Yeni MSX125SF (LED farlı model) TR'ye gelecek mi?...Honda.com.tr'de sayfada (SF) resmini eklemiş. Bilgisi olan var mı?
Öncelikle merhaba ben 14 yaşında bir çocuğum siz benim abim sayılırsınız ben sokak aralarında falan gezmek için pocket bike bakıyordum sonradan ülkemizde bulunmadığını anladım şu aralar grom bakıyordum fakat fiyatı biraz fazla geldi bende şöyle bir ilan buldum http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ilgi-cekici-bakmadan-gecme-269470137/detay bu motor grom gibi küçük ama ehliyet gerektiriyormu tam emin değilim yardımcı olursanız seviinirim
Sigorta yaptırmayan kalktım en düsün 700 tl bu bildiğimiz modern hırsızlık
Kredi kartı kullanmadığım için internetten yaptıramıyorum en son 700 tlye yaptırdım sigortayı kask parası derken sigorta parası oldu bir daha ki yıla kadar düsmesse sigorta fiyatları büyük ihtimal satmayı düsünüyorumneyse hayırlısı olsun biraz bos yere para vermek koydu ama belki devlet aldığı paranın 10/1 ni kullanır yolları düzenler
![]()
http://tr.aliexpress.com/item/FREE-SHIPPING-1-1-8-MOTORCYCLE-HANDLEBARS-28MM-FAT-BARS-GRIPS-CNC-CLAMPS-FAT-BAR-PAD/32280642349.html?spm=2114.010208.3.2.PD3aN1&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_5_10017_10005_10006_10034_10021_507_10022_10020_10018_10019,searchweb201603_9&btsid=190f26f8-2621-417b-92a9-2352c6175c1d
http://tr.aliexpress.com/item/Alunimun-1-1-8-Fat-Bar-28MM-Handlebars-Handle-Bar-For-Motorcycle-Motocross-Pit-Bike-Dirt/32312653281.html?spm=2114.010208.3.96.p1YZgM&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_5_10017_10005_10006_10034_10021_507_10022_10020_10018_10019,searchweb201603_9&btsid=59743bb4-ceab-4630-8a85-af60b9186935
mesajımı net okumadınız sanırım ben sadece barı oturtabılecegım bar mount arıyorum elımde bar mevcut.
sorun olmaz oturur o yuvarlak kelepçe zaten açılıyor.
Peki bu motoru başlangıç olarak tavsiye edermisiniz ablama motor bakıyoruz daKardesim bu motoru anca trafige kapali alanlarda kullanabilirsin, koyde , dagda , pistte vs. Sehirde kullanman icin buyumen , ehliyetini alman sorumluluk sahibi olabilmen gerek. Ve bu gibi motosikletleri plakasiz ve zorunlu trafik sigortasiz kullanamazsin. Simdilik sana tavsiyem yasini doldurana kadar bisiklet kullan. Ehliyetini aldiktan sonra bi grom alirsin kardesim. O zamana kadar fiyatlari da dusmus olur. Birde bu tip plakasiz evraksiz motosikletlere bulasma kardesim basina bela alirsin.
Peki bu motoru başlangıç olarak önerirmisiniz ablama motor bakıyoruz da
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------
Peki bu motoru başlangıç olarak tavsiye edermisiniz ablama motor bakıyoruz da