Bende shark egzoz var normal sharklardan biraz farklı fazla bağırmıyor tok ses veriyo senin aradigin tipten susturucusuda var sahibinden ilan no 228310145 yaz çıkar cbr 250 ses egzozu diye geçiyor sahibindende farklı saticilardanda bulursun ama en uygunu bu
arkadaşlar bu driftin arka stop lambasına led bağlayıp stop la beraber çalıştırmayı başarabilen oldumu,olduysa çözümünü söylerse çok makbule geçer
Beyler. Geçen bi laçin yapayım dedim gittim dönüşte motor istop etti. Benzin bitmiş bende bekliyordum bitmesini zaten. neyse taktım yedeğe geldim buraya, arkadaşın da benzin bitmiş 15 tl paramız var iki motora 7.5'şar tllik attırdık.eve gelirken yedek de bitti normale aldım vs vs vs...
Şimdik motor sıfır km de 60 tl lik benzin aldı. benzin ortalama 370 km de bitti (yedek dahil)
Hesaplarıma göre ortalama 5 litre yakmışım :santa: :silent:
A) Alet rodajda daha yakar sen merak etme.
B) Motoru yatırınca bi varil benzin yere dökülmüştür
C) Hortumlanmıştır
D) Akıtıyor
Sizce hangisi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
Eidt:
Motor Kapalı garajda muhafaza edilip, Yola çıkılmadan önce ısıtılıp Yüksek devirlere kadar zorlanmamıştır.
Ben bagladim ama stopla bir olmuyor frene basinca ledler yaniyor sadece gece guzelde gunduz fren yaptigin belli olmuyo
Arkadaşlar sizde de ön frene asılınca ön tarafta sağa doğru dalma oluyor mu ? ip gibi durmuyor motor .
Beyler beyaz mh drift var bende siyah ls2 kask alcam ff384 modeli ikinci el çok az kullanılmış baya ucuza alcam birde. Revit tarmac ait mont 2.el buldum çok ucuza beyaz kırmızı renkte alsam motora uyarmı(mont yazlık, montu almasamda olur)
Veya sıfır kask mı almalıyım ff352 modeli hoşuma gitti ama renkte ve vizörde karar veremedim aynalımı , siyah mı , yoksa normal şeffaf mı alsam diye
Arkadaşlar sizde de ön frene asılınca ön tarafta sağa doğru dalma oluyor mu ? ip gibi durmuyor motor .