- Katılım
- 11 Mar 2015
- Mesajlar
- 577
Gittim mondial servisine beğenmedim hiç.
-Yapılanlar:Yağ Değişimi ( Shell advence 10w40.. ama 500 km sonra atarım bunu çok sert geçişleri var. ben motul koyarım ..
-Orta sehpa komple değişti ( Yenı sehpayı çekiçle vura vura taktı mahvetti.!
-Sanki motor üstten yağ kaçırıyo gibiydi conta değişin dedim./sıvı conta sürdü..!Normali yokmuydu ?
-Hava ayarı,subab kont.,debriyaj kont.,zincir kont.,dişli kont. gibi şeyler toplam 120₺ boşa gitti...r:
16000 de ne gibi sorunlar cikti motorda dislileri zinciri falan degistirdinmi hic servistemi yaptiriyosun bakimlarini hep