RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bende fazla mercek ve zenon var, evde bulursam bugün yarın taktırıcam
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Merhaba lar arkadaş lar geçen ilçemdeki motor servisinde ustayla konuşurken lamba konusunda led ampül getirceni söyledi .getirdi taktık güzel oldu.40 tl istedi bende verdim.bide u5 u7 diye geçen çakarlı led sis takımı taktık. Vavvvvvvvv.10 numero.tavsiye ederim.gerçi sisler birax oynuyor tam sıkamadık heral.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Merhaba lar arkadaş lar geçen ilçemdeki motor servisinde ustayla konuşurken lamba konusunda led ampül getirceni söyledi .getirdi taktık güzel oldu.40 tl istedi bende verdim.bide u5 u7 diye geçen çakarlı led sis takımı taktık. Vavvvvvvvv.10 numero.tavsiye ederim.gerçi sisler birax oynuyor tam sıkamadık heral.

Hangi ustaya gittin abi? sis farı nereye monte ettiler
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Zenon mercek az büyük geldi, usta farın arkasını biraz yontacak galiba, göreceğiz:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------

Bir kaç modifiyeli rks cruiser 250, bence becermişler. Olmuş:)

eulxmw.png


e18c38.png
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Aliağa yalçınlar tic.mehmet usta exhel.sis farını koruma demirine taktık.fenada olmadı.yalnız montaj faha özenli olabilirdi.direk aküye aç kapa mandalıyla montaj yaptık anahtarı gizledik.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------

Evet olmuş o arka kol dayamalar güzel.biraz daha küçük olsaymış iyimiş.
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Gökhan çantaların markası nedir ?

Çantaların markası armode. Orijinal çantalar değil önceki sahibi takmış. Ancak ben değiştirmeyi düşünüyorum. Burası istanbul, sıkıntı, bana kilitli modeli lazım. Bu çantaları elden çıkartacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------

Merhaba lar arkadaş lar geçen ilçemdeki motor servisinde ustayla konuşurken lamba konusunda led ampül getirceni söyledi .getirdi taktık güzel oldu.40 tl istedi bende verdim.bide u5 u7 diye geçen çakarlı led sis takımı taktık. Vavvvvvvvv.10 numero.tavsiye ederim.gerçi sisler birax oynuyor tam sıkamadık heral.

Fotoğraf atsaydın da görseydik
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
75
Orjinal çantaları iyi değil.Benim çantaların arkaları yırtıldı mesela.Senin çantalar güzele benziyor.
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Arkadaşlar bu motorların samandıra ve yakıt ışıkları neden bozuluyor? Dün gün ışığında deponun içine bir göz baktım samandıra zaten baya baya yukarıda duruyor. Hani içinde 2 - 3 litre yakıt olsa bile görmez. Kafaya koydum bu işe de çözüm bulacağım. Çünkü benzini bitince yeniden çekene kadar birkaç defa uğraştırıyor. Karbüratörlü sanki meret.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
zenon ve ses sistemim en sonunda takıldı, bayraklar gerçek yerini buldu:) ekstra getirdiğim sinyaller yerleştirildi, fotolar pek yakında:)

ön dişli takıldı oldu, ancak zincir kısa geldi, uyanı 180 tl olduğu için zincirin uzamasını beklemeye karar verdik :)
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
zenon ve ses sistemim en sonunda takıldı, bayraklar gerçek yerini buldu:) ekstra getirdiğim sinyaller yerleştirildi, fotolar pek yakında:)

ön dişli takıldı oldu, ancak zincir kısa geldi, uyanı 180 tl olduğu için zincirin uzamasını beklemeye karar verdik :)

Hayırlı olsun, tez zamanda fotoğrafları bekliyoruz. Özellikle Xenon konusu ilgim dahilinde.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Hayırlı olsun, tez zamanda fotoğrafları bekliyoruz. Özellikle Xenon konusu ilgim dahilinde.

usta gündüz farı gibi ayar çekmiş, sislerin ve merceğin halkası (angel eyes) motor çalışır çalışmaz yanıyor, umarım uzun ömürlü olurlar :)

siz depo üstü sticker'ı sökmüştünüz, altta iz kaldı mı? bugün Arçelik buharmatik ile tam çıkaracaktım ki esnaf amcamız araya girdi, pişman olursun, böyle güzel dedi:) iz kalabilir vs ... amcanın gönlü olmadı, kaldı sticker şimdilik :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
usta gündüz farı gibi ayar çekmiş, sislerin ve merceğin halkası (angel eyes) motor çalışır çalışmaz yanıyor, umarım uzun ömürlü olurlar :)

siz depo üstü sticker'ı sökmüştünüz, altta iz kaldı mı? bugün Arçelik buharmatik ile tam çıkaracaktım ki esnaf amcamız araya girdi, pişman olursun, böyle güzel dedi:) iz kalabilir vs ... amcanın gönlü olmadı, kaldı sticker şimdilik :)

Sislerin ve merceğin halkası derken? Angel eyes ve mercekli sisler olmak üzere iki bölümden oluşmuyor mu? Bağlantısı da bir şase, angel için bir pozitif, sisler için bir pozitif şeklinde değil mi?
Aynı işi dün ben de yaptım. Angel'ı fara, sisleri uzuna bağladım. Farları açınca angel halkaları yanıyor, uzunları yakınca sisler yanıyor. Onlar da üç modlu: ilk açınca güçlü, kapatıp açınca çakar, kapatıp açınca zayıf. Ana farı da biraz aşağı eğdim uzun konusu sorun olmadı.

Benim depo önceden etiket üzerindeyken boyanmış. Bu sebeple etiketin sınır noktasında çok hafif bir kalınlık farkı var. Hani yakın bakınca görülüyor ama çirkin bir görüntü değil. Onun dışında hiç bir sorun yok. (bana da bir esnaf arkadaş "sökme altındaki görüntü berbat durumdadır" demişti ) :)
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
İzmir-Manisa yaptım gçen gün, 144 km durmadan, banamısın demedi.

Gitgide seviyorum motoru. sezonda yaklaştı.

yanlara çanta alacağım. 1 kask içeri almalı. tavsiyeniz varmıdır?
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
İzmir-Manisa yaptım gçen gün, 144 km durmadan, banamısın demedi.

Gitgide seviyorum motoru. sezonda yaklaştı.

yanlara çanta alacağım. 1 kask içeri almalı. tavsiyeniz varmıdır?

Armode markasını duydum, bendeki de armode marka. Su vs geçirmiyor, sağlam şekli kaymıyor. Memnunum. Ama kilitli değil. Bence kilitli modelini al.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
İzmir-Manisa yaptım gçen gün, 144 km durmadan, banamısın demedi.

Gitgide seviyorum motoru. sezonda yaklaştı.

yanlara çanta alacağım. 1 kask içeri almalı. tavsiyeniz varmıdır?

Hocam motorun gidişinden yana zaten sıkıntın olmasın. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst