Basit hatalar, basit kazalar, allah gerçekten kaza vermesin...
Önemli olan hatalardan ders çıkartmak.
Kimseye kızma.
Bir iki öneri;
Motosiklet sürerken paranoyak gibi davranmalısın. Her an her şey olacak diye düşünüp buna gören konumlanmalı,uyarmalı,hesaplamalısın.
Trafiği iyi tanımalısın.
Nerede nelerin olabileceğini öngörmelisin.
Reflekslerini geliştirmelisin.
Hızlı düşünüp uygulayabilmelisin.
Kendini fark ettirmelisin, trafiği öğrendikçe bu otomatik olarak gelişecek, sende aa evet oluyormuş diyeceksin.
Her şey motosiklet sürmek değil, trafiği de okumayı öğrenmelisin.
Bu söylediklerim dostça mesajlar. Kırılıp gücenme. Kazadır olur. Önemli olan ders çıkartmak, bir daha aynı hataya düşmemek. Bu yasadığın durumu ben her sabah işe giderken belirli noktalarda hiç yaşamıyorsam 2-3 kez yaşıyorum. Zamanla gelişecek dert etme üzülme, hiç de bişi olmamış, belki alt sakal bir ince cizilmiştir, sprey boya ile koruma demirini boya bitti gitti..
Geçmiş olsun.