Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2013
Mesajlar
9
merhabalar

Road star kullanicisiyim titresim olmayan motorda titresim basladi bilgisi olan varmi acep yaza giriyoruz ilerde sikinti cikarirmi festivaller bizi bekler saygilarla :)
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
debriyaj balatası ne kadar acaba ? sahibindende var 50 tl,sizler kaça değiştiriyorsunuz dostlar
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
63
Üstadlar, Bisanımı satıyorum. İlgilenen arkadaşlar için,
Sahibinden.com ilan no: 220365474
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bisan-bisan-roadstar250-cillop-220365474/detay/
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Merhabalar arkadaşlar bir tanıdığımız roadstar 250 almış ateşleme sisteminde bobin,beyin statör vb gibi parçaları temin etmek istiyor nereden ve nasıl temin edebilir yardımcı olabilirmisiniz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------

Moto ay a baktım gerekli parçaları Keeway 250 olarak buldum buranın haricinde varmıdır başka parça temini yapan?:silent:
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
63
Satılık Bisan Roadstar 250
2007 model 2011 trafik çıkışlı Gri renk 16.000 km. (kilometre ile oynanmamıştır) MTV vergiler ödendi. Muayene 05.08.2015 yapıldı. Yatması kazası yoktur. Ankara'da binicisinden satılıktır. Tel:0543 417 85 31
 
Katılım
20 Ağu 2015
Mesajlar
2
Herkese ii akşamlar,
Ben de nasipse yakın zamanda bi roadstar almak istiyorum.
Almak istediğim motorda Bobin ve karbüratör değişmesi gerekiomuş bunlar ne kadar tutar ortalama yardımcı olabilecek kimse var mıdır?
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
25
2007 model roadstar 250 aldım
eksiklerim var yedek parçaları nereden satın alabilirim
kapıda ödeme olarak ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2011
Mesajlar
138
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler debriyaj alt levye nerde satılır bilen var mı ş uresimdeki
s-l1600.jpg
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
6
Sanırım onu ben satın aldım :) Şİmdi İstanbul Tuzla'da

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

Universal, dalgalı model olanlar çok iyi oturuyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

Bana egsoz lazım komple, yardımcı olma şansınız olur mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------

Arkadaşlar, marşın sadece vites boştayken çalışıyor olması motor olur olmaz bir yerde stop edince çok sıkıntı çıkarıyor bana. İki saat uğraşıyorum boşa alabilmek için. bunu iptal ettiren var mı acaba? Nasıl yapabiliriz?
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
3
Arkadaşlar merhaba çok çil durumda bir roadstar aldım 3 hafta kadar önce birkaç gündür arka silindirden garip bir ses geliyordu şıkırtı gibi bujiden şüphelenip sym buji buldum olduğum yerde değiştirdim ses gitti. Yalnız motoru çalıştırdığımda mesela 3 dakika içinde ön silindir 100 derece oluyorsa arka silindir 50 derece oluyor arka silindirim daha soğuk her zaman bu bir sorun mudur sorun ise neden yapar acaba yardımcı olabilir misiniz? Bu arada cr6hsa buji siparişi verdim geldiğinde onları takıcam bir ustaya gösterdim çalışmasında bir problem yok dedi binip geldi dinledi falan ama benim içim hiç rahat değil gibi.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Arkadaşlar, marşın sadece vites boştayken çalışıyor olması motor olur olmaz bir yerde stop edince çok sıkıntı çıkarıyor bana. İki saat uğraşıyorum boşa alabilmek için. bunu iptal ettiren var mı acaba? Nasıl yapabiliriz?

aynı özellik benim motorda da var:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------

Arkadaşlar merhaba çok çil durumda bir roadstar aldım 3 hafta kadar önce birkaç gündür arka silindirden garip bir ses geliyordu şıkırtı gibi bujiden şüphelenip sym buji buldum olduğum yerde değiştirdim ses gitti. Yalnız motoru çalıştırdığımda mesela 3 dakika içinde ön silindir 100 derece oluyorsa arka silindir 50 derece oluyor arka silindirim daha soğuk her zaman bu bir sorun mudur sorun ise neden yapar acaba yardımcı olabilir misiniz? Bu arada cr6hsa buji siparişi verdim geldiğinde onları takıcam bir ustaya gösterdim çalışmasında bir problem yok dedi binip geldi dinledi falan ama benim içim hiç rahat değil gibi.

arka silindirin soğuması öne göre daha zayıf, bu sebepten özellikle trafikte dikkat etmek lazım, bana da zamanında bir usta bu olayı böyle anlatmıştı...
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
3
aynı özellik benim motorda da var:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------



arka silindirin soğuması öne göre daha zayıf, bu sebepten özellikle trafikte dikkat etmek lazım, bana da zamanında bir usta bu olayı böyle anlatmıştı...

Arka silindir fazla rüzgar alamadığı için sürüş anında veya sonrası daha soğuk olur bu bildiğimiz birşey lakin benim durumum bunun tersi daha soğuk çalışıyor bu biraz daha garip bir durum ..
 
Katılım
10 Tem 2016
Mesajlar
2
iyi günler bı roadstar almak ıstıyorum fakat motor konusunda teknık bılgım sıfır. bu motorların yedek parca durumu nasıldır ve motora bakmaya gıttıgım zaman nelere dıkkat etmem gerekır. yardımcı olursanız sevınırım tesekkurler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst