enduro market ile sorun yaşayan bir arkadaş vardı onun yazısını dikkate almamıştım, keşke endurodan alışveriş yapmasaydım. Enduromarketten alışveriş yapmayın arkadaşlar kesinlikte tavsiye etmiyorum, hem sorumsuz hemde terbiyesizler.
Ktm koruma demiri aldım 300 liralık olanı(ktm duke 390 için), kargo elime ulaştı ancak iki demirin üzerinde de boya kalkmaları var, gönderdikleri civatalar samça sapan somun takılmıyor, hepsinin boyu birbirinden farklı. Sitelerinde üzerinde koruma takozu var, size gönderdikleri üründe koruma takozu yok, biz o resimleri internetten aldık koyduk diyor. Haklı olduğumu bildiği için yok uzatma diye lakayıt lakayıt konuşuyor. Tüketici mahkemesine başvuracağım, hiç muhattap olamam böyle sorumsuz bir firmayla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------
İzmir buluşması olursa katılım gösterebilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------
Yok hocam, koruma demiri almak isteyen arkadaşlar için yazmıştım onu. Sigorta ayrı 477 verdim ona.