Kırmızı yandığında öndekinden sıyrılıp bi öne geçme derdi var milletin. Canlı canlı da bi çok kazaya denk geldim bu şekilde, çok tehlikeli anlar kırmızının ilk anları
Geçmiş olsun
Cok gecmis olsun... arac lastigi saga bakio aslinda biraz dikkat etseydin farkederdin. Birde nie okadar dusunuyosun aracin yanina gelince basip gidiceksin direk cok ikilemde kalmissin.
Adamı gonderdigin yeri neden gonderdim deyişin aynı beni hatırlattı.2 ay once kucuk bir kaza yaptım adam tali yoldan fırladı sinirden sovdum saydım .... git dedim adam gitti sonra neden polisi aramadım gonderdim diye kendime kızar oldum... o anı cok iyi anlıyorum..Geçmiş olsun
Daha geniş bir görüş açısı için sağa virajda solda konumlanmalıydın.
Tekrar geçmiş olsun.
Geçmiş olsun. Bot dizlik kullanmakta fayda var.