Racing Motor Sürerken Kask Takmaya Gerek Yok mu ?

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilinçsiz deneyimsiz motorcu ne kullanırsa kullansın değişmez racıng enduro scooter vs... racıngciler diye ayırmamak lazım bilinçli kullanıcılar ve kask kafalılar diye ayırmak lazım
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bağdat caddesindeki hatunlardan kastınız,eğer motorun arkasına dusuk bel pantalon ve boğaza kadar cekilmiş stringlerle cıkanlar ise onlar zaten kullanıcya pek bakmıyorlar.o yzuden saçalr joleli keten gomlek ve kumaş pantolon giyip kasksız gezmek gereksiz bence.madem horri de olsan morri de olsan hatun gelicek senle o zaman korumaların full olsun.
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
1. kask
2. eldiven
3. bot/çizme/ayakkabı ve mont

sıralama budur ve bu ekipmanlar olmalıdır. ötesi yok.
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
bilinçsiz deneyimsiz motorcu ne kullanırsa kullansın değişmez racıng enduro scooter vs... racıngciler diye ayırmamak lazım bilinçli kullanıcılar ve kask kafalılar diye ayırmak lazım

işte ben de hep bunu söylüyorum ama bir farkla, kask kafalılar "sport" ya da "racing" kullananların içinde ortalama olarak daha fazla...

Ben daha bir Transalp veya F650 GS üzerinde kasksız adam görmedim, ama CBR 600 de 10 kişiden dördü beşi kasksız.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Yaa arkadaşlar motor sürüyorsan kaç cc olursa olsun kask ve korumalarını takmalısın bunu tartışmak bile komik

biz araba sürmüyoruz kaportmanız biziz vucudumuzda pilatinlerle gezmek istemiyorsak mutlaka tam korumalı gezmeliyiz

bu konu tamamen motorla kız tavlama olayına dönmüş ama işin şakası bile kötü
Hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
bilmiyorum arkadaşlar, insanlar nasil algılayamıyor anlamıyorum. düşünüyorum şimdi koşup koşup asfalta yüz üstü atlasam veya bi sandalyeye çıkıp kaldırıma atlasam kafa üstü doğurabileceği sonuçları ve bunu nasil düşünemez insanlar ve bu kadar basit bir güvenlik uygulamasını yerine getirmez bilemiyorum, şaşıp kalıyorum hatta.

ikinci anlamadığım da arabada emniyet kemeri takmamaktır, bence bu iki harekete kalkışacak cesarete ancak üstün derecede "zeki" arkadaşlar vakıftır.
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
demokratik bir ülkede yaşadığımızı belirterek herkes seçiminde özgürdür diyesim var aslında..
ama burda da ''kötü örnek olma'' adı altında başka bir soru işareti doğuyor malesef..
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
motoru hava atmak için alan birisi zaten racing alır. bu bir gerçektir. diğer motosikletler racing gibi ses çıkaramaz, milleti sollayamaz, tekteker gidemez...

racing motoru düzgün ve gerçekten sevdiği için kullanan nice insanlar var, fakat sadece hava atmak için motora binenlerin çoğunda racing motosikletler var.

kask takmaya gelince de... hava atmak için binen bi kişi kask takarsa kızlar adamı nasıl görcek dimi ama...

racingcilerin diğerlerine göre kaskı az takmalarını sağa sola hava atan insanların çoğunun racingi tercih etmesine bağlıyorum...


racing sürücüleri yanlış anlamasın... demek istediğim her racing sürücüsü hava atmak için binmez ama hava atmak için motora binen kişilerin %80 i racing alır.

misal EgeKnn (kenan abi) gerçekten sevdiği için biniyor. bana bile artçı olarak kask taktırdı :)
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
demokratik bir ülkede yaşadığımızı belirterek herkes seçiminde özgürdür diyesim var aslında..
ama burda da ''kötü örnek olma'' adı altında başka bir soru işareti doğuyor malesef..

Evet Damla ben bunu söylüyorum. Özellikle "racing" leri hedef almam bu yüzden !

Yoksa ufak motorlarla ve scooterlar ile bir sürü kasksız adam var. Ama bunlar kötü örnek oluyor.

Düşünsenize bu sıcakta tam kaskı ile bunalan 18 yaşındaki scooter sürücüsü bunlardan birini görüp de "Yahu bu adam koskoca motor kullanıyor, kask yok ben niye takiyim ki ? Demekki o kadar da şart bişey değil, zaten o adam o motorla kasksız dolaşırken benim bu küçücük motorda kask takmam komik oluyor" diye düşünmez mi ?
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
abicim sacı yıkayıp cıkıyoruz..
kurutmak için race motoru kullandınmı sac kupkuru ve geriye yatmış oluyor..:)

% 100 hava atmak için kask kullanmazlar...:farao:
düşüncede facaları bozulur ama genede kullanmazlar..
bide benim dikkatimi cekti ne derece dogru düşünüyorum bilmem..
motor sahipleri genelde takar ama arkadaşından alıp bi tur binenler takmıyor..:farao:

not: boy abim 5 aylık motorcu olarak fikrimi yazdım ama kızmadın dimi...
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
evet demokratik bir ülkedeyiz özgürüz kast takmadan motorda sürülür kimse karışamaz haklısın ama düşüp kırınca bir yerini sızlanmayacaksın önce güvenlik sonra dikkat sadece kaskta degil motorun km si 300 ya kendi hayatını risk e atmak hariç başkalarının hayatınıda tehlikeye atmak demokratik ülkede bu şekilde oluyor degişik bir tartışma konusu çıkıyor kask takma olayından şehir içinde hız olayına döner bu iş :)

benim burda kastettiğim ''bizi ilgilendirmez,bu şekilde ölmek istiyorsa seçim onun seçimidir''daha açık şekliyle..
yani niye tartışıyoruz ki bunu?
tartışılacaksa eğer kötü örnek olma konusunda tartışılabilir belki..
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
661
ewet çok güzel bir konuya deyinmişin LEDO ..tebrikler ..bende izmir de oturuyorum sahile çıktıgımda güzelyalıya doru yürürken o güzelim deniz manzarayı seyrederken(güzel izmirimi övemeden geçemeyeceğim):)hep racingler geçıoo hemde bağırttırarak nede olsa millettt gece dışarıda sahilde tabi onlara hava atmak içnn açıyolar gazıı senin dediğin gibi çoğu kasksızzzz nede olsa hava atacaklar eeee motoru bağırtınca nede olsa millet ona bakıoo tabi millet o NUR YUZUNU gormesse olmaz deme...nedıyımm elbet bir gun kaza yapacakalr ozman o nur yuzlerini bidaha gorecekler mi acaba ..kazasız belasız...
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Ya bırakın doğal seçim olsun dicem, evrim kurallarına gore bu kask kafalılar geberip genlerini diğer kuşaklara aktaramayacaklar böylelikle sadece akıllı genler yaşamaya devam edecek... ancak işin bi ucuda illaki bize dokunuyor tabikii. Bak gördünmü adam motora binmiş ölmuş, sen kafası patlamış motorcu gördünmü hiç, ben kızımı bu yaşa kadar motordan düşüp biyerine bişi olsun diye yetiştirmedim (benim hanımın ailesi) gibi olaylarla karşılaşıyoruz.
Her sporun, her işin ilk lafı önce emniyettir, bi şekilde bu arkadaşlarda öğrenecekler, iyi yada kötü yolla, temennimiz iyi yolla öğrenmeleri, ha bu arada zaten mecbur kalacaklar yakında, polis önüne gelen motorcuyu çevirmeye başladı, yok ehliyet yok emniyet şeridi yok kask diye.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
bence sırf hava başka bir cacık yok... gözde gözlük... saçlar joleli... eeee gezilecek yer de bağdat caddesi olunca hal tamamen altı kaval üstü şişane oluyor malesef...:cherry:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Evet Damla ben bunu söylüyorum. Özellikle "racing" leri hedef almam bu yüzden !

Yoksa ufak motorlarla ve scooterlar ile bir sürü kasksız adam var. Ama bunlar kötü örnek oluyor.

Düşünsenize bu sıcakta tam kaskı ile bunalan 18 yaşındaki scooter sürücüsü bunlardan birini görüp de "Yahu bu adam koskoca motor kullanıyor, kask yok ben niye takiyim ki ? Demekki o kadar da şart bişey değil, zaten o adam o motorla kasksız dolaşırken benim bu küçücük motorda kask takmam komik oluyor" diye düşünmez mi ?
levent abicim..
aslında bu gibi durumları örnek alanları da düşünmek ve bunu tartışmak da bir noktada saçma gibi..
bu mantalitedeki bir şahıs motosiklet kullanmasın zaten..
bunun eğitimle alakalı bir durum olduğunu da düşünmüyorum..
motosiklet kullanabiliyorsa ,en basiti kask takmadan başına neler gelebileceğini de tahmin edebilecek kadar zekidir tahminimce..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
bence hava atmak için değil kafa nasıl parçalanır onu göstermek için takmıyorlar ondan sonra yakınları beğinini toplamak zorunda kalıyor
tabi bulabilirse şanslı sayılıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kafasız adam niye kask taksın ki???
önce olabilcekleri düşünmesi lazım kask takçak kişinin..
bi motorcu vardır bi de motorcu gibi görünmeye çalışan insanlar lütfen bu insanlardan olmayalım zaten inandığım kadarıyla aramızda kendini taş kafalı sanan yada kafasızlar yoktur!!!

:cat: :cat: :cat: budur.. ha bide bahsi geçen kişilerde (cadde de veya orda burda kasksız gezen race ağırlıklı kullanıcılar) kask oluyor aslında..:bounce:
Ama %99 u kollarına takıyorlar..:pr:
Şunumu anlamalıyız acaba kol kafadan(sadece şekil olarak:silent: ) daha önemli..
Bunumu demek istiolar acaba:silent: :farao: :farao:
S&S
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
levent abicim..
aslında bu gibi durumları örnek alanları da düşünmek ve bunu tartışmak da bir noktada saçma gibi..
bu mantalitedeki bir şahıs motosiklet kullanmasın zaten..
bunun eğitimle alakalı bir durum olduğunu da düşünmüyorum..
motosiklet kullanabiliyorsa ,en basiti kask takmadan başına neler gelebileceğini de tahmin edebilecek kadar zekidir tahminimce..

Yok maalesf durum pek o kadar iç açıcı değil ! Her motor kullanan yeteri kadar zeki değil. Bu konu bir "bilinç" meselesi...

Haa tabii sen eğer diyorsan ki, "Bırakalım bunları, natürel seleksiyona uğrasınlar ! 1000 yıl sonra Türkiyedeki bütün motorcular akıllı uslu bilinçli birer kullanıcı olur." :queen:

O da bir düşünce tabii... :cherry:

Bu arada unutmadan kask takmamak bir seçim değil, kanuni bir zorunluluk...

Eee biz de Motosiklet forumu olduğumuza göre, motorcu kardeşlerimizin kanunları çiğnemesi konusunda da duyarlı olmalıyız....:cherry:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Düşünsenize bu sıcakta tam kaskı ile bunalan 18 yaşındaki scooter sürücüsü bunlardan birini görüp de "Yahu bu adam koskoca motor kullanıyor, kask yok ben niye takiyim ki ? Demekki o kadar da şart bişey değil, zaten o adam o motorla kasksız dolaşırken benim bu küçücük motorda kask takmam komik oluyor" diye düşünmez mi ?

Abi ben geçen sene aydının yanına gittim alanyaya 40 derece sıcakta full kask , mont pantolon ve eldiven takıyodu...uzun süre çok güldüm bana baktı abi ne gülüyon dedi...valla bi cevap veremedim

Bu arada ben marmaris içinde hiç kask takmam ...zaten kimse takmaz ...trafik polisleride bu kimsenin içindedir
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst