KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
16
22 yaşındayım 2. motosikletim kazam yok ve sigortaya 500TL odedim bu bile fazla geldi resmen dolandırıcılık sigortaların yaptığı
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
7
250 duke 2015 model, konya plaka izmirde yasiyorum, anadoku sigorta 477 tl dün yaptirdim. Enduro marketin sitesinden kredi karti ile koruma demiri alinca 270tl ye geliyor.
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Arkadaşlar İzmir'de bayağı var herhalde Duke 250 kullanıcıları ama caddelerde hiç göremedim benden başkasını :cherry: Bi plan falan toparlanma yaparsak haberimiz olsun, katılımcılar çoğalsın Duke'ler çoğalsın :)
 
Katılım
25 May 2016
Mesajlar
3
Arkadaşlar selam bende yeni bir KTM kullanıcısıyım İstanbulda ara tara bi KTM Duke grubu bulamadım KTM Duke Turkey sayfasıda aktif kullanılmıyor sanırsam :) Bildiğiniz bir grup var mıdır aktivitelerine dahil olalım biraz yol yapalım
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
7
enduro market ile sorun yaşayan bir arkadaş vardı onun yazısını dikkate almamıştım, keşke endurodan alışveriş yapmasaydım. Enduromarketten alışveriş yapmayın arkadaşlar kesinlikte tavsiye etmiyorum, hem sorumsuz hemde terbiyesizler.
Ktm koruma demiri aldım 300 liralık olanı(ktm duke 390 için), kargo elime ulaştı ancak iki demirin üzerinde de boya kalkmaları var, gönderdikleri civatalar samça sapan somun takılmıyor, hepsinin boyu birbirinden farklı. Sitelerinde üzerinde koruma takozu var, size gönderdikleri üründe koruma takozu yok, biz o resimleri internetten aldık koyduk diyor. Haklı olduğumu bildiği için yok uzatma diye lakayıt lakayıt konuşuyor. Tüketici mahkemesine başvuracağım, hiç muhattap olamam böyle sorumsuz bir firmayla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------

Arkadaşlar İzmir'de bayağı var herhalde Duke 250 kullanıcıları ama caddelerde hiç göremedim benden başkasını :cherry: Bi plan falan toparlanma yaparsak haberimiz olsun, katılımcılar çoğalsın Duke'ler çoğalsın :)

İzmir buluşması olursa katılım gösterebilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------

nedenh 270 hocam sigorta ile mi alakalı

Yok hocam, koruma demiri almak isteyen arkadaşlar için yazmıştım onu. Sigorta ayrı 477 verdim ona.
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
enduro market ile sorun yaşayan bir arkadaş vardı onun yazısını dikkate almamıştım, keşke endurodan alışveriş yapmasaydım. Enduromarketten alışveriş yapmayın arkadaşlar kesinlikte tavsiye etmiyorum, hem sorumsuz hemde terbiyesizler.
Ktm koruma demiri aldım 300 liralık olanı(ktm duke 390 için), kargo elime ulaştı ancak iki demirin üzerinde de boya kalkmaları var, gönderdikleri civatalar samça sapan somun takılmıyor, hepsinin boyu birbirinden farklı. Sitelerinde üzerinde koruma takozu var, size gönderdikleri üründe koruma takozu yok, biz o resimleri internetten aldık koyduk diyor. Haklı olduğumu bildiği için yok uzatma diye lakayıt lakayıt konuşuyor. Tüketici mahkemesine başvuracağım, hiç muhattap olamam böyle sorumsuz bir firmayla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------



İzmir buluşması olursa katılım gösterebilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------



Yok hocam, koruma demiri almak isteyen arkadaşlar için yazmıştım onu. Sigorta ayrı 477 verdim ona.

Öncelikle geçmiş olsun, bu KTM satıcıları ve yetkili servislerin çoğu sanırım dengesiz ve disiplinsizler, Spormoto'ya mail atın dönüş sağlıyorlar, gerekirse KTM'nin merkezine yani Avustur'ya ya derdinizi anlatan bir mail gönderin... Ayrıca Mahkemeye başvuramazsınız, dava değeri tutmuyor Tüketici Mahkemesi için. Şöyle birşey var 2016 yılı itibari ile 2.320-TL altındaki davalara İlçe Hakem Heyetleri, 2.320-3.480-TL miktarındakilere İl Hakem Heyeti, 3.480-TL ve üzeri miktarlarda ise Tüketici Mahkemeleri görevli, o yüzden bence önce para iadesi talep edin ürünü iade edip ve satışa koydukları fotoğrafın o tarih itibariyle fotoğrafını delil olarak elinizde bulundurun, eğer karşı tarafla anlaşma yapamazsan o zaman Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsin...
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
25
Valla bende şimdi iptal ettim enduro dan sen öyle diyince.peki nerden alacağız bu koruma demiri ni orjinali 600 küsür anasını satayim
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Ben size en başından demiştim Enduro marketten uzak durun diye... Ahhh ben bu sakalları boşuna bırakıyorum valla :)


VYlDnv.png





Ktm için 2 yerden alışveriş yapılır veya servise gidilir.

1 - Karaköy Ata motor Ahmet usta (candır , bir tanedir , efsanedir ve bana motor tamirini öğreten ustadır )

2- Hasanpaşa spormoto
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
214
Duke250 2015 ile İzmir'den aranızdayım. motosikleti genel olarak çok beğendim :thumleft: ama ayna pozisyonuna bi türlü alışamadım.:bounce: ayna yükseltme aparatı kullanan var mı? yada bu universal aparatlar bizim motosiklete uyum sağlıyor mu?
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
7
Aldığı koruma demirini kendisi bağlayan var mı, o civatalar ne kadar sert öyle, bir türlü sökemedim.
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
@inferus; hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela göstermesin, ayna konusunda bende sıkıntı çekiyorum resmen aynasız gidiyorum neredeyse, ben de bakıyorum ama bir türlü bulamadım, universallar uyuyorsa almak lazım aslında...
@Oppsional ve @omey; ben koruma demirini Alsancak Oto'ya motosiklet siparişi geçerken söylemiştim, Spormoto'dan geldi montajı da kendileri yaptılar... 650-TL idi.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
214
@inferus; hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela göstermesin, ayna konusunda bende sıkıntı çekiyorum resmen aynasız gidiyorum neredeyse, ben de bakıyorum ama bir türlü bulamadım, universallar uyuyorsa almak lazım aslında...
@Oppsional ve @omey; ben koruma demirini Alsancak Oto'ya motosiklet siparişi geçerken söylemiştim, Spormoto'dan geldi montajı da kendileri yaptılar... 650-TL idi.

teşekkürler :) Ben alcam bi tane universal olursa haber ederim burdan.::winkwink
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
650 mi hocam soygun bu ya

Sorma ya, ilk motorum diye mecburen taktırdım düşerim falan diye, ama bizim motorlara yakıştığı kadar hiçbir motora bu kadar yakışmıyor koruma demiri, gerçekten şekilli ypamışlar yani, fiyatı fazla mı? Evet fazla, ama bence değer, zaten ucuz aletlere de binmiyoruz ki...
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
7
Bende koruma demirini enduromarketten 270 liraya aldim. Uzun zamandir bir alisveriste bu kadar problem yaşadigimi hatirlamiyorum. En son ki durumu anlatayum icindrki civatalari eksik gondermisler, gidin sanayiden alin diyor. Koruma takozuda gondermediler. Enduromarket kadar sorumsux rezalet bir firma gormedim, kesinlikle alisveris yapmanizu tavsiye etmiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst