Motiskletimle KAZA Yaptım İşte Videosu

Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Kırmızı yandığında öndekinden sıyrılıp bi öne geçme derdi var milletin. Canlı canlı da bi çok kazaya denk geldim bu şekilde, çok tehlikeli anlar kırmızının ilk anları
Geçmiş olsun
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Kırmızı yandığında öndekinden sıyrılıp bi öne geçme derdi var milletin. Canlı canlı da bi çok kazaya denk geldim bu şekilde, çok tehlikeli anlar kırmızının ilk anları
Geçmiş olsun

küçük bi ekleme yapayım hemen bu yazıya.. yeşil yandığı anda gaz açılmaz arkadaki bize kornada selektörde yapsa bi süre beklemek gerekir
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Cok gecmis olsun... arac lastigi saga bakio aslinda biraz dikkat etseydin farkederdin. Birde nie okadar dusunuyosun aracin yanina gelince basip gidiceksin direk cok ikilemde kalmissin.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
biraz daha sağdan geçip arabaya kitlenmeyeydin kılpayı da olsa kurtarabilirdin belki. şahsen bu şekilde çok kaza yapıyordum ama hep gaz açıp kurtuldum. geçmiş olsun.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
622
Geçmiş olsun çok talihsiz olmuş. Ufak bir kaza ile güzel bir tecrübe kazanmış oldun hiç üzülmene gerek yok.
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
86
Cok gecmis olsun... arac lastigi saga bakio aslinda biraz dikkat etseydin farkederdin. Birde nie okadar dusunuyosun aracin yanina gelince basip gidiceksin direk cok ikilemde kalmissin.

aslında ikilemde kalmadım debriyaj balatalarım eridiği için vitesleri zor değiştiriyorum araç tam yanımdaykende yine vites takılı kalmıştı vitesi düşürüp kaçmak istiyordum ama o an bi kararsızlık oldu heralde
 
Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
46
Adamı gonderdigin yeri neden gonderdim deyişin aynı beni hatırlattı.2 ay once kucuk bir kaza yaptım adam tali yoldan fırladı sinirden sovdum saydım .... git dedim adam gitti sonra neden polisi aramadım gonderdim diye kendime kızar oldum... o anı cok iyi anlıyorum..Geçmiş olsun
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
86
Adamı gonderdigin yeri neden gonderdim deyişin aynı beni hatırlattı.2 ay once kucuk bir kaza yaptım adam tali yoldan fırladı sinirden sovdum saydım .... git dedim adam gitti sonra neden polisi aramadım gonderdim diye kendime kızar oldum... o anı cok iyi anlıyorum..Geçmiş olsun

aynen o kaza anında insan sağlıklı düşünemiyor ne yapacağını şaşırıyor sakin olmaya çalışmak en faydalısı
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Daha geniş bir görüş açısı için sağa virajda solda konumlanmalıydın.

Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
86
Daha geniş bir görüş açısı için sağa virajda solda konumlanmalıydın.

Tekrar geçmiş olsun.

orada ben viraj almıyorum ki konumlanayım 10km ile gidilen bir yol bir ikincisi ilerde zaten ışık olduğunu ve şeritte de trafiğin tıkanacağını bildiğim için sağdan ilerliyorum.
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
117
Gecmis olsun. Herife iyi sovdum.Yaptiginin bi mantigi yok.Allah tan size bi sey olmamis.
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
girdiğimde umarım cok cıddı bır kaza değildir dedim gene +65 amcanın biri üstüne kırmış buna sevindim en azından . cok gecmıs olsun daha büyüğü olmaması dileğiyle :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu kadar kolay kaçınılabilecek bir kazayı göz göre göre yaptığınız için tebrik ediyorum.
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Geçmiş olsun, önlenebilirmiş büyük oranda ama boş anınıza falan geldi diye düşünüyorum. Zaten çıkarılması gereken dersleri çıkarmışsınız, biraz kaza videoları (özellikle Türkiye'dekileri) izlemenizi de öneriyorum. Dalgın olduğunuzu düşünsem de ben videoyu ilk izlediğimde adamın oraya gelebileceğini tahmin ettim :pr: ve lastiği de görünce: "aha burada yaptı herhalde kazayı" dedim.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
insanların ya dikkati yada psikolojisi yerinde değil. Herkesden her hareketi bekleyebileceğin bi tımarhane.

iyi yine taksi olsaymış daha sen yerden kalkmadan sizde heryere giriyonuz yeeaaa... diyip başına 2. 3. üncü taksiciyi toplayana kadar tartışmayı uzatıp üzerine yürürler dikkat et.

Sanırım sakinleşemeyeceğin için(haklılık siniri:) ) gönderdin adamı. dat dat dat yürüyen korna gibi gez milletin kafasını mafasını boş ver. sağda motor var solda motor var sürekli uyar hiç çekinme.
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
51
Geçen gün de böyle bir olay olmuştu yanlış hatırlamıyorsam. Sağ bağlantı yolundan gelen bir araçtan zor kaçmıştın. Geçmiş olsun kardeşim bunlar olacak malesef Allah beterinden saklasın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst