Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Gittim mondial servisine beğenmedim hiç.
-Yapılanlar:Yağ Değişimi ( Shell advence 10w40.. ama 500 km sonra atarım bunu çok sert geçişleri var. ben motul koyarım ..
-Orta sehpa komple değişti ( Yenı sehpayı çekiçle vura vura taktı mahvetti.!
-Sanki motor üstten yağ kaçırıyo gibiydi conta değişin dedim./sıvı conta sürdü..!Normali yokmuydu ?
-Hava ayarı,subab kont.,debriyaj kont.,zincir kont.,dişli kont. gibi şeyler toplam 120₺ boşa gitti... :pr:

16000 de ne gibi sorunlar cikti motorda dislileri zinciri falan degistirdinmi hic servistemi yaptiriyosun bakimlarini hep
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
36
16000 de ne gibi sorunlar cikti motorda dislileri zinciri falan degistirdinmi hic servistemi yaptiriyosun bakimlarini hep
DRİFT 2013 Model
16.000 Km deyim ama ikinci el aldım ilk sahibi komşum.Nerdeyse bir sorunum yok ..Motor,karbüratör,süspansiyon,vitesler,dişliler de hiç bir sorun yok.Sübab ayarları bile sapasağlam (zorlamama rağmen) Baskı balatası 1 kere değişti galiba.(Belkide değişmedi)
Zincir değiştirmişler,Klasik fren balatası,yağ,hava filtresi temizliği,zincir yağı gibi bakımları yaparsan bir sorun çıkmaz.
Bakımlarını kendim yapıyorum bazen servise gidiyorum.Tavsiyem kendiniz yapın,eliniz alışsın..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------


Egzoz için aragaz,görüntü,ses ve yüksek devirdeki performansı iyi fakat düşük devirde motor ölüyor(gitmiyo) yakıt (ör:10 krş tan 15krş a)artıyor.Çevirmeye girme ihtimali artıyor :)Ama güzel yani alınır.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
23
Selam beyler benim motor 5500 de debriyaj balatası bitmiş dendi. Erken değil mi ? Sizin başınıza geldimi böyle birşey. Boşa para vermek istemiyorum.
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
36
Selam beyler benim motor 5500 de debriyaj balatası bitmiş dendi. Erken değil mi ? Sizin başınıza geldimi böyle birşey. Boşa para vermek istemiyorum.

Vites geçişi,yokuşta kaldırmada veya devirlenip ama hızlanmama gibi durum varmı,zorladıysan falan değişme ihtimali olabilir ama erken.

Arkadaşlar bide shell yagı koyunca mı ne benım vitesler adeta kemik oldu çaat çut ediyor.Heleki 1.vitese geçişte çat ediyor biyeri kıracak diye korkuyorum.Acaba balata mı bitti yağdanmı oluyor ?
----- Ayrıca usta yağ deşinice balatan kaçırır gibi olur dedi.gaz verdiğimde motor titriyor sanki lastik bayağı biyere sürtercesine.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Vites geçişi,yokuşta kaldırmada veya devirlenip ama hızlanmama gibi durum varmı,zorladıysan falan değişme ihtimali olabilir ama erken.

Arkadaşlar bide shell yagı koyunca mı ne benım vitesler adeta kemik oldu çaat çut ediyor.Heleki 1.vitese geçişte çat ediyor biyeri kıracak diye korkuyorum.Acaba balata mı bitti yağdanmı oluyor ?
----- Ayrıca usta yağ deşinice balatan kaçırır gibi olur dedi.gaz verdiğimde motor titriyor sanki lastik bayağı biyere sürtercesine.
Castrol koyuyorum ben ondada yapiyor ara sira tak tuk normal bence gecislerde yapabiliyor yag degisince ne alakaymiski balata kacirmasi degismicekmismi yag zincirin belki surtuyodur giderkenmi oluyor
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
36
Castrol koyuyorum ben ondada yapiyor ara sira tak tuk normal bence gecislerde yapabiliyor yag degisince ne alakaymiski balata kacirmasi degismicekmismi yag zincirin belki surtuyodur giderkenmi oluyor

Bende anlamadım /bilen birisi açıklarsa iyi olur/ ..zincir değmiyor ayar vs.tam. giderken oluyor sadece düşük devirde gaza yüklendiğimde
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Beyler bi alt sakal takalım dedik. 60 tl ye işçilik dahil takıyorlar burda. 1 saatlik mesafede iskilip var orda kalyoncu motor 30 tlye satıyor; Lakin 10 tl kargo istiyor minibüsle falan da göndermem diyorlar. Ne yapacağım bilemedim.

Kör şeytan diyor atla motoruna 30 tl benzin parana gitsin zaten motorun işi ne gezmiş olursun diyor :mrgreen:
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Beyler bi alt sakal takalım dedik. 60 tl ye işçilik dahil takıyorlar burda. 1 saatlik mesafede iskilip var orda kalyoncu motor 30 tlye satıyor; Lakin 10 tl kargo istiyor minibüsle falan da göndermem diyorlar. Ne yapacağım bilemedim.

Kör şeytan diyor atla motoruna 30 tl benzin parana gitsin zaten motorun işi ne gezmiş olursun diyor :mrgreen:

Internette satiliyor 30 tl falan kendin takabilirsen al ben almistim dokuyucu motordan 2 parcasida ayni gelmisti ole kalmisti bende geri gondermemistim apartlarini gondermiyo biliyolar yanliz aklinda bulunsun
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Internette satiliyor 30 tl falan kendin takabilirsen al ben almistim dokuyucu motordan 2 parcasida ayni gelmisti ole kalmisti bende geri gondermemistim apartlarini gondermiyo biliyolar yanliz aklinda bulunsun

Benim alette koruma takozu var. Halledebilir miyiz alet edevat da var ?
 
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
5
driftlerin orjinal fren balatas iyi mi ya da daha iyi onerebileceğiniz balata var mı?
bir de bu sele çok terletiyor nasıl çözebiliriz yardım::xblink::
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Vites gecislerindeki takur takur yapmasinin sebebi nedir sizdede oluyormu kemikli vites gecisleri varmi bunun cozumu her motorda olur diyenler var
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
driftlerin orjinal fren balatas iyi mi ya da daha iyi onerebileceğiniz balata var mı?
bir de bu sele çok terletiyor nasıl çözebiliriz yardım::xblink::

deltaforce marka olanı kullan. en az 6-7 kere ön balata değiştirdim. Diğerleri hep ses yaptı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

Vites geçişi,yokuşta kaldırmada veya devirlenip ama hızlanmama gibi durum varmı,zorladıysan falan değişme ihtimali olabilir ama erken.

Arkadaşlar bide shell yagı koyunca mı ne benım vitesler adeta kemik oldu çaat çut ediyor.Heleki 1.vitese geçişte çat ediyor biyeri kıracak diye korkuyorum.Acaba balata mı bitti yağdanmı oluyor ?
----- Ayrıca usta yağ deşinice balatan kaçırır gibi olur dedi.gaz verdiğimde motor titriyor sanki lastik bayağı biyere sürtercesine.

motor 20 binde, sıfır aldım. çamurlukları söküp yolu olmayan dağ yollarından tut, 3 çanta 2 kişi 250 kg yük ile 3000 km yol da gittim.

daha balata bitmedi. Bana da bugüne kadar 10 ustanın 9 u balata bitmiş dedi ama usta işte, değiştirecek parça arıyor. :)
 
Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
6
Arkadaşlar yeni beyaz renk driftimle aranızdayım. Far ayarını nasıl yapacağız biryerlerde resimli anlatım vardı ama şimdi bulamıyorum yardımcı olabilirmisiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst