Facebook gruba hugger için kullandığım bağlantı elemanı fotosunu ekledim arkadaşlar bakıp benzeri ile bağlanabilir hugger
http://tr.aliexpress.com/item/Taiwan-Dimotiv-fit-KTM-390-DUKE-Handlebar-Riser-DMV-modification-accessories/32453509208.html?spm=2114.010208.3.116.bij1iQ&ws_ab_test=searchweb201556_8,searchweb201602_2_10017_10021_507_10022_10020_10009_10008_10018_10019_101,searchweb201603_2&btsid=927b4168-aa60-4282-a659-35dbd7af74ec
beyler şu ürüne bir bakabilir misiniz? gidona bir türlü alışamadım yada seleye. oturuşta bir rahatsızlık hissediyorum sanki racing sürüyom gibi görüşlerinizi bekliyorum
saol kardeşim bunun uyup uymadığını nasıl anlarız?ktm lc4 ne demek acaba?
Aradım da bizim gidon un çapini bilmiyorlar. 28mm sanki bilen varmı acaba
ben kullanıyorum gidon yükseltme boyum 175 fakat rahat kullanım için herkeze tavsiye ederim foto istersen yollaya bilirim
hangi marka ? hangi model ? kaç mm yükselttiniz ?https://www.motostopgaraj.com/images/gallery/3747.jpg
ben bu ürünü kullanıyorum 10 cm kadar yükseltiyo buraya fotograf yükleyemedim isteyene ayrıntılı yollayabilirim watsaptan
özelden mesaj attım ilker beyhangi marka ? hangi model ? kaç mm yükselttiniz ?https://www.motostopgaraj.com/images/gallery/3747.jpg
ben bu ürünü kullanıyorum 10 cm kadar yükseltiyo buraya fotograf yükleyemedim isteyene ayrıntılı yollayabilirim watsaptan