- Katılım
- 7 Nis 2005
- Mesajlar
- 1,905
- Konu Yazar
- #101
BBRR, çok güzel bir anı...:cherry: iki satır da olayı anlatıyor !
Bak zaten Aydın geçen sene ne demiş bu başlık altında.....
Bak zaten Aydın geçen sene ne demiş bu başlık altında.....
kask geçen sene ilk başladığımda bende takmıyordum yalan değil ama virajda biz beklerken kırmızı yanıyodu ve yanımdaki salak geçti araba ile, gelen motora yeşil yanmasına rağmen ve motorlu hiç beklemediği için arabaya çarptı ve düştü adama bişey olmadı ciddi anlamda ama suratındaki çizikleri görseydiniz. O günden sonra kaskımı hiç çıkarmam ve jawanın dediği gibi burda banada acayip bakıyolar bazıları altında scooter var racing yok diye dalga geçiyor ama ben genede çıkarmam o olayı gördükten sonra.
bazen takmıyoda değilim ama kısa mesafelerde yani çok yakın gidip dönüceğim mesafeler market filan gibi 100-200m. takmam lazım ama bazen oluyo işte
ve kaza olayını bırakın en kötüsü önden gelen küçük taşlar yada sinekler kask yokken çarpsa o panikle kaza bile yaparsınız
KASKIMIZI TAKALIM LÜTFEN :bounce: