekliyorum
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
http://tr.aliexpress.com/item/Taiwa..._2&btsid=927b4168-aa60-4282-a659-35dbd7af74ec

Böyle daha rahat oldu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------

http://tr.aliexpress.com/item/Taiwan-Dimotiv-fit-KTM-390-DUKE-Handlebar-Riser-DMV-modification-accessories/32453509208.html?spm=2114.010208.3.116.bij1iQ&ws_ab_test=searchweb201556_8,searchweb201602_2_10017_10021_507_10022_10020_10009_10008_10018_10019_101,searchweb201603_2&btsid=927b4168-aa60-4282-a659-35dbd7af74ec
beyler şu ürüne bir bakabilir misiniz? gidona bir türlü alışamadım yada seleye. oturuşta bir rahatsızlık hissediyorum sanki racing sürüyom gibi görüşlerinizi bekliyorum

http://www.motoplus.com.tr/urun/996...er-KTM-LC4-Husqvarna-Bar-Riser-LEH-00-039-101

Bu uyuyor gibi bir kontrol eder misiniz ?
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
25
saol kardeşim bunun uyup uymadığını nasıl anlarız?ktm lc4 ne demek acaba?
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
25
Ankara spormotoyu aradım yukseltmeyi önermiyorum dediler.kablolar gerilebilir abs etkilenir dediler.bakalım alisabilecekmiyim.sizin sürüsler nasıl acaba bendemi sorun var yaw
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
42
ben kullanıyorum gidon yükseltme boyum 175 fakat rahat kullanım için herkeze tavsiye ederim foto istersen yollaya bilirim
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
25
Çok sevinirim kardeşim hangi marka modeli ve montajı nasıl yaptın paylaşırsan çok sevinirim.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Manet ve manet koruması almayı düşünüyorum.

Ürünler şunlar:



Bunları nerede bulabilirim? Elinde olup satmayı düşünen varsa ben talibim. :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst