Bende fazla mercek ve zenon var, evde bulursam bugün yarın taktırıcam
Merhaba lar arkadaş lar geçen ilçemdeki motor servisinde ustayla konuşurken lamba konusunda led ampül getirceni söyledi .getirdi taktık güzel oldu.40 tl istedi bende verdim.bide u5 u7 diye geçen çakarlı led sis takımı taktık. Vavvvvvvvv.10 numero.tavsiye ederim.gerçi sisler birax oynuyor tam sıkamadık heral.
Gökhan çantaların markası nedir ?
Merhaba lar arkadaş lar geçen ilçemdeki motor servisinde ustayla konuşurken lamba konusunda led ampül getirceni söyledi .getirdi taktık güzel oldu.40 tl istedi bende verdim.bide u5 u7 diye geçen çakarlı led sis takımı taktık. Vavvvvvvvv.10 numero.tavsiye ederim.gerçi sisler birax oynuyor tam sıkamadık heral.
zenon ve ses sistemim en sonunda takıldı, bayraklar gerçek yerini bulduekstra getirdiğim sinyaller yerleştirildi, fotolar pek yakında
ön dişli takıldı oldu, ancak zincir kısa geldi, uyanı 180 tl olduğu için zincirin uzamasını beklemeye karar verdik![]()
Hayırlı olsun, tez zamanda fotoğrafları bekliyoruz. Özellikle Xenon konusu ilgim dahilinde.
usta gündüz farı gibi ayar çekmiş, sislerin ve merceğin halkası (angel eyes) motor çalışır çalışmaz yanıyor, umarım uzun ömürlü olurlar
siz depo üstü sticker'ı sökmüştünüz, altta iz kaldı mı? bugün Arçelik buharmatik ile tam çıkaracaktım ki esnaf amcamız araya girdi, pişman olursun, böyle güzel dediiz kalabilir vs ... amcanın gönlü olmadı, kaldı sticker şimdilik
![]()
İzmir-Manisa yaptım gçen gün, 144 km durmadan, banamısın demedi.
Gitgide seviyorum motoru. sezonda yaklaştı.
yanlara çanta alacağım. 1 kask içeri almalı. tavsiyeniz varmıdır?
İzmir-Manisa yaptım gçen gün, 144 km durmadan, banamısın demedi.
Gitgide seviyorum motoru. sezonda yaklaştı.
yanlara çanta alacağım. 1 kask içeri almalı. tavsiyeniz varmıdır?
1 kask içeri almalı. tavsiyeniz varmıdır?