Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
36
Arkadaşlar yeni beyaz renk driftimle aranızdayım. Far ayarını nasıl yapacağız biryerlerde resimli anlatım vardı ama şimdi bulamıyorum yardımcı olabilirmisiniz?

Aramıza Hoşgeldin,Far ayarı için gidonu en sağa çevir ,,km saatinin altında farın arkasına dikkatlice bak sol tarafında yıldız uçlu bi vida görüceksin İşte ayar vidası odur,sağa sola çevirerek yükseklik alkçaklık ayarı yapabilrsin :)
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Arkadaslar orta sehpaya alipda motoru 1ci vitesde calistirinca debriyaj sıkıliyken tekerlek donuyormu denermisiniz donmemesi gerekir diyorlar benim donuyor
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
36
Arkadaslar orta sehpaya alipda motoru 1ci vitesde calistirinca debriyaj sıkıliyken tekerlek donuyormu denermisiniz donmemesi gerekir diyorlar benim donuyor

Denedim dönüyor :sunny:. hatta tüm viteslerde dönüyor, :thumright ayrıca debriyaj boşluğunu fazlaca aldım yine dönüyor, :pr: acaba neden ? :) :queen:
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Merhaba arkadaşlar, gezinirken gördüm vitesteyken arka tekerin dönmesi normal hatta debriyajınız sıkı ise boşta gaz verince bile haraket etmeye niyetlenir arka tekerlek.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
15 gun sonra 10000 bakimina gidicem bi kac parca degisttiricem debriyaj balatasi komple buji hava filtresi ön arka disli arka fren balatasi kac para tutar tahminen arkadaslar
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
71
Arkadaşlar meraba
Biraz uzun bir mesaj oldu şimdiden kusura bakmayın
Öncelikle motosikletimi çalıştıramıyorum3 aydır yatıyodu daha öncede yazmıştım marşa basınca çıt çıt diye ses geliyo marş motoru titriyo baya bi ve bu çıt sesini tam tarif edemiyorum ama taramalı tüfek gibi çıt çıt dediğinizi düşünun oyle bi ses işte.Yarın ilk defa 3 ay once koydugum yerden çıkarıp motorcuya göturmeyi duşünüyorum.Merdivenden çıkardiğım için indirmesi zor oluyo diye çıkarmadım daha.
Akü bitmiş olma ihtimali varmış.Daha önce akü şarj ettiren varsa ne kadar sürüyor ve fiyatı nedir acaba.
İkinci olarak alarm takmayı düşunüyorum ama drift için sele altında tam olrak koycak bi yer bulamadım.Alarm takan varsa drifte o siyah aleti nereye yerleştirdi acaba.
Bi de alarm gerekli mi sizce daha once drifti çalınan oldu mu yani genelde ss motorları çalıyo şerefsizler.Ama ilk motorum oldugu için baya bi endişeleniyorum.
Bir diğer sorum ruhsat hakkında.Bu kendi ilçemden randevu almayi bi türlü beceremedim.Randevusuz gidip de emniyette işi görülen var mı.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar uğraştırdıysam kusura bakmayın.
Bu arada geçen hafta direksiyon sınavıni gectim bi dahaki hafta belgelerim gelir herhalde sabirsizlikla bekliyorum yollara inip aranıza katilmayi.
Okuyup cevap verene de üşenip okumayana da teşekkür ediyorum.
Yazım hataları affola...:)
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
36
Arkadaşlar meraba
Biraz uzun bir mesaj oldu şimdiden kusura bakmayın
Öncelikle motosikletimi çalıştıramıyorum3 aydır yatıyodu daha öncede yazmıştım marşa basınca çıt çıt diye ses geliyo marş motoru titriyo baya bi ve bu çıt sesini tam tarif edemiyorum ama taramalı tüfek gibi çıt çıt dediğinizi düşünun oyle bi ses işte.Yarın ilk defa 3 ay once koydugum yerden çıkarıp motorcuya göturmeyi duşünüyorum.Merdivenden çıkardiğım için indirmesi zor oluyo diye çıkarmadım daha.
Akü bitmiş olma ihtimali varmış.Daha önce akü şarj ettiren varsa ne kadar sürüyor ve fiyatı nedir acaba.
İkinci olarak alarm takmayı düşunüyorum ama drift için sele altında tam olrak koycak bi yer bulamadım.Alarm takan varsa drifte o siyah aleti nereye yerleştirdi acaba.
Bi de alarm gerekli mi sizce daha once drifti çalınan oldu mu yani genelde ss motorları çalıyo şerefsizler.Ama ilk motorum oldugu için baya bi endişeleniyorum.
Bir diğer sorum ruhsat hakkında.Bu kendi ilçemden randevu almayi bi türlü beceremedim.Randevusuz gidip de emniyette işi görülen var mı.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar uğraştırdıysam kusura bakmayın.
Bu arada geçen hafta direksiyon sınavıni gectim bi dahaki hafta belgelerim gelir herhalde sabirsizlikla bekliyorum yollara inip aranıza katilmayi.
Okuyup cevap verene de üşenip okumayana da teşekkür ediyorum.
Yazım hataları affola...:)

Merhaba.
Büyük ihtimal akü zayıflamış bitmiştir ondan dolayı tık tık çıt çıt sesi yapar.Marş motoru sorunu çok zor.
Aküyü sök götür motorcuya sadece motorumu çalıştırsın ben gezerek şarj ederim dersen yarım saat yeter artar.
Full şarj istiyorsan sanırım biraz kalması lazım.Ben para vermiyordum ucuz bişeymiş zaten
Alarm işi mantıklı ama selede boş yer yok.Hava filtresinin araya doğru deponun altında biraz pay var yetermi bilmem.
bence gerekli bişey alarm.hatta maddiyat iyiyse GPS alınmalı :)
Ruhsat ile ilgili hangi işlem ? Eğer motoru başkasından aldıysan geçici ruhsatı değiştirmeye gidiceksen randevuya gerek yok.Ama farklı işlem için gerek vardır ve kolay kolay işlem yapmazlar.
Direksiyon sınavından sonra 10 gün içinde kurs dosyanı hazırlar gidip alırsın :)Allah Kazasız belasız kullanmak nasip etsin..
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Bugun gezmeye diye ciktim arkaaslar motor ilk tekde aldi sonra kapadim actim mars basmiyor biranda sanki aku bitiyomus gibi oldu ayakla calistirdim sonra kapafim actim duzeldi gene kapadim gene mars basmadi tik tik yapiyor biranda ses kesoliyo hic basmiyor neden yapiyo olabilir led baglamistim motora ben ondan diye tahmin ediyorum sasi falanmi yapiyor acaba biyerden
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
129
Dün driftimi 2000-2250 bakımına götürdüm motor servise girmeden gayet güzeldi taki bakımdan çıkana kadar bakımdan çıktıktan sonra devriyaj kavramasında değişiklik vardı fakat bugun okula giderken ve dönerken motor sürekli istop etti ve sürekli devri çok düşük ölü gibi sesi bile çıkmıyor vites geçişlerindede debriyajı sıkmadan yukarı doğru çektiğimde direk çıkıyor sizce ne yapmış olabilirler motorumada bu kadar bozabilirler motor durduğum anda yada giderken anında istop ediyor ve bu sürekli aralıksız en son itmek zorunda kaldım nolmuş olabilir motora ne yapmış olabilirler
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
71
Merhaba.
Büyük ihtimal akü zayıflamış bitmiştir ondan dolayı tık tık çıt çıt sesi yapar.Marş motoru sorunu çok zor.
Aküyü sök götür motorcuya sadece motorumu çalıştırsın ben gezerek şarj ederim dersen yarım saat yeter artar.
Full şarj istiyorsan sanırım biraz kalması lazım.Ben para vermiyordum ucuz bişeymiş zaten
Alarm işi mantıklı ama selede boş yer yok.Hava filtresinin araya doğru deponun altında biraz pay var yetermi bilmem.
bence gerekli bişey alarm.hatta maddiyat iyiyse GPS alınmalı :)
Ruhsat ile ilgili hangi işlem ? Eğer motoru başkasından aldıysan geçici ruhsatı değiştirmeye gidiceksen randevuya gerek yok.Ama farklı işlem için gerek vardır ve kolay kolay işlem yapmazlar.
Direksiyon sınavından sonra 10 gün içinde kurs dosyanı hazırlar gidip alırsın :)Allah Kazasız belasız kullanmak nasip etsin..

Çok teşekkür ederim usta.
Bu gün götürdüm servise çok komik bi se olmuş.
Benzin musluğunu açmayı unutmuşum o yüzden ayak marşıyla çalışmamis.Götürdum adam basti ayak marsına çalistirdi.Bi de koruma demiri taktı.bi iki saat sürdüm böylelikle ilk 20 km mi yapmış oldum.Aku de az çok şarj olmuştur herhalde.Şimdilik ehliyet ruhsat bekliyorum.Haftaya çıkar inşAllah.
Tekrardan teşekkür ettim DepDep37 :)
Allah size de kaza bela vermesin inşallah:)
Tekeriniz düz bassın...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Bugun gezmeye diye ciktim arkaaslar motor ilk tekde aldi sonra kapadim actim mars basmiyor biranda sanki aku bitiyomus gibi oldu ayakla calistirdim sonra kapafim actim duzeldi gene kapadim gene mars basmadi tik tik yapiyor biranda ses kesoliyo hic basmiyor neden yapiyo olabilir led baglamistim motora ben ondan diye tahmin ediyorum sasi falanmi yapiyor acaba biyerden



Buji bu sekilde bujidenmi yapiyor acaba sagina soluna baktim sıktım akuyu falan gene yapiyor ara sira
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
3
Arkadaşlar az önce yukarı doğru çıkan bir virajda yavaşça giderken yeri öptüm bende ufak sıyrıklar var ama arka teker yalpa yapıyor hem de fena galiba kaldırıma çarptı diye hatırlıyorum baya sürüklendide bar çok ise yarıyor zincir falan gevşemiş frene basınca gacır Gucur ediyor acayip ses çıkartıyor 30un üstüne çıkamadım gittim bide tam tekerin ortası içe girmiş kampananın olduğu yer sol tarafı içe girmiş sordum jant yamuk dediler sizce öylemidir nolmuştur nasıl çözeriz kaça patlar yardımcı olun abi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst