Seninki hafifmiş yine, bu kış bende 30 40 la giderken aniden bir vito kırdı önümei onun önündeki takside yolcu için aniden durmuş fakat senin önündeki araç yüzünden niye aniden önüme kırıyorsun, fren yaptım ama duramadım, hava yağışlı ve lastikler kötüydü, epey süründüm yerde. Adam geldi bişeyin varmı falan, tabi ben saydırıyorum videodaki arkadaş gibi. Polis aracıda geldi bişeyin varmı dedi yok dedim, ama ayak bileğimden azda olsa yaralanmıştım, kaskın camı kırıldı, kafayı yere vurdum. Vitonun sahipleri bizde hata yok gibi bişeyler sıraladı, dedim hadi yolunuza gidin zaten sinirliyim daha fazla sinirlendirmeyin ALLAH tan bulun belanızı. Keşke polis çağırsam demeyeceğim polis yanımdaydı fakat adam şikayetçimisin diye sormadı iyimisin diye sordu

polisin yapacağı hiçbişey yok, ha polisin yanında kask ın hasarını alabilirmiydim alırdım elbetteki fakat sinirden ne yaptığımı dahi bilmiyordum, sonra yeni kask almak zorunda kaldım tabi