Ben yeterince sorumluyum sen takma kafani,aciklamam da hosuna gitmemis olabilir kimseye aciklama begendirecek durumda degiliz,bir soru sordular neden boyle yapiyorlar diye bizde cevapladik. Senden ogrenecek degilim sorumluluk sahibi olmayi.Herkez dusundugunu uygulamakta ozgurdur,kimse aptal degil.Isteyen kaskini takar isteyen takmaz, sen bence benim yazdiklarimi iyi okumamisin dostum,bi don bi daha oku istersen. ----> "racing motor surerken kask takmaya gerek yok mu? yani bumudur soru bunu bilmiomusun da soruosun,eger bilmiosan solim racing motor kullanirken aksine EN GEREKLI AKSESUAR kasktir cunku racing makineler yeryuzundeki en hizli aletlerdir,mutlak ve mutlak suretle tam koruma (kask,mont,eldiven vs...) gerektirir ama dedigim gibi saydigim sebeplerden dolayi sahil kenarinda turlarken takilmiyor" Bak burda ne yazmisim sevgili kardesim,anlayamiyorsan tekrar aciklayim : demisim ki her racing motor kullanicisi mutlak suretle kask takmalidir,ama aramizda su su sebeplerden dolayi takmayanlar da vardir! Iyi oku bundan sonra bi konuya cevap yazmadan once, Sen polimik yaratmak istiyorsan onu burda degil baska bir alanda yap,saygilar...