@aydın019 parça problemi eskisi kadar yok istanbulda tarık usta rahatlıkla bulabiliyor, ancak o lanet olası sağ hava filtresinin sıfırı hala yok ortalıkta geçen ben bile çıkma takmak zorunda kaldım, çok iyi (yağı ayarı vs.) bakmassan 15-20 binden sonra baş ağrtımaya başlayabilir, bkz: benim roadstar'ım, ama sürüşü keyfili bi motor, bazen çıldırtsada seviyorum motorumu bu kadar az yakıta bu kadar keyifli sürebileceğin şekli güzel sesi güzel bi motor daha ben bilmiyorum.
@roadstar06 öyle bir soru sormuşsun ki dostum doktora telefon açıp "doktor bey, karnım ağrıyor, niye?" demek gibi olmuş

Yakıtı etkileyen çok fazla sebep olabilir, egzost etkiler, hava filtresi(kirlidir, kırıktır vs) etkiler, karbüratörde sıkıntı veya pislik vardır etkiler, frenlerin sıkma yapıyodur etkiler, bujilerin kötüdür etkiler, sübap ayarın bozuktur etkiler vs. Ustaya göster derim en temizi...