Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Yeni MSX125SF (LED farlı model) TR'ye gelecek mi?...Honda.com.tr'de sayfada (SF) resmini eklemiş. Bilgisi olan var mı?
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
426
Yeni MSX125SF (LED farlı model) TR'ye gelecek mi?...Honda.com.tr'de sayfada (SF) resmini eklemiş. Bilgisi olan var mı?

Bende heyecanla beklemekteyim. Bugun iki bayiyi aradim dunyadan bihaberler. Diyorum ki yeni kasa grom geliyor mu diye. Bize bir bilgi vermediler eskisi de gelebilir yenisi de gelebilir dediler. Bana kalirsa honda turkiye yeni fotograf ekledigine gore birde nisan sonunda gelecek dediklerine gore yenisi gelecek diye dusunuyorum.
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
9
Öncelikle merhaba ben 14 yaşında bir çocuğum siz benim abim sayılırsınız ben sokak aralarında falan gezmek için pocket bike bakıyordum sonradan ülkemizde bulunmadığını anladım şu aralar grom bakıyordum fakat fiyatı biraz fazla geldi bende şöyle bir ilan buldum http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ilgi-cekici-bakmadan-gecme-269470137/detay bu motor grom gibi küçük ama ehliyet gerektiriyormu tam emin değilim yardımcı olursanız seviinirim
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
426
Öncelikle merhaba ben 14 yaşında bir çocuğum siz benim abim sayılırsınız ben sokak aralarında falan gezmek için pocket bike bakıyordum sonradan ülkemizde bulunmadığını anladım şu aralar grom bakıyordum fakat fiyatı biraz fazla geldi bende şöyle bir ilan buldum http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ilgi-cekici-bakmadan-gecme-269470137/detay bu motor grom gibi küçük ama ehliyet gerektiriyormu tam emin değilim yardımcı olursanız seviinirim

Kardesim bu motoru anca trafige kapali alanlarda kullanabilirsin, koyde , dagda , pistte vs. Sehirde kullanman icin buyumen , ehliyetini alman sorumluluk sahibi olabilmen gerek. Ve bu gibi motosikletleri plakasiz ve zorunlu trafik sigortasiz kullanamazsin. Simdilik sana tavsiyem yasini doldurana kadar bisiklet kullan. Ehliyetini aldiktan sonra bi grom alirsin kardesim. O zamana kadar fiyatlari da dusmus olur. Birde bu tip plakasiz evraksiz motosikletlere bulasma kardesim basina bela alirsin.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Kredi kartı kullanmadığım için internetten yaptıramıyorum en son 700 tlye yaptırdım sigortayı kask parası derken sigorta parası oldu bir daha ki yıla kadar düsmesse sigorta fiyatları büyük ihtimal satmayı düsünüyorum :) neyse hayırlısı olsun biraz bos yere para vermek koydu ama belki devlet aldığı paranın 10/1 ni kullanır yolları düzenler :)
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
Kredi kartı kullanmadığım için internetten yaptıramıyorum en son 700 tlye yaptırdım sigortayı kask parası derken sigorta parası oldu bir daha ki yıla kadar düsmesse sigorta fiyatları büyük ihtimal satmayı düsünüyorum :) neyse hayırlısı olsun biraz bos yere para vermek koydu ama belki devlet aldığı paranın 10/1 ni kullanır yolları düzenler :)

para devlete deyil sigorta sirketlerine gidiyor malesef yolları bosuna bekleme
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Hahha sigortacılarda biz maduruz diyolar gerekceleri millet kazadan sonra faturayı şişik gösteriyomus hile hurda katıyolarmıs yaptırma denetle yapana ağır tazminat ödettir bir kaç kişi hile hurda yapıyo diye tüm herkese yıkılır mı bu haklı olsalar neyse alsınlar ama bizde harçlıklarımızı biriktirerek toplamaya çalısıyoruz can güvenliğimizi sağlamaya çalısırken o paranın bence bu kadarı gereksiz olan bir seye gitmesi canımı sıktı :(
 
Katılım
13 Eki 2013
Mesajlar
7
selamlar, bir sorum olucaktı fatbar takan var mı ? elimde MA008 rizoma fatbar var ortası 29 mm buna uygun fatbar mount nerde bulabılırım ? donuslerde plastıge surtmemesı ıcın yuksek olmalı sanırım ne kadar yuksek olmalı takan varsa hangı mount u taktıgını belırtırse sevınırım. bu arada instagram grubumuzu takıp edıp bulusmalara gelmek ısteyenlerı beklerız whatsapp grubumuzda mevcut

instagram gromturkeycom
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
Biizim de buluşma düzenleyen grubumuz var. Bazı zamanlar 8-9 msx buluştuğumuz oldu. Whatsapp grubumuz da var isterseniz.

https://www.facebook.com/groups/337917609711826/
 
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
115
mesajımı net okumadınız sanırım ben sadece barı oturtabılecegım bar mount arıyorum elımde bar mevcut.

http://tr.aliexpress.com/item/Motorcycle-Bar-Clamps-Handlebar-Bar-Risers-For-28MM-1-1-8-Fat-Bar-Pit-Dirt-Bikes/32380424366.html?spm=2114.010208.3.12.28P5Yw&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_5_10017_10005_10006_10034_10021_507_10022_10020_10018_10019,searchweb201603_7&btsid=b88ca967-a99f-4169-aa8d-a82ffbed59e5

536d8b0.jpg
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
9
Peki bu motoru başlangıç olarak önerirmisiniz ablama motor bakıyoruz da

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------

Kardesim bu motoru anca trafige kapali alanlarda kullanabilirsin, koyde , dagda , pistte vs. Sehirde kullanman icin buyumen , ehliyetini alman sorumluluk sahibi olabilmen gerek. Ve bu gibi motosikletleri plakasiz ve zorunlu trafik sigortasiz kullanamazsin. Simdilik sana tavsiyem yasini doldurana kadar bisiklet kullan. Ehliyetini aldiktan sonra bi grom alirsin kardesim. O zamana kadar fiyatlari da dusmus olur. Birde bu tip plakasiz evraksiz motosikletlere bulasma kardesim basina bela alirsin.
Peki bu motoru başlangıç olarak tavsiye edermisiniz ablama motor bakıyoruz da
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
426
Peki bu motoru başlangıç olarak önerirmisiniz ablama motor bakıyoruz da

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------


Peki bu motoru başlangıç olarak tavsiye edermisiniz ablama motor bakıyoruz da

Daha önce ablan trafikte herhangi bir araç kullandıysa, trafiği okumayı biliyor nerde ne yapacağını kestirebiliyorsa bu motosikletle başlayabilir, ama yok hiç trafiğe çıkmadı dersen kardeşim önerim kesinlikle scooter olur. Daha kolay trafiğe adapte olur, sonra dilerse vitesli motosikletten sürüşüne devam edebilir.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
22
s62drl.jpg


Bu da benim Msx im alalı 2 hafta oldu ilk motorum ve gerçekten çok güzel
Uzun süredir üzerime kayıtlı motorlu taşıt yoktu sigortası epey yüksek çıktı 1155 tl
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst