yahu birde kask takmanın artislik sayıldığı yerler var!benim çalıştığım ilçe 7-8 bin nüfuslu, küçük bir yer.bol miktarda rus, jawa ve yeni mondiallerden olmasına rağmen ilçe içinde kask takan tek ben varım! :silent: diğer arkadaşlar ancak uzak yola giderken polisten sakınmak için takıyorlar.ayrıca bugün cehaletinde yaş ve eğitim tanımadığına bir kere daha şahit oldum.hukuk mezunu bir avukat ablamız "motora binerken şapkanla falan çok havalısın!" şeklinde bir yorumda bulundu.şapka değil kask, hava olsun diye değil, düşüpte kafamı asfalta vurursam beynim asfalta akmasın diye, şeklinde uzun bir açıklama hatta fırça atmayı düşünüyordum vazgeçtim.o öyle bilsin.ben kim olduğumu ve ne için kask taktığımı biliyorum.hemen belirteyim, kasksız motora binenleride tamamen gençlikten gelen cehaletlerine veriyorum.polislerin olayı ise sistemin çürümüşlüğü , çalışma şartlarının zorluğu, bıkkınlık, insana değer verilmemesi gibi uzun ve birbiri ile bağlantılı bir konudur bence.