Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Bende shark egzoz var normal sharklardan biraz farklı fazla bağırmıyor tok ses veriyo senin aradigin tipten susturucusuda var sahibinden ilan no 228310145 yaz çıkar cbr 250 ses egzozu diye geçiyor sahibindende farklı saticilardanda bulursun ama en uygunu bu

Oww çokhoş duruyor hocam bunu değerlendirebilirim teşekkürler :cat:
 
Katılım
6 Mar 2016
Mesajlar
1
arkadaşlar bu driftin arka stop lambasına led bağlayıp stop la beraber çalıştırmayı başarabilen oldumu,olduysa çözümünü söylerse çok makbule geçer
 
Katılım
15 Şub 2016
Mesajlar
10
michelin pilot street leri taktırdım güzel oldu gerçekten farkı hissettiriyor şiddetle tavsiye ediyorum
 
Katılım
15 Ocak 2016
Mesajlar
8
LS 2 kaskları hakkında ne düşünüyorsunuz? Önerdiğiniz bir modeli var mı? Başka kask önerileri de alabilirim. Sağolun
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
173
ben 15 50 yağ kullandım yazın uzun yolda iyi oluyor düzce ankara nevşehir niğde gezdim castrol koymuştum yaklaşık 1200 km sonra geri dönüşte sorun yaşamak istemediğimden yağı değiştim yaş hala bozulmamıştı 2000 deviridi saygılar motorumu sattım pişmanım
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Beyler. Geçen bi laçin yapayım dedim gittim dönüşte motor istop etti. Benzin bitmiş bende bekliyordum bitmesini zaten. neyse taktım yedeğe geldim buraya, arkadaşın da benzin bitmiş 15 tl paramız var iki motora 7.5'şar tllik attırdık.eve gelirken yedek de bitti normale aldım vs vs vs...


Şimdik motor sıfır km de 60 tl lik benzin aldı. benzin ortalama 370 km de bitti (yedek dahil)

Hesaplarıma göre ortalama 5 litre yakmışım :santa: :silent:

A) Alet rodajda daha yakar sen merak etme.
B) Motoru yatırınca bi varil benzin yere dökülmüştür
C) Hortumlanmıştır
D) Akıtıyor


Sizce hangisi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

Eidt:
Motor Kapalı garajda muhafaza edilip, Yola çıkılmadan önce ısıtılıp Yüksek devirlere kadar zorlanmamıştır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler. Geçen bi laçin yapayım dedim gittim dönüşte motor istop etti. Benzin bitmiş bende bekliyordum bitmesini zaten. neyse taktım yedeğe geldim buraya, arkadaşın da benzin bitmiş 15 tl paramız var iki motora 7.5'şar tllik attırdık.eve gelirken yedek de bitti normale aldım vs vs vs...


Şimdik motor sıfır km de 60 tl lik benzin aldı. benzin ortalama 370 km de bitti (yedek dahil)

Hesaplarıma göre ortalama 5 litre yakmışım :santa: :silent:

A) Alet rodajda daha yakar sen merak etme.
B) Motoru yatırınca bi varil benzin yere dökülmüştür
C) Hortumlanmıştır
D) Akıtıyor


Sizce hangisi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

Eidt:
Motor Kapalı garajda muhafaza edilip, Yola çıkılmadan önce ısıtılıp Yüksek devirlere kadar zorlanmamıştır.

Çok yakıyor çok ben r25 ile 5.5 litreyi geçemedim.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Rodajdan olabilir benim 60 65 liraya 400 450 civari gidiyor kullanmayada bagli birazda dipgaz yaptimi 350 de geciyor yedege

Bugun 1000 km yag degistirdim motorun yaga baktim 75 100 ml eksikti normalmi sizce daglik alanda kullanmistim bi ara 30 40 km kadar ondanmi acaba herzaman olmuyor cunku sikistirmaylada alakali olabilirmi
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Arkadaşlar sizde de ön frene asılınca ön tarafta sağa doğru dalma oluyor mu ? ip gibi durmuyor motor .
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
143
evet o ben dede var ön ve arka kombine kullanınca sorun kalmıyor. benim devir saati sabit giderken mesela 5.vites 8 bin devir deyken devir saati 6 bine düşüp tekrar yükseliyor ama gaz kesme motorun devrinin düşmesi gibi olaylar mevcut değil devir saati dalgalanıyor başına gelen var mı ?
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
36
2500 Km/dir sadece yağ değişti. Motoru bakıma götürmeyi düşünüyorum veya kendim bakım yapıcam . Neler yapmalıyım ? ayrıca
bu fotolarda gördüğünüz gibi terleme mi denir yağ kaçağımı denir ondan var :) Sabah baktıgımda 1,2 damla oluyor yerde fakat eksilme yok. Conta mı değişmeli ?

8Z8GlV.png

7gAOyL.png
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Gecen motor saga yatmis evin onunde fren maneti yamulmus birde km teli kopmus nasil olduysa degistirdim bugun sola yatsaymis depo yamulurmus eksoz korumus heralde
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
3
Beyler beyaz mh drift var bende siyah ls2 kask alcam ff384 modeli ikinci el çok az kullanılmış baya ucuza alcam birde. Revit tarmac ait mont 2.el buldum çok ucuza beyaz kırmızı renkte alsam motora uyarmı(mont yazlık, montu almasamda olur)

Veya sıfır kask mı almalıyım ff352 modeli hoşuma gitti ama renkte ve vizörde karar veremedim aynalımı , siyah mı , yoksa normal şeffaf mı alsam diye
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Beyler beyaz mh drift var bende siyah ls2 kask alcam ff384 modeli ikinci el çok az kullanılmış baya ucuza alcam birde. Revit tarmac ait mont 2.el buldum çok ucuza beyaz kırmızı renkte alsam motora uyarmı(mont yazlık, montu almasamda olur)

Veya sıfır kask mı almalıyım ff352 modeli hoşuma gitti ama renkte ve vizörde karar veremedim aynalımı , siyah mı , yoksa normal şeffaf mı alsam diye

Kendi zevkine kalmis hosuna gidiyosa al uygun bulduysan kontrol et duzgunse al kask olarakda siyah vizorde gece gidemezson kapali vizor karanlikda aynali bence iyidir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst